Beantwoord

Sms-code niet ontvangen bij aanvraag abonnement met nummerbehoud

  • 25 September 2023
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Beste, 

Ik zou graag willen overstappen van KPN naar Odido. Tijdens het bestellen wordt mij bij de nummerbehoud optie gevraagd om mijn telefoonnummer te verifieren via een sms-code. Ik probeer sinds vrijdag de sms-code (meermaals opnieuw) aan te vragen, maar zonder enig resultaat.. hij komt niet binnen. Ook heb ik dit geprobeerd via verschillend browsers. Wat kan ik het beste doen?

Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet,

Martijn

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 27 September 2023, 09:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Leenknegtmartijn 

Wat fijn dat je graag bij onze Odido familie wilt horen. We ervaren momenteel een storing met het verwerken van de aanvraag via sms verificatie, maar geen zorgen. Je kan bij je nummerbehoud aanvraag kiezen voor nummerbehoud achteraf regelen. Dan kan het nummerbehoud achteraf geregeld worden bij ontvangst en/of ophalen van de simkaart in de winkel. Mocht dat ook niet lukken dan neem je contact op met ons en dan maken wij je nummerbehoud aanvraag in orde. 

Ik hoop dat je zo verder komt en dat je veel plezier zal beleven van je abonnement bij Odido! 

Reageer