Beantwoord

Waarom betaal ik voor een abbonnement die al beeindigd is?

  • 15 October 2021
  • 11 reacties
  • 153 Bekeken

Zie onderwerp, neem a.u.b contact met mij op. 
 

Nu we toch bezig zijn;

  1. Waarom is geluidloos wachten niet geluidloos?
  2. Waarom is de enige optie wachten aan de lijn?
  3. Waarom is een terugbel verzoek geen mogelijkheid?
  4. Waarom kan ik geen mail sturen met mijn vraag/probleem?
  5. Waarom wil dit bericht niet geplaatst worden?

 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 17 October 2021, 11:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Vraag 5 is niet meer relevant.

Antwoord: Door de Tags!

Toch alweer iets wijzer.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jorenheefteenvraag 

Als antwoord op je titel : Na het beëindigen van je abonnement heb je nog een maand opzegtermijn waarvoor je ook nog betaald. Daarna zou je als het goed is niet meer moeten betalen.

@Waqqas Bedankt voor je vlugge reactie, helaas helpt dit mij niet verder. 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Jorenheefteenvraag  Een abonnement stopt nooit vanzelf. Heb je het wel opgezegd?

Leg je probleem eens beter uit. 
 

 

@CrisTien Zeg nooit, nooit. Een abbonnement stopt soms vanzelf neem bijvoorbeeld een faillisement. 

Ik heb mijn 4G thuis abbonnement rond de 5 keer opgezegd binnen 2 telefonische gesprekken bij ongeveer 5 verschillende service medewerkers. Dit in het verband met het omzetten of veranderen naar een vaste thuis verbinding. Nu heeft men opzich wel 50% werk uitgevoerd, helaas komt dat met ongeveer 5 mensen neer op een scorings percentage van 10% per persoon? 

Mijn probleem is dus kort gezegd; het halve werk van de service desk waar ik dubbel voor betaal. 

 

Reputatie 7
Badge +15

Omzetten of veranderen naar een vaste thuisverbinding gaat niet. 4G voor thuis is een mobiele product dus het zijn 2 verschillende abonnementen.

Je zult 4G voor thuis eerst moeten afkopen of opzeggen met een maand opzegtermijn indien maandelijks opzegbaar.

Reputatie 7
Badge +1

Het punt is dat veel consumenten een groot (te) vertrouwen hebben in klantenservices en of klantenservice hoe je ze ook wil noemen, dergelijke services diensten zijn er vaak alleen maar voor de buhne en geven meestal een te optimistisch beeld.

Zelf zal ik nooit met een dergelijke dienst bellen op de eerste plaats je vaak ellenlang moeten wachten en je daarna nog net zo ver bent als voor het bellen, daarbij komt dat 90% van de bezetting bestaat uit goedwillende scholieren en studenten welke alleen maar mogen oplezen of adviseren wat op een scherm verschijnt.

 

@Waqqas Goed doorzettingsvermogen met een poging twee, maar met algemene kennis te vinden op de t-mobile site komen we helaas geen slag verder. 

@BeMu Vandaar ook alle respect voor de medewerkers bij de klanten service! Maar er is helaas ook geen andere mogelijkheid tot communicatie. Bij het creëren van dit bericht kon ik kiezen voor een gesprek of topic volgens mij koos ik voor het laatste en is het nu alsnog een gesprek?

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Jorenheefteenvraag De moderators zijn er nu alleen in geval van nood maar Maandag staan ze weer voor iedereen klaar. Ze reageren op volgende van binnenkomst berichten. 
Dus even geduld nog je komt aan de beurt.

Fijn weekend 

Reputatie 7
Badge +15

@Jorenheefteenvraag 

Het is nu weekend dus zullen de moderators wat minder actief zijn maar wanneer ze naar dit topic kijken dan kunnen ze precies nagaan hoe het zit met je opzegging.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jorenheefteenvraag 

Ik wil je graag verder helpen met je vraag, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 097 nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan zoek ik dit graag uit en help je aan een oplossing. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!