Beantwoord

Thuraya, satelliet

  • 4 November 2023
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Weet iemand hier of er, sinds de naamswijziging, nog steeds een roaming overeenkomst is met Thuraya ?

Voorheen kon ik door het plaatsen van een T-mobiel simkaart in een Thuraya telefoon, bellen en sms'en via de satelliet. Waarbij mijn gsm-nummer gewoon bruikbaar was en de kosten eenvoudig via mijn factuur werden verrekend.

Dit werkt alleen in het buitenland en ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om dit uit te proberen.
De betreffende informatie pagina's van de website zijn gedeeltelijk aangepast naar Odido huisstijl of verdwenen
https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/wat-zijn-de-kosten-voor-het-bellen-vanuit-nederland-naar-een-satelliettelefoon/000217221
https://www.odido.nl/buitenland/tarieven-buitenland

de groeten, bart

icon

Beste antwoord door bdvisser 23 November 2023, 14:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bart, sorry voor de late reactie. Jouw topic is ons volledig ontgtlipt! Heb je inmiddels al een collega gesproken? Goed dat je deze pagina al hebt gevonden. Als ik het goed zie kun je hier nog steeds gebruik van maken, zoals hiervoor met T-Mobile. Op de naamswijziging na is er verder namelijk niets veranderd.

Ga je binnenkort op reis? 😄

Hallo Marciano,
Dank voor je reactie...
Nog geen heel concrete reisplannen, maar ik heb bij eerdere reizen in de Sahara gebruik gemaakt van deze satelliet verbinding.
Sterker nog deze roaming-overeenkomst was ooit voor mij de reden om naar T-Mobile over te stappen, vandaar mijn vraag.

vriendelijk groet, bart

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Bart, uiteraard graag gedaan! Heel gaaf, ben benieuwd waar je volgende reis heen gaat. Ik heb nogmaals gekeken en jahoor de overeenkomst met Thuraya staat zeker nog. Op deze pagina vind je hier meer informatie over. Sateliet diensten bevindt zich in zone 4. 

Heb je hiermee voldoende informatie? Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😁

Hoi Bart, uiteraard graag gedaan! Heel gaaf, ben benieuwd waar je volgende reis heen gaat. Ik heb nogmaals gekeken en jahoor de overeenkomst met Thuraya staat zeker nog. Op deze pagina vind je hier meer informatie over. Sateliet diensten bevindt zich in zone 4. 

Heb je hiermee voldoende informatie? Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😁

 

Top!
Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +9

Geen dank, Bart! Houd je me op de hoogte als je een mooie reis gepland hebt? Ik ben wel erg benieuwd hoor! 🙌🏻

Mocht je later nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 

Reageer