Beantwoord

Waarom 2fa en Odido?

  • 5 September 2023
  • 8 reacties
  • 394 Bekeken

Welk brein heeft besloten 2FA te verplichten?

 

Welk ander brein heeft Odido verzonnen?

 

WAAROM deze hele operatie?

icon

Beste antwoord door Cristien 5 September 2023, 12:33

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @bonzorino  2FA is toch duidelijk! Dat is ter bescherming van je account en helaas nodig.In de app van mobiel heb je er weinig last van.

je andere vraag is simpel.” Hallo Odido  Soms zijn veranderingen nodig. De wereld verandert en TM doet mee!

Fijne dag nog 

Welk brein heeft besloten 2FA te verplichten?

 

Welk ander brein heeft Odido verzonnen?

 

WAAROM deze hele operatie?

Niet reageren was ook een optie.

Reputatie 1

verandering is alleen nodig als het nodig is..
het was niet nodig in mijn persoonlijke opinie.

net als X dat door iedereen (ook jullie) nog steeds twitter genoemd word..
het is een E-peen van een auto fabrikant die de hoeveelheid zooi in de ruimte aan het vergroten is.

Had wel leuk geweest als de vraag was gesteld van jullie voornemen aan ons (je weet wel) jullie klanten hoe wij er over zouden denken.
Nu vraag ik mij af of wij de domme melk koe zijn voor jullie of zo als het hoort de klant koning was…

ook de 2FA zou een optie (AKA vragen?)  moeten zijn en geen door jullie opgelegde verplichting
 

Het WC-eend gevoel is groot in jullie bedrijf.

Reputatie 7
Badge +14

Er is in Telecomland best e.e.a. aan fraude geweest. Als je eenmaal iemand zijn simkaart hebt (door deze te laten vervangen en naar een ander adres te laten sturen) kun je toegang krijgen tot allerlei accounts. 2FA is gewoon een security maatregel voor de website. Best goed dat dit niet optioneel is. 

Reputatie 1

Geachte WC-eend bedrijf…

Wie zijn jullie ons “jullie klanten” te forceren.

Elk antwoord dat van jullie geven is “wij weten wat beter is voor jullie”

Reputatie 7
Badge +14

Geachte WC-eend bedrijf…

Wie zijn jullie ons “jullie klanten” te forceren.

Elk antwoord dat van jullie geven is “wij weten wat beter is voor jullie”

Ach gossie wat een sneu bericht. Als het jouw bedrijf is maak jij de dienst uit!
Er is vast wel onderzoek gedaan, als ze alle klanten vragen wat wij willen zijn we snel een paar jaar en mega ruzies verder!

 Het is maar een naam met veel nieuwe unlimited opties neem eens een kijkje!
Groetjes

Reputatie 6
Badge

Geachte WC-eend bedrijf…

Wie zijn jullie ons “jullie klanten” te forceren.

Elk antwoord dat van jullie geven is “wij weten wat beter is voor jullie”

Ach gossie wat een sneu bericht. Als het jouw bedrijf is maak jij de dienst uit!
Er is vast wel onderzoek gedaan, als ze alle klanten vragen wat wij willen zijn we snel een paar jaar en mega ruzies verder!

 Het is maar een naam met veel nieuwe unlimited opties neem eens een kijkje!
Groetjes

Als er onderzoek was gedaan was de naam allang uitgelekt 😇. Uiteraard is het meest gepaste antwoord een Unlimited abo aan te smeren 👍. De voornaamste opties zijn andere snelheden, nou nou wat een keuze. €27,50 per maand voor een snelheid  tot 10 Mbit/s , over afzetterij gesproken (bij een 2-jarig contract nog wel) … zo kan iedereen wel ‘Unlimited’ aanbieden 😄

Reputatie 2

Hallo @bonzorino  2FA is toch duidelijk! Dat is ter bescherming van je account en helaas nodig.In de app van mobiel heb je er weinig last van.

je andere vraag is simpel.” Hallo Odido  Soms zijn veranderingen nodig. De wereld verandert en TM doet mee!

Fijne dag nog 

 

Ja, duidelijk dat ‘ze’ het niet op orde hebben. Met mijn Firefox Developer edition waarin e.a. dichtgetimmert heb en is het ONMOGELIJK om in te loggen bij Odido. Maar zonder dat waarschijnlijk ook wat FF is een veiligere browser. Tot zover de veiligheid.

Dus heb aparte browser nodig om bij mijn account te kunnen en bij dit forum. Bizar is het. En tevens kan je de browser/apparaat koppelen aan de login zodat je met die browser niet constant je 2FA nodig hebt. Ik heb heel wat secure logins, die veel belangrijker zijn, die zo feilloos werken. Onkunde noem ik het.

Reageer