Toestelkrediet betalingsbewijs

  • 28 June 2022
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Goedendag,

 

Vanwege de aanvraag van een hypotheek moet mijn BKR-registratie zo snel mogelijk worden aangepast, daarom heb ik op vrijdag 24-6 mijn volledige toestelkrediet afbetaald. Mijn betaling schijnt niet goed te zijn doorgekomen waardoor mijn toestelkrediet niet is afbetaald maar het volledige bedrag op mijn account staat bijgeschreven (volgens de klantenservice). 

 

Met de klantenservice kom ik echter geen steek verder.. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat er haast bij is en dat ik een betalingsbewijs nodig heb. Ook zou ik een aantal keer teruggebeld worden wat niet gebeurd is. De afdelingen waar het nu naar toe is gezet zijn telefonisch niet bereikbaar dus ik moet maar gewoon afwachten. Als je midden in een hypotheekaanvraag zit kan je niet maar gewoon afwachten en hopen dat het op wordt gepakt.. 

 

Wie kan mij hierbij helpen?


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @R.M.M. 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat mijn collega’s bezig zijn met je case. Mijn collega heeft het opgepakt met de desbetreffende afdeling en zij gaan contact met je opnemen zodra er meer bekend is. Ik begrijp dat er spoed bij is en dat je graag direct een antwoord wilt, maar ze zijn ermee bezig. Excuses voor het ongemak!