Beantwoord

Verkeerd telefoonnummer gekoppeld aan mijn abonnement, bel wel met het juiste nummer, kan alleen niet inloggen

  • 22 December 2023
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Als ik wil inloggen op mijn Odido dan kom ik bij het inlogscherm waar een verkeerd tel.nummer staat waar dan de code heen gestuurd gaat worden.

Ik denk een tijdelijk nummer ivm het overzetten van mijn nummer vanaf mijn oude provider.

Maar omdat ik dit nummer dus niet heb, want bel met ander nr,  krijg ik geen code binnen en kan dus niet inloggen op mijn Odido.

Want mijn mailadres is gekoppeld aan mijn abonnement en dus weer aan dit verkeerde nummer.

Kunnen jullie dit nummer wissen en vervangen door het nummer dat wel bij mijn abonnement hoort en waarmee ik bel?

Hoe kan ik de gegevens doorgeven zodat jullie dit kunnen aanpassen?

Thx! ;-)

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 26 December 2023, 14:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Als ik wil inloggen op mijn Odido dan kom ik bij het inlogscherm waar een verkeerd tel.nummer staat waar dan de code heen gestuurd gaat worden.

Ik denk een tijdelijk nummer ivm het overzetten van mijn nummer vanaf mijn oude provider.

Maar omdat ik dit nummer dus niet heb, want bel met ander nr,  krijg ik geen code binnen en kan dus niet inloggen op mijn Odido.

Want mijn mailadres is gekoppeld aan mijn abonnement en dus weer aan dit verkeerde nummer.

Kunnen jullie dit nummer wissen en vervangen door het nummer dat wel bij mijn abonnement hoort en waarmee ik bel?

Hoe kan ik de gegevens doorgeven zodat jullie dit kunnen aanpassen?

Thx! ;-)

Hallo @MarvinVDG, geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! Ik heb gelijk even gezocht op je e-mailadres en ik zag inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd. Zou je nu via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren een nieuwe account willen aanmaken en dan het juiste nummer willen toevoegen? Als het goed is, zou het nu wel moeten lukken! 

Ik verneem het graag van je! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer