Welkomst bericht uitzetten

  • 6 January 2024
  • 6 reacties
  • 52 Bekeken

Graag mijn welkomstbericht buitenland uitzetten, sinds een paar weken krijg ik deze vervelende berichten van jullie binnen 

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Wilco, welkom op de Community en tof dat je zo veel aan het reizen bent. Ik heb direct een verzoek ingediend om de welkomstberichten uit te zetten. Mijn collega's zullen dit z.s.m. voor je regelen. Mocht je deze in de toekomst weer aan willen zetten, laat het ons dan weten. Dan regelen we dit ook graag weer voor je! 😄

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Wilco, welkom op de Community en tof dat je zo veel aan het reizen bent. Ik heb direct een verzoek ingediend om de welkomstberichten uit te zetten. Mijn collega's zullen dit z.s.m. voor je regelen. Mocht je deze in de toekomst weer aan willen zetten, laat het ons dan weten. Dan regelen we dit ook graag weer voor je! 😄

We zijn nu een aantal dagen verder en nog steeds krijg ik die vervelende en irritante welkomstberichten van welkom in Colombia en welkom in Guatemala en dat terwijl ik ver van Guatemala af zit. Ben gewoon in Colombia bijna bij Cali

Sinds Tele2 in ODIDO verandert is krijg ik deze berichten weer 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Wilco, wat apart dat je ze nog krijgt. Ik heb de welkomst SMS'jes zojuist zelf handmatig uitgeschakeld. Als het goed is ontvang je ze nu niet meer. Laat je het me weten als je merkt dat je ze inderdaad niet meer krijgt? 

Helaas krijg ik ze nog steeds binnen, heb er net weer 2 gehad. Welkom in Colombia en welkom in Guatemala 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Wilco, ik had niet verwacht dat je ze zo snel weer zou krijgen. Helemaal vergeten te vermelden dat het even kan duren, voordat het systeem deze wijziging verwerkt heeft en dat je je toestel ook even opnieuw moet opstarten. Ik verwacht dat je ze na het weekend niet meer ontvangt! 😄

Reageer