Beantwoord

Toevoegen diensten Datavrije Muziek

  • 13 October 2016
  • 991 reacties
  • 187678 Bekeken


Toon eerste reactie

991 reacties

Reputatie 2
@david,

Ik keek in mijn data gebruik op my T-Mobile op de website, mijn normale voorraad ging naar beneden maar de datavrije muziek ging niet omhoog
Reputatie 7
Hey Jap2slow,

Zou je kunnen aangeven waar je precies uit haalt dat het via Onlineradio.nl van je data af gaat? Deze is namelijk, zoals Hajar ook al aangaf, namelijk wel toegevoegd en zou dus geen MB's meer moeten mogen verbruiken. Heb je wellicht een datateller op je telefoon? Dan kunnen we kijken wat er precies qua dataverbruik gebeurt!

We horen het graag van je! 🙂
Reputatie 2
@hajar
Het gekke is dat als ik dus via onlineradio.nl grandprix radio stream het wel van mijn data afgaat. En ik zie geen app van ze. Bij Nederland.FM gaat het wel goed
Reputatie 5
Hi johngazon.

Ja zeker.. als een applicatie in de lijst staat kan je alles wat in de app staat wat muziek inhoud heeft datavrij luisteren!
Kun je alle zenders die op Nederland.fm staan datavrij beluisteren? Allemaal?
En hoe zit dat met onlineradio.nl? Welke zenders kan je daar nu datavrij beluisteren?
Reputatie 7
Badge +9
@jap2slow,

Lekker hé dat datavrij streamen?! :8 Ik zie dat onlineradio.nl er inderdaad tussen staat en dus kun je wel datavrij streamen als je die gebruikt. Grandprix radio is nog in behandeling dus als je die streamt dan kun je wel data verbruiken. Houdt dit topic in de gaten. Wij geven hier aan welke diensten aangemeld zijn.
Reputatie 2
Er mooi lijstje is het aan het worden.

Helaas loopt het met online radio.nl niet helemaal goed met de data vrije muziek.
Als ik bij online radio.nl de grandprix radio stream gebruik gaat het toch van mijn mbs af.
Ik zie dat grandprix radio als in onder handeling staat, maar dat is dan wel vreemd.
Reputatie 5
Apple music duurt in iedergeval langer dan 8 weken
Reputatie 7
Hi John,

Jouw suggesties voor de diensten van onze Zuiderburen staan in het rijtje! 🙂
www.belgie.fm
Ik heb nog wel 3 suggesties.
Www.topradio.be
Www.zenfm.be
Www.pointblank.fm
Reputatie 5
@Marvin,

Dat zou een mooie toevoegen aan het lijstje muziekdiensten zijn he? 🙂 We doen ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te hebben over of een dienst meedoet. Houd er wel rekening mee dat we een verwerkingsperiode van ongeveer 6 tot 8 weken hebben voordat er meer duidelijkheid is of we een dienst toe kunnen voegen.

Heb je nog meer muziekdiensten die je zou willen toevoegen?
Zo en nu eens een keer tijd voor apple music is wel zo handig voor de kerat
Reputatie 7
Goede tip Diego, thanks voor het delen! 😃
Reputatie 7
Radio Brasa is vanaf vandaag ook toegevoegd aan Datavrije Muziek! :D

Zie voor het meest recente overzicht de openingspost in dit topic. Hier komen alle updates!
Reputatie 5
Hallo iedereen!

Voor de mensen die nog geen datavrij muziek streamen hebben.. heb ik een tip 😉.
Momenteel is het weer Madness Maand bij T-Mobile.. je hebt dus 50% korting bij een nieuw abonnement.. heb je bijvoorbeeld een simonly zonder mobiel. Dan kan je gebruik maken van toestel flexibiliteit.
Het is echt de moeite waard om daar is naar te kijken.. zo heb je 50% korting, en ook nog is vrij data streamen.. dat is win win.

^ Diego (T-Mobile gebruiker)
Reputatie 7
Hey RP-mobiel,

Goede toevoeging inderdaad, maar eigenlijk wordt het continu aangepast. Dan zou er dus eigenlijk elke dag bijna wel bij staan dat het een update betreft. 😉

Wat ik wel kan doen, is vanaf nu tussen haakjes erachter zetten op welke datum de dienst in kwestie is aangeraden. Denk je dat je het daar ook duidelijker mee krijgt?
Reputatie 1
"Heb je nu een Stel Samen & Stel Bij abonnement met een 3 GB internetbundel of lager en luister je regelmatig naar muziek? Stel dan nu je abonnement bij naar 6 GB of verleng je abonnement (met een 6 GB internetbundel of hoger), en luister zonder zorgen en datavrij naar je favoriete muziek!"

Bovenstaande enigszins misleidend. Bij verlenging naar 6GB gaat datavrij streamen blijkbaar pas in zodra nieuwe abo ook is gestart. Mijns inziens zou deze dienst bij een nieuwe commitment best meteen kunnen starten!


Daar kan ik me ook wel in vinden. Op het moment dat je kortingen hebt en je abonnement gaat aanpassen ben je je kortingen ook kwijt. Lijkt een beetje op met twee maten meten.
Reputatie 1
Beste David [topic-starter],
Voor de duidelijkheid zou het misschien goed zijn een kleine aanpassing te doen aan de kop van de aangemelde diensten? Het zou, voor mij, en misschien ook voor anderen, duidelijker zijn om te zien of er toevoegingen zijn geweest. Dat zou volgens mij kunnen door de kop als volgt uit te breiden:
Diensten die al aangemeld zijn bij Datavrije Muziek (bijgewerkt per DATUM).
Is dat mogelijk? :?
Reputatie 7
@Fullframe

Het klopt inderdaad wat Fluxsystem aangeeft. 🙂 De kwaliteit wordt op alle manieren ondersteund, dus ook op de hoge kwaliteit van Tidal!

@SebasZH

Zo zien wij dat ook inderdaad, maar in deze gevallen is het zo dat Plex een privé streamingoplossing is en geen muziekstreamingdienst. 22Tracks heeft geen specifieke reden opgegeven, maar willen gewoon niet meedoen helaas.. Wellicht heeft het te maken met de recente veranderingen, wie weet!

@Ragbambi

Dat is deze toch? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.maxxt.pcradio&hl=nl

@Oomnees

Q-Dance Radio staat er nu ook bij! :D

@Desjours

Goede feedback over de tekst inderdaad, daar kunnen we wel wat in aanpassen. Helaas is het op het moment niet mogelijk om dit per direct aan te bieden wanneer er verlengd wordt, echter kun je ook overstappen naar Stel Samen & Stel Bij gedurende de looptijd van je contract. Zo zou je toch gebruik kunnen maken van Datavrije Muziek! 🙂
"Heb je nu een Stel Samen & Stel Bij abonnement met een 3 GB internetbundel of lager en luister je regelmatig naar muziek? Stel dan nu je abonnement bij naar 6 GB of verleng je abonnement (met een 6 GB internetbundel of hoger), en luister zonder zorgen en datavrij naar je favoriete muziek!"

Bovenstaande enigszins misleidend. Bij verlenging naar 6GB gaat datavrij streamen blijkbaar pas in zodra nieuwe abo ook is gestart. Mijns inziens zou deze dienst bij een nieuwe commitment best meteen kunnen starten!
Q-dance radio mis ik eigenlijk ook nog wel 😃 en hoop dat jullie al snel duidelijkheid kunnen geven over mixcloud en soundcloud! 😃
Voor de duidelijkheid. De app van de aangevraagde pcradio heet radio online.
Reputatie 2
Hallo David,

je schrijft een paar posts geleden dat de dienst zelf het zelf moet willen om te worden toegevoegd aan datavrije muziekstreaming. Nu ben ik met mijn ICT achtergrond wel heel erg nieuwsgierig wat voor (soort) redenen de twee diensten hebben aangevoerd welke niet wilden meewerken. Ik zou het meewerken juist kunnen zien als potentieel meer marktaandeel verwerven.
Reputatie 5
Fullframe alles wat geluid is valt er onder 😉

Reageer