Beantwoord

Veel problemen

  • 13 September 2023
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste Odido,
 

Vanochtend had ik 3x een verkeerde pin ingetoetst waardoor ik mijn telefoon niet meer inkwam. De PUK code was helaas buiten mijn bereik. 
 

Ik dacht, ik log wel in in de ODIDO app om de PUK code te krijgen. Maar nee, daar kom je niet in zonder je account te verifieren met een SMS code, die naar je geblokkeerde telefoon gestuurd wordt. Eerder was het me ook niet gelukt om via de app in te loggen omdat de SMS codes niet verstuurd worden / niet aankomen. 
 

Ik neem contact op via de website, met een chatbot die ook niet kan helpen. Jullie zijn via chat niet bereikbaar, je kan alleen bellen. 
 

Poging 1: 35 minuten in de wacht gestaan, toen werd ik er uitgegooid.
 

Poging 2: 20 minuten in de wacht gestaan, persoon aan de lijn. Die kon mij niet helpen dus doorverbinden. Er vervolgens weer uitgegooid. 
 

Wat zijn jullie in hemelsnaam aan het doen daar? Hoe kan ik ooit mijn abbonnement opzeggen als jullie geeneens bereikbaar zijn?

 

Bij onderbezetting huur je mensen in! Test en repareer je app voordat je massaal met een nieuwe naam aan de slag gaat!


Wat een wanvertoning. Verwacht op zn minst een tegemoetkoming, anders ga ik ook overstappen.

 

Guido

icon

Beste antwoord door Paul1956 13 September 2023, 12:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GMEM 

Als je de simkaart houder nog hebt dan kan je hem daarop ook zien.

De andere manier is nog met een ander mailadres account aanmaken en dan zou je wel in de  Odido app kunnen komen waar jij je code van je telefoon kan vinden.

Verder veel succes bij Odido.

Reageer