SMS verificatie

  • 22 August 2023
  • 3 reacties
  • 362 Bekeken

Vraag me af of dit lange probleem al is opgelost.Sinds de overstap naar een andere poort kan ik geen sms zenden,maar wel ontvangen.Daar tegen over kan ik geen sms verificatie code ontvangen.Krijg dan de melding dat dit is mislukt.Ik gebruik veel Google Play maar kan dit niet gebruiken daardoor.Heb 2 abbo's bij t-mobile maar beiden werken dus niet.Voor de overstap naar andere poort werkte het gewoon goed.

T-mobile weet dus goed welke nummers naar die nieuwe poort zijn gezet,dus waarom dan niet bij die nummers gewoon alles herstellen ipv bij iedereen voorbeelden vragen terwijl ze het al lang weten.

Wij zitten hier al te kijken voor een andere provider omdat dit een tekortkoming is in de service.

Hajar van Odido 8 maanden geleden

Hi @Nico_utrecht 

Kun je op dit moment helemaal geen sms verzenden? Ook niet naar 06-nummer of alleen bepaalde diensten? Als je problemen ervaart met een bepaalde dienst dan moeten wij dit eerst onderzoeken. Ik heb daarvoor 3 recente voorbeelden nog van de dienst die je probeert te berichten met datum en tijdstip. Dan kan onze technische afdeling dit verder onderzoeken. Je kan mij een privebericht sturen met je naam, 06-nummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN en dan kan ik dit doorzetten. 

Ik hoor graag van je of mijn hulp nodig hebt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nico_utrecht 

Kun je op dit moment helemaal geen sms verzenden? Ook niet naar 06-nummer of alleen bepaalde diensten? Als je problemen ervaart met een bepaalde dienst dan moeten wij dit eerst onderzoeken. Ik heb daarvoor 3 recente voorbeelden nog van de dienst die je probeert te berichten met datum en tijdstip. Dan kan onze technische afdeling dit verder onderzoeken. Je kan mij een privebericht sturen met je naam, 06-nummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN en dan kan ik dit doorzetten. 

Ik hoor graag van je of mijn hulp nodig hebt.

Ik gebruik alleen mijn abbo in samenwerking met Google Play.

 

We zijn nu weer maanden verder en het werkt nog steeds niet.Vind dit dus klunzig,aangezien het het wel gewerkt heeft.

Nu net geprobeerd om 17:15

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nico_utrecht 

Bedankt voor je bericht. Ik heb gelijk je gegevens gecontroleerd en zag dat je een blokkade had voor sms. Ik heb de blokkade verwijderd dus als het goed is zou het nu wel moeten lukken. Zou je het nogmaals kunnen proberen en laten weten of het nu wel lukt?

Reageer