[WINACTIE] Maak nu kans op een LG WK7 wifispeaker! 📶



Toon eerste reactie

315 reacties

Ja wat is de reden dat ik deze graag zou willen winnen? 

nou vanwege de dure prijzen algemeen die zijn gestegen en ik inmiddels daarom geen mooie speaker kan kopen voor mijn kinderen is dat 1 reden maar de beste reden is dat ik gewoon t-mobile een super provider vind met leuke acties en goede abo prijzen o.a waardoor ik sowieso mij iedere dag een winnaar voel 😊 

 

Mijn zoons van 0 en 1 gaan steeds meer reageren op muziek, dus het lijkt me heel tof om in nog betere kwaliteit mijn kinderen voor te stellen aan alle klassiekers uit de muziekwereld!

Lijkt me heel handig bij het recreëren, altijd een goed muziek bij je. 
Dus dit cadeautje zal heel welkom zijn. 

De trekking op 14 maart? Da's mooi want dan is het een mooi verjaardagscadeau, een paar dagen later. Voor wie? Voor mij, voor mijn zoon of voor mijn dochter, want zij (een tweeling dus) zijn op mijn verjaardag geboren! Dat is al feest, met T-mobile zou het helemáál een feest worden...

Waarom ik deze speaker wil winnen? Omdat ik een echte zonaanbidder ben die 's zomers de hele avond buiten in mijn tuintje op het Zuidwesten wil zitten en dan niet naar de overvliegende vogeltjes of de muziek van mijn buren wil luisteren. Mijn buren hebben een hele dikke geluidsinstallatie buiten en ik heb slechts een oude, bedrade speaker (ik weet het, héél erg passé) welke ik door de openslaande deuren NET AAN buiten krijg omdat het draadje te kort is, tot overmaat van ramp moet ik mijn telefoon dan ook nog aan het kabeltje binnen laten liggen. Als ik deze speaker win, dan beloof ik plechtig om het geluid van André Hazes uit de tuin van mijn buren te overstemmen met mijn geliefde K3. Amen.

Gewoon omdat ik de leukste, de liefste en de lekkerste ben 💋❤️

Het wordt weer langer licht buiten. Zomer komt er aan. Niets is fijner om daar van te genieten met een lekker muziekje erbij!

Zodat mijn schoonmoeder Dana Winner en Jannes kan luisteren zonder mij lastig te vallen 🙂 😀 

ik zou deze coole speaker willen winnen zodat ik als we met de caravan op pad gaan lekker muziek luisteren

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Ik zou deze speaker graag winnen en cadeau doen aan mijn lieve, sterke vrouw. Zij heeft een moeilijke periode achter de rug en kan wel een opsteker gebruiken. Kan ze in de zomer lekker genieten van haar favoriete muziek achter in de tuin.

Met muziek altijd in mijn oren heeft me door moeilijke tijden geholpen. Het was lastig kiezen welke richting ik op wilde. Ik ben en denk creatief, maar heb ook geleerd dat luisteren één van mijn vaardigheden is. Dus met die wetenschap én de binding met muziek leek het me mooi om dat te gebruiken en ben ik begonnen aan een opleiding persoonlijk begeleider maatschappelijke zorg. Misschien kan ik met deze box mijn liefde voor muziek delen met mijn cliënten en hen zo ook weer verder helpen. Dat lijkt me zo fijn. 

Zodat we overal naar muziek kunnen luisteren en dat niet alleen de kinderen maar ook de mensen om ons heen mee kunnen dansen! In de tuin, op het strand, in het park of gewoon lekker thuis in je kleine hoekje☺️

Ik zou deze draadloze speaker graag winnen om zodra het weer mooi weer wordt lekker in de tuin te gebruiken, tijdens de eerste barbecue! Nu al zin in, relaxt muziekje erbij….kom maar op met de zomer😍

Ik zou hem.graag willen winnen omdat ik graag naar muziek luister en dat ik hem draadloos kan verbinden en lekker muziek kan luisteren en online boot luisteren

Eindelijk een lekker muziekje in huis - swingen!

Het lijkt mij heerlijk om tijdens de eerste lentedagen in het zonnetje in de deuropening van mijn Volkswagen California in het bos in de stilte van muziek als een zacht briesje te kunnen luisteren.

Zou deze speaker graag op mijn bureau hebben op de waterzuivering zodat ik steeds aan muziek denk als ik de “shit” 😉 van Nederland voorbij zie komen 🤣🤪👌🏼🤩

Deze speaker zou geweldig zijn om mee te nemen in de caravan. Lekker overdag muziek luisten en s’avonds in bed film kijken op de iPad en dan met het mooie geluid van de speaker 😍

Zou super zijn 14 maart ben ik jarig, en een feestje zonder speaker is geen feestje toch!? Dus kom maar door met deze waanzinnige prijs! 

Omdat GRATIS altijd mooi is!

Gratis speaker omdat leven is duur genoeg!!

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Na jaren hebben we afgelopen zomer eindelijk een loungeset op ons dakterras geplaatst. Heerlijk, maar nog leuker wordt het natuurlijk met een muziekje op de achtergrond.

En hoe kan dat nou fijner dan met zo'n mooie draadloze speaker?

Al 77 jaar niets gewonnen dus zou ik het  leuk vinden nu eens prijs te hebben.

 

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

77 jaar niets gewonnen en dan zou het een leuk idee zijn nu eens als echte winnaa

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

heel simpel, omdat ik er nog geentje heb  :-)

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

 

Heel simpel, omdat ik er nog geentje heb.  :-)

Reageer