Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Beste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelBeste antwoord door Glassertje
Bekijk origineel
Ik zou mijn datum graag willen aanpassen naar de 30ste van de maand
Hallo Brian,
Fijn! Voor T-mobile Thuis dan graag rond de 30ste. Bedankt!
Hi
Goedemorgen,
Zouden jullie de afschrijfdatum voor mij ook willen wijzigen? Ik heb een mobiel abonnement en een tmobile thuis abonnement. Ik zou ze beide graag rond de 1ste van de maand willen betalen.
Ik hoor het graag!
Hoi Naomi,
Dit heb ik gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's die dit kunnen aanpassen voor je. Je ontvangt er ook automatisch bericht over wanneer dit is aangepast.
Als we nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
dank je!
Beste,
Kunnen jullie de incasso die bij ons rond de 14e afgeschreven wordt, 10 dagen later laten afschrijven??
Alvast dank!
Hoi Naomi,
Dit heb ik gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's die dit kunnen aanpassen voor je. Je ontvangt er ook automatisch bericht over wanneer dit is aangepast.
Als we nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
hi, Ik zou graag mijn incassodatum willen aanpassen naar de 1e van de maand. Kunnen jullie me daarmee helpen?!
Hi
@hajar 25ste voor beide abonnementen is helemaal goed. Bedankt
Hi
Wil je dan je huidige incassodatum voor mobiel behouden op de 25ste en je thuis abonnement ook op de 25ste betalen? Bij Thuis zijn er 3 incassodatums mogelijk; rond de 20ste, 25ste of de 30ste. Als je mobiel wijzigt dan wordt het naar begin van de maand gewijzigd omdat het 10 dagen van betaaldatum moet afwijken. Dus het handigst is dan om thuis te wijzigen naar de 25ste zodat je ze tegelijk kan laten afschrijven.
Ik hoor graag van je wat je voorkeur is.
Hi
De betaaldatum van jouw mobiele abonnement staat op de 25e van de maand. De nieuwe betaaldatum kan 10 dagen hiervan afwijken, dus dit kan verplaats worden naar het begin van de maand. Is dit ook oké voor je? Het andere abonnement gaat over T-Mobile Thuis? Ik hoor het graag van je!
Hallo,
Kunnen mijn facturen van beide abonnementen,
eind van de maand worden afgeschreven?
Hi
Ik zie dat mijn collega toch een aanvraag heeft gedaan voor een wijziging. Onze incasso afdeling gaat je aanvraag verwerken.De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 dagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is goedgekeurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Hi
Ik heb het nogmaals gecontroleerd en je incassodatum staat op de 21ste. Wij kunnen dit niet wijzigen naar de 20ste het moet 10 dagen afwijken van je huidige incassodatum zoals Evy ook heeft aangegeven. Mocht je dat willen, laat het ons weten!
Fijne feestdagen alvast!
21e? Nou nee
Hi
Momenteel staat jouw incasso datum op de 21e. Als je dit wil veranderen moet het 10 dagen afwijken. Het kan bijvoorbeeld wel op de 1e van de maand of de 11e. Laat je me weten of dit dan wil veranderen of toch liever laat staan?
Hi
Dat is geen probleem! Jouw betaaldatum is gebaseerd op de startdatum van het contract, de incasso datum staat nu op de 21e van de maand. De nieuwe betaaldatum kan 10 dagen hiervan afwijken, dus heb je hem liever in het begin of aan het einde van de maand?
Ik hoor het graag van je!
Hallo, ik wil ook graag mijn incasso datum wijzigen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.