Beantwoord

Smart Switch en ontbrekende SIMkaart

  • 14 October 2023
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb geprobeerd om met Smart Switch de gegevens van mijn oude telefoon over te zetten naar mijn nieuwe, alleen blijft dit bij mijn nieuwe telefoon continu staan op 0,6%.

Zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat er nog geen nieuwe SIM kaart in zit? Die is namelijk niet mee geleverd…

Ik probeer straks wel even naar een Odido winkel te gaan, maar aangezien ik hoogzwanger ben probeer ik eerst hier even een antwoord op mijn vraag te krijgen!

Groet, Judith

icon

Beste antwoord door eric 14 October 2023, 11:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Judith2505 

Nee, de simkaart heeft hier geen invloed op

 Het beste kun je de simkaart in de nieuwe telefoon doen en dan smartswitch starten.

Hoi @Judith2505 

Nee, de simkaart heeft hier geen invloed op

 Het beste kun je de simkaart in de nieuwe telefoon doen en dan smartswitch starten.

Dus gewoon mijn oude simkaart gebruiken?

Hoi @Judith2505 

Nee, de simkaart heeft hier geen invloed op

 Het beste kun je de simkaart in de nieuwe telefoon doen en dan smartswitch starten.

Dus gewoon mijn oude simkaart gebruiken?

Of toch eerst naar een Odido winkel voor een nieuwe simkaart?

Reputatie 7
Badge +14

Nee, de oude simkaart blijft gewoon actief met je nieuwe bundels.

Reageer