Beantwoord

Voorkom ontevreden klanten

  • 22 March 2024
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Beste Odido,

 

Ik heb 4 abonnementen verlengd. Ik ben al jaren een tevreden klant van T-Mobile. Maar nu krijg ik ineens kosten omdat ik vanuit NL naar buitenland bel. Hoe dan?

 

Ik keek nog eens goed waar ik voor gekozen had. Onbeperkt bellen/sms in NL + EU

 

Dus als klant denk je NL zit in de EU dus ik kan gewoon bellen zonder kosten van NL naar bijvoorbeeld Frankrijk. 

 

Maar nee hoor. Ik krijg gewoon een rekening voor deze kosten,

 

Onbegrijpelijk dat Odido dit soort praktijken nodig heeft. 

 

 

Ontevreden klant Mick

 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 22 March 2024, 15:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mickq123 ,

Dit is geen idee, maar een vraag.

Onbeperkt bellen in NL + in EU wil dus niet zeggen, van NL naar EU.

De wetgeving, roam like home, is alleen van toepassing als jij in Europa “op vakantie” bent en dan moet je kunnen bellen uit je normale bundels. Het gaat dus niet om een uitbreiding van Nederland naar het buitenland. 

Er zijn zeker proposities die ook van NL naar EU in de bundel hebben, maar dan zul je het abonnement moeten aanpassen naar Unlimited basis, Unlimited plus of Unlimited premium.

Als je op de buitenland informatie van die abonnementen kijkt, dan staat er van NL naar EU of zelfs turkye/zwitserland en USA bij.

OPlossing: Je kunt via my-odido de bundels elke maand naar boven en naar beneden bijstellen.

 

Opmerking Eric;

Onbeperkt bellen in NL + in EU wil dus niet zeggen, van NL naar EU.

Zeg dat er dan bij. Als klant lees ik dit geheel anders.

Het is dus geen vraag. Maar een idee, hoe Odido duidelijk kan communiceren naar de klant. In de winkels (vandaag bezocht) geven de verkopers mij groot gelijk. Zij vertellen dat zij hier vaak klachten over krijgen, maar helaas kunnen zij dit niet veranderen. Dus Odido doe er iets aan!!!

Reageer