slechtste klantenservice ooit

  • 16 October 2023
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Dus, je krijgt een blokkade op je simkaart, vervolgens betaal je de factuur en moet de blokkade opgeheven worden, wat bij Tele-2 nooit een probleem was. Maar hey, Tele-2 en T-Mobile besloten ineens “Odido” te worden en nu kan je het lekker uitzoeken, want de telefonische klantenservice is niet bereikbaar omdat je simkaart geblokkeerd is, en de Chatbot zegt gewoon doodleuk “Alle adviseurs zijn bezet” dus in andere woorden krijg maar lekker de tering, stop je geld in je reet en succes ermee verder. En dan wordt je doorverwezen naar de “Community” waar je ook geen moer aan hebt. Dus lekker bedrijfje dit, echt top service! Top app! Echt geweldig. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Davejustdoit 

Neem even de huisregels van deze community door.

Heb je betaald via iDeal of handmatig via internetbankieren? Bij iDeal is je betaling direct verwerkt en bij handmatig overmaken kan de verwerking tot 3 werkdagen duren.

Zodra alles als betaald in de app staat dan moet je ook nog even je telefoon opnieuw opstarten, als de blokkade nog niet weg is dan kan een moderator ook met je meekijken.

Ben ik even blij dat ik niet de enige ben die constant te zien krijgt dat alle medewerkers bezet zijn. Gisteren meerdere keren geprobeerd en toen ik EINDELIJK aan de beurt was, kon ik heel die knop met live chat starten niet gebruiken.. probeerde het nog eens en toen was de werkdag voorbij, echt top 😅 gelukkig krijg jij hier al een snelle reactie, mijn topic is 2 uur geleden geplaatst 😂

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Davejustdoit 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of en waarom er een blokkade actief is.

 @NicoleM19951 

Ik zie dat je in dit topic aangeeft dat je mijn collega een bericht hebt gestuurd en hij gaat dit verder oppakken. Hij gaat een case aanmaken voor de technische dienst en zij gaan dit verder onderzoeken. 

 

Reageer