informatie

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Toon eerste reactie

186 reacties

Beste issam bij mij is er geen probleem meer na 24 uur heeft het zichzelf weten optelossen schijnbaar heb ook bij andere gechecked het leek erop dat het van euro naar dollar is geswitched en krijg je een nieuwe melding met factuur aankoop het was dus een kwestie van geduld dus je oude link om te betalen lijkt verlopen of iets daarmee
Reputatie 5
Hallo Helsmutti en Siorn,



Vreemd dat jullie hier problemen mee ervaren. Begrijpelijk dat jullie dit opgelost willen hebben.



Ik ben gelijk voor jullie gaan kijken en er zijn geen blokkades actief. Jullie zouden dus gewoon gebruik moeten kunnen maken van deze dienst. Zouden jullie mij in een privébericht op het forum de onderstaande gegevens willen sturen? Dan zet ik dit door naar de afdeling die hier over gaat!



• IMEI-nummer van het toestel

• Google-account (username)

• 06-nummer

• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?

• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, graag aangeven.



Alvast bedankt voor jullie reactie!
Ik heb het zelfde probleem ik heb echt alles gedaan maar nu alles gereset is en geen blok heb zie ik die optie betalen via tmobile helemaal niet meer laatste aankoop was 22 april
Goedemiddag,



sinds een paar uur is aankopen via T-Mobile factuur niet meer beschikbaar. Ik heb alle genoemde stappen doorlopen, ook het verwijderen van de betaalmethode. Nu is de hele optie 'betalen via factuur T-Mobile' niet meer zichtbaar....
Reputatie 7
Hey Astrania,



Toevallig zie ik dat ze de case onlangs hebben gesloten, omdat ze je ook niet aan de lijn kregen. Aangezien je nu ook zelf aangeeft dat je het hierbij wilt laten, stopt het voorlopig hier. Als je hier echter toch uitsluitsel over wilt hebben, dan horen we dat alsnog graag van je, dan heropenen we de case namelijk gewoon! :)



Als we nog iets anders voor je kunnen doen, dan horen we het ook graag!
Hoi ik wil even zeggen dat ik het opgeef met dat er een oplossing gevonden kan worden voor mijn probleem en dat jullie de belletjes stop kunnen zetten. Dank u doeg
Reputatie 5
Hoi KNU,



Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb het gelijk doorgezet naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is.



Ze streven er naar om je binnen 5 werkdagen van een reactie en oplossing te voorzien!
Ik heb via google wallet geprobeerd de registratie factuurering te via mobile te verwijderen maar bij de optie betalingen krijg ik enkel toevoegen. Dat werkt dus helaas niet.



Mijn laatste poging tot aankoop in de google play store was op 25maart 2017.



Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Reputatie 5
Hoi KNU,



Goed om te lezen dat je al hebt gekeken naar je blokkades! Ik zie inderdaad dat je gisterochtend jouw blokkade voor 'Aankopen in Google Play, Windows Store en Blackberry World' hebt verwijderd. Verder zie ik geen blokkades die ervoor kunnen zorgen dat je geen aankoop kunt doen. Ik heb jouw reactie even verhuisd naar ons algemene topic over dit onderwerp. In het openingsbericht vind je tips voor als je problemen hebt met aankopen in de Google Play Store via jouw T-Mobile factuur. Kun je deze tips eens doorlopen?



Als de tips het probleem niet oplossen, laat dan een bericht achter met daarin alvast de volgende gegevens: Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Dan gaan wij je verder helpen!
Reputatie 5
Hey.



Vaak is er dan nog een fout met de blokkade.

De volgende blokkades moeten er af zijn (0900,SMS,Aankoop derde).



Als al deze blokkades eraf zijn dan is het mogelijk om te betalen met T-Mobile factuur.



Ook kan het zijn dat nieuwe klanten eerst 3 maanden netjes moeten betalen voordat ze gebruik kunnen maken van deze dienst.
Hallo,



Graag zou ik een app aankopen via de google play store en dan via betaling factuur,echter krijg ik hierop steeds een foutmelding waardoor ik geen aankopen kan doen. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb eventuele blokkades uit staan.



Liefs
Reputatie 7
Hey Bjorn,



Ik ga je meer duidelijkheid verschaffen! Je kan uitloggen via Instellingen -> Accounts -> Google. Hier vindt je de optie om het Google account te verwijderen. Eventuele contacten en andere informatie wordt dan ook verwijderd dus het is verstandig om de informatie die je wil bewaren eerst te synchroniseren. Je vindt hier meer informatie over op de support pagina van Google Als je daarna de stappen volgt in het openingsbericht dan kan je weer kiezen voor 'Betalen via factuur'. Ik hoor graag of het gelukt is en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!
Hallo Muberra,



Ik heb de stappen gelezen maar hoe log ik precies uit op het Google account?



Met vriendelijke groet



Bjorn
Reputatie 4
Hoi Hafcbj,



Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Begrijpelijk dat je wilt genieten van alle apps.:D



Allereerst heb ik jouw vraag even verhuisd naar het algemene topic dat we hierover hebben lopen. Zo houden we alles overzichtelijk bij elkaar. Ik heb voor je in het systeem gekeken en er staat in elk geval geen blokkades op "Aankopen in de app store". Het kan te maken hebben met de aanschaf van je nieuwe telefoon. Die wordt natuurlijk opnieuw gesteld en dat kan ervoor zorgen dat de betaalwijze in de war raakt. In het openingsbericht van dit topic staat stap voor stap uitgelegd wat je precies kan doen om de betaalwijze opnieuw in te stellen en het probleem op te lossen! Het is super handig om even alle tips & trics te checken.



Mocht je er niet uitkomen of het lukt je nog steeds niet, laat het mij dan weten. Ik sta voor je klaar!
Goedenavond



Op mijn oude telefoon kon ik aankopen uit de Google Play Store factureren naar mijn telefoonrekening, maar met mijn nieuwe toestel heb ik deze mogelijkheid niet. Er staat dan onder deze optie dat het niet geschikt is. Hoe kan ik dit aanpassen?



Met vriendelijke groet,



Bjorn
Okay dan weet ik een beetje wanneer ik er zelf op terug moet komen. Hartstikke bedankt voor de super snelle respons terug 🙂
Hoi ik vroeg me af hoe lang kan het duren voor ik een privébericht krijg van de afdeling die hierover gaat?



Heb je Issam de gevraagde informatie toegezonden via privébericht?

Mocht dit nog niet het geval zijn dan graag alsnog toezenden.



Heb je dit al wel gedaan dan heeft hij deze informatie toegezonden aan de betreffende afdeling en deze moet dit voor je controleren. Normaal gezien zou dit niet zo lang hoeven te duren maar het is op dit moment best wel beetje druk. Het kan dus iets langer duren dan normaal.
Hoi ik vroeg me af hoe lang kan het duren voor ik een privébericht krijg van de afdeling die hierover gaat?
Reputatie 5
Hoi Astrania,



Wat vreemd dat ook jij hier last van hebt.



Zou je de onderstaande gegevens naar mij willen sturen in een privébericht? Dan zet ik het voor je door naar de afdeling die hierover gaat.



- IMEI-nummer van het toestel

- Google-account (username)

- Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?

- Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, graag aangeven.



Ik wacht je reactie af!
Hoi, ook ik heb een probleem met Google play aankopen. Ik heb geen achterstand of iets anders wat er op de suggesties staat in het onderwerp hierboven aan de pagina. Ik krijg telkens dat het niet lukt en ik het opnieuw moet proberen. Kunnen jullie mij hiermee helpen zodat ik het gewoon weer kan gebruiken ?

Met vriendelijke groet Tamara
Reputatie 5
Hallo Puutswa,



Wat vervelend dat jij hier ook last van hebt. Zou je mij de onderstaande gegevens willen sturen in een privébericht?



- IMEI-nummer van het toestel

- Google-account (username)

- Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?

- Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, graag aangeven.



Dan ga ik een melding maken bij onze IT-afdeling zodat zij kunnen kijken naar een oplossing! Ik zie je reactie graag tegemoet.
Ook bij mijn account lukt sinds 11 juni 2016 geen betaling meer via T-mobile (de optie staat er niet meer tussen). Alle stappen zoals hierboven beschreven doorgelopen en getracht een aankoop te doen, maar niet gelukt
hey,



Het probleem is verholpen.

Blijkbaar bij visa een technisch probleem.



Bedankt voor de reactie!
Reputatie 7
Badge +9
Hi Paulien,



Wat vreemd dat het op 16-11 wel lukte om een betaling te doen, want op dat moment had je namelijk een blokkade actief staan op app store aankopen. Weet je zeker dat je betaling toen was gelukt? Ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd en dus zou je nu wel gebruik moeten kunnen maken van deze dienst. Zou je deze stappen eens kunnen volgen:



Log in op https://wallet.google.com

Ga naar onderdeel Betaalmethoden

Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'

Bij een volgende aankoop staat in het bevestigingsscherm een pijltje bij de prijs, door daarop te klikken kun je opnieuw de betaalmethode kiezen.



Mocht het dan nog niet werken stuur mij dan de volgende gegevens in een privébericht:

- IMEI-nummer van het toestel

- Google-account (username)

- Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?

- Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, graag aangeven.



Ik hoor graag van je! 🙂
hey t-mobile,



Net als iedereen bovenstaand krijg ik via tmobile facturering dat de sms voor verificatie niet lukt. Indien ik via credit card wil betalen blijft hij ook melden dat dot een ongeldige transactie is. Laatste betaling was op 16-11-2016. mislukte poging was 04-12-2016. username is me mail adres.



bovenstaande opties al meerdere malen geprobeerd zonder resultaat.



groetjes,



paulien

Reageer