informatie

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Problemen met aankopen in Google Play Store via Odido factuur, wat nu?

Toon eerste reactie

186 reacties

Reputatie 5
Hey Michiel,



Super! Thanks voor de terugkoppeling. 🙂



Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen, let me know!
Reputatie 1
Hallo Amy, ik heb het even gecontroleerd en het is inderdaad helemaal opgelost. Bedankt!
Reputatie 5
@Onur.A,



Vervelend dat het nog steeds niet gelukt is. Om dit probleem voor je door te kunnen zetten heb ik nog wel een aantal gegevens nodig. Ik heb je een privébericht gestuurd hierover en zie je reactie graag tegemoet. :)



@Michiel2803,



Goed dat je contact opneemt! Ik zie in het onderzoek dat wij aangemaakt hadden voor je dat het issue is opgelost. Zou je eens kunnen checken of het allemaal weer naar behoren werkt? :8
Reputatie 1
Hallo, jullie hebben vorige week telefonisch contact proberen te zoeken met mij over dit probleem, maar toen was ik op vakantie. Ik heb ondertussen een aantal keer geprobeerd de klantenservice te bellen maar krijg iedere keer het bericht dat de wachtrij lang is en ik beter een andere keer terug kan bellen. Is het voor jullie misschien mogelijk mij deze week te bellen? bij voorkeur op dinsdag avond of woensdag avond na half 7 of op vrijdagmiddag.
Reputatie 2
Morgen, ik heb alles wat er staat geprobeerd maar niks is gelukt. En sommige oplossingen waren bij mij niet van toepassing omdat ze om de betalingsoplossingen gaan die al toegevoegd zijn. Bij mij is het niet mogelijk om deze toe te voegen omdat mn account niet geverifieerd kan worden. 😞
Reputatie 5
Goedemorgen Onur.A,



Jammer om te horen dat het nog niet gelukt is! 😞



Zou je de verschillende stappen op deze support pagina van Google eens door willen nemen? Vanuit onze kant is er namelijk geen blokkade actief waardoor je hier geen gebruik van zou kunnen maken. Ik hoop dat je er met de tips van Google uitkomt. Mocht dat niet het geval zijn, laat je het dan even weten? Dan sturen we het naar onze technische jongens door. 🙂
Reputatie 2
Zojuist heb ik via wallet google mn oude persoonlijke gegevens verwijderd en de nieuwe ingevoerd en opgeslagen en nu ik een aankoop probeer te doen krijg ik de volgende foutmelding: De sms voor accountverificatie kan niet worden verzonden. Probeer het opnieuw.
Reputatie 2
Dat werkt ook niet. Had een tijdelijke google account aangemaakt om het via die account te proberen en daar lukte het wel om via factuur apps aan te schaffen. Maar met mn eigen google account lukt het niet gebruikte die account ook voordat ik mijn abonnement had verlengd met nieuwe nummer dacht zelf dat misschien daar iets verkeerd mee was gegaan. Hoop dat er een oplossing voor is.



Groetjes, Onur
Reputatie 5
Hallo Onur,



In verband met de drukte waren we niet in de gelegenheid om eerder te reageren. Onze excuses hiervoor. Daarnaast is het volgens de huisregels niet toegestaan om direct een privébericht te sturen naar moderators. We behandelen alle vragen in het openbaar, tenzij anders er privé gegevens gedeeld moeten worden.



We helpen je natuurlijk graag verder. Je kan met je oude account inloggen op Google Wallet;



- Log in op https://wallet.google.com

- Ga naar onderdeel Betaalmethoden

- Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'



Daarna kan je in de Google Play store inloggen met je nieuwe Gmail adres en opnieuw kiezen bij het aankopen van een applicatie voor betalen via mijn factuur.



Laat je ons weten of het hiermee is gelukt? Ook voor andere vragen of verzoeken kan je altijd bij ons terecht!
Reputatie 2
Hoe kan ik mijn t-mobile facturering via de huidige gmail overzetten naar een andere gmail die ik tegenwoordig gebruik? Heb meerdere mods pb gestuurd maar die liggen nog te slapen of hebben een vrije dag denk ik
@carientsjee

Je hebt hierover al een eigen topic geopend. Zou je daar gewoon op hulp willen wachten? Het is niet toegestaan je probleem op meerdere plekken op het forum aan te geven.
ik stuit op exact hetzelfde probleem!!
Reputatie 5
Hi Michiel,



Duidelijk, ik ga het weer voor je doorzetten naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Ik heb nogmaals toegelicht wat de situatie is en wat je tot nu toe hebt geprobeerd. Zij gaan er weer mee aan de slag!
Reputatie 1
Hallo Hajar,

Dat klopt, omdat het me nog niet is gelukt om het factureren via T-Mobile te selecteren als betaaloptie of om dit op een of andere manier in te stellen. De enige betaalopties die ik te zien krijg zij via creditcard/betaalpas of via code inwisselen.
Reputatie 7
Badge +9
Hi Michiel,



Onze collega's van de verkoopafdeling zien geen aankoop poging in de laatste maand. Zou je het nogmaals kunnen proberen zodat ze het opnieuw kunnen onderzoeken?
Reputatie 1
Hey David,



Ik net even gekeken, maar het is nog niet opgelost en er zijn 8 dagen voorbij. Kun je een status update geven?
Reputatie 7
Hey Michiel,



Jammer dat het allemaal geen resultaat heeft gehad! Ik heb het gelijk doorgezet naar de afdeling die hierover gaat, dan komt het bij Google terecht en wordt het opgelost. Dit kan tot 7 kalenderdagen duren, hopelijk is het dan bij jou ook snel opgelost!



Als je nog vragen hebt in de tussentijd horen we dat graag!
Reputatie 1
Hey David, ik heb het stappenplan ondertussen ook doorlopen. Helaas zie ik nog steeds niet de optie om de facturering via T-Mobile in te schakelen.
Reputatie 7
Hi Michiel2803,



Voor de zekerheid wil ik je vragen of je dit stappenplan had doorlopen:

• Log de Google account uit op het toestel. Het uitloggen uit het Google account gaat via de instellingen in het toestel bij Accounts.

• Zet de wifi uit

• Zet het toestel uit

• Zet het toestel weer aan

• Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!

• Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn

• Als dit gedaan is mag je de wifi weer aanzetten



Mocht dat nou ook niet werken, zetten we het gelijk door!
Reputatie 1
Hey David, het probleem is dat de optie 'Facturering via T-Mobile inschakelen' niet te zien is. Ik heb mijn oude creditcard verwijderd maar zelfs dan is die optie nergens te zien.
Reputatie 7
Hey Michiel 2803,



Heb je jezelf via deze manier proberen aan te melden?



Zou je concreet aan kunnen geven wat je precies geprobeerd hebt? Dit hebben we nodig om een onderzoek te starten en dit door te zetten.



We horen het graag van je!
Reputatie 1
Hallo T-mobile,



Ik heb nog niet gebruik gemaakt van de service direct factureren via T-mobile.

Ik wil dit graag instellen maar krijg de optie niet te zien in de google play store.

Ik heb alle bovenstaande opties doorlopen en niets blijkt te helpen.

Mijn google account is vromansmichiel

Ik hoor graag of jullie iets kunnen doen voor mij.
Reputatie 5
Hi Lofonoompje,



Mijn collega Hajar heeft vanmiddag in dit topic op je gereageerd.



Wil je er in het vervolg op letten dat het volgens de huisregels niet toegestaan is om dubbel te posten? Alvast bedankt! 🙂
Ik heb je instructies voor Google account verwijderen opgevolgd.

Hielp niet dus heb ik (dachtik) je instructie wallet.google oplossen opgevolgd.

Maar ik kan mijn telefoonnummer niet als betaalmethode weer toevoegen. Alleen een creditcard kan ik toevoegen.



Ik denk dat ik het verkeerd heb gedaan.

Ik heb bij wallet-google bij het telefoonsymbool op verwijderen geklikt



Is dit nog op te lossen?
Reputatie 5
Hey Serge,



Dat is nog eens goede timing 😉 Fijn om te horen Serge! Veel plezier er mee!

Reageer