Beantwoord

Uitzetten anoniem bellen (zakelijk)

  • 4 April 2024
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Beste, 

Sinds jullie odido zijn geworden onder vindik het volgende probleem. Ik heb een zakelijk abo. En wil met deze simkaart iedereen anoniem bellen met uitzondering van collega's heb het toestel altijd op verzend geen id mee gezet en bij de collega's voor het telefoonnummer *31# geplaatst. Dit heeft altijd gewerkt en werkt bij de andere providers ook. Maar helaas niet meer bij Odido. Was laatst in belgie en dan werkt dat ook(roming). Maar met de simkaart van odido bel ik altijd anoniem en kan het niet meer terug zetten ook als ik id mee zenden aan heb staan.

Wat kan ik nog doen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 April 2024, 23:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Op dit forum kun je alleen hulp krijgen voor consumenten producten.  Moderators hebben geen toegang tot de zakelijke CRM systemen. 

Toch is er iets algemeen raar, want met #31#nummer blokkeer je JUIST het nummer waarmee je uitbelt.

Beste Eric, 

Volgens mij is een simkaart voor zakelijk gebruik identiek aan die voor prive gebruik. 

Idd #31# kan je gebruiken als je eenmalig anoniem wil bellen  *31# zorgt dat je id wel meezend als je altijd anoniem belt.

Het lijkt erop dat odido eem mmi code heeft gewijzigd want als je *31 belt dan zegt hij dat anoniem bellen is ingeschakeld.

Het zit echt ergens bij odido met de naams wijziging. Voorheen heeft het dik 2 jaar gewekt

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ruud janssens 

Zou je morgen eens kunnen bellen met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112? Misschien kunnen zij wat doen om anoniem bellen uit te zetten.

Dank je wel ga het morgen eens proberen. 

 

Reageer