Beantwoord

slechte ervaring T-Mobile

  • 16 augustus 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Na vele jaren klant van t mobile heb ik de afgelopen paar maanden geprobeerd mijn contract wederom te verlengen. Helaas niet gelukt door de - in mijn optiek - nalatigheid van deze firma. Geen reactie, geen actie, niks. Vanwege onbekende reden kon ik niet verlengen. Alle betalingen waren voldaan, periode voor verlengen was in orde, maar niemand kon achterhalen wat er mis was.

 

De laatste periode was mijn simkaart ook niet bruikbaar...  maar ik krijg wel continue facturen..  Ik heb de laatste twee maanden betaald maar geen gebruik kunnen maken. Afgelopen week maar besloten over te stappen. Een compensatie voor de laatste maanden dat ik wel heb betaald maar niet heb kunnen gebruiken zal het minste zijn wat jullie nog kunnen doen. 

 

icon

Beste antwoord door Hajar 16 augustus 2021, 10:11

Hi @Rishano2020 

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus kan ook niet meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rishano2020 

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus kan ook niet meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer