[WINACTIE] Maak nu kans op een LG WK7 wifispeaker! 📶


Reputatie 6
Badge +3

 

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

De winactie is op dit moment gesloten, check de Community regelmatig om te zien of er een nieuwe winactie is!

 

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Johrick van Odido 1 jaar geleden

Het is eindelijk zover! Ik mag de winnaars bekend maken, niet gewonnen? Niet getreurd! Binnenkort komt er weer een winactie hier op de T-Mobile Community! 😊

 

De winnaars zijn: @Hendrikus46, @Sleen29 & @RonnyO! Sturen jullie ons een leuke foto op zodra jullie de prijs in ontvangst hebben genomen? Jullie zullen zo van mij een privébericht ontvangen met hierin het verzoek om mij wat gegevens op te sturen. om de prijs in ontvangst te kunnen nemen!

 

Ik zou deze mooie speakers graag hebben om aan mijn partner kado te geven. Zij zit hele dagen in haar atelier te werken en ik weet dat ze van muziek houdt maar nog nooit de moeite heeft genomen iets te kopen. Ik weet zeker dat ze er heel blij mee zal zijn.

 

Wat een feestje zou het zijn wanneer ik deze speaker win! Ik ben 4 dagen per week juf van kleuters die gevlucht zijn uit hun vaderland. Voor deze kinderen is veiligheid bieden het eerst belangrijke. Dit probeer ik door veel met hen te spelen en te bewegen. Bewegen op muziek vinden ze zooooo leuk. Dus, ja graag, ik wil hem supergaaf winnen!!! ☺️

 

Ik wil deze speaker graag winnen omdat er dan eindelijk iemand naar me luistert en doet wat ik vraag. Mijn vrouw doet dat namelijk allang niet meer. 😁 

met deze speaker is er dan weer wederzijds respect. We luisteren dan beide naar elkaar. Als m’n vrouw maar niet jaloers wordt als ze me voor het blok zet met de keuze, “speaker eruit of ik eruit!” 
ach… mensen trouwen ook met bomen, dus misschien kan ik dan met deze speaker trouwen. 
Ik hoop dat ik “haar” win. 

 

Mocht je nieuw zijn op de Community en willen weten hoe alles werkt, we hebben hier een handig Wiki-artikel over geschreven. Hopelijk zien wij jullie vaker terug op de Community! 💕

 

 

Bekijk origineel

315 reacties

Dan kan ik eindelijk op vakantie midden in de uitgestrekte bossen van Noorwegen toch Frozenliedjes opzetten en meezingen met mijn dochter van 5 :)

Het wordt vast een stuk gezelliger met zo’n speaker in mijn keuken als ik aan het experimenteren ben met eten. Nu afhankelijk van geluid dat van mijn mobiel of de woonkamer komt. 

Ik heb 5 ijzersterke redenen om deze prijs te winnen

  1. Ik zou hem heel graag willen hebben
  2. Mijn dochter zou hem heel graag willen hebben
  3. Mijn oudste zoon zou hem heel graag willen hebben
  4. Mijn jongste zoon zou hem heel graag willen hebben
  5. Maar vooral de belangrijkste, mijn vrouw zou hem heel graag willen hebben

Dus als wij hem niet winnen, mag ik de hele zomer aanhoren waarom we geen bluetooth speaker in de tuin hebben, terwijl ik dit niet zal horen als ik deze speaker wel zou hebben. Dus om dit te voorkomen is dit absoluut noodzakelijk. Alvast bedankt! Helaas kunnen wij geen afwijzingen accepteren, excuses voor het ongemak.

3 weken geleden is ons 1e kindje geboren, met deze speaker kunnen we lekker samen naar fijne muziek gaan luisteren. Kindjes horen op te groeien met luisteren naar muziek :)

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Ik heb een klein Bluetooth speakertje met een matig geluid en het nadeel dat als ik even er van weg loop de verbinding verbreekt. WiFi heb ik door het hele huis, tuin en schuur dus zal bij het weglopen binnen een aannemelijke straal de verbinding in tact blijven. Dat is toch een goed argument om deze speaker te mogen ontvangen?

T Mobile klant en een LG smart TV het zou welkom zijn omdat ik geen muziek instalatie meer heb.

Ik zou deze heel graag willen winnen omdat onze huidige speaker onlangs is stuk gegaan, kunnen we weer muziek luisteren.

Deze speaker zou heel goed van pas komen nu we onze tuin opnieuw hebben aangelegd. Ik de zomer buiten zitten met muziek erbij is altijd beter 😀

Wat een mooie speaker is dit! Ik en mijn kinderen hebben regelmatig een feestje met een oude speaker maar die is kapot gegaan 🙁
Wij zouden een leuk feestje kunnen houden met deze speaker en ook de assistent zal daaraan bijdragen. 
Namens mijn dochters: Jaaaaaah 😄

Omdat T-mobile ervoor heeft gezorgd dat ik ook na 30 maart data vrij naar muziek kan luisteren met de unlimited data promotie bundel zou ik hier helemaal dankbaar gebruik van kunnen maken met deze speaker 😁👌🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Binnenkort vertrekken mijn vriendin en ik voor een vakantie naar Curaçao. Het lijkt me heerlijk om van de Caribische sound te kunnen genieten met deze LG speaker!

Wij zouden deze LG speaker heel graag winnen! Mijn kindjes en ik mogen graag dansen in de slaapkamer boven na het douchen. Met deze speaker zou de disco ervaring helemaal compleet zijn! 🤩💃🕺

Mij lijkt het superleuk om deze speaker te winnen omdat ik als slechthorende die aan één kant doof is ook van goede muziek wil kunnen genieten met een speaker die mooi geluid produceert. Al met al lijken de speaker en ik een perfecte match <3

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Zo'n mooie speaker voor mijn vriendin, die houdt van mooi muziek.

Voor mijn toekomstige festival avontuurtjes bij de preparties in de hotelkamer komt deze speaker goed van pas. Dan kan ik met deze nieuwe speaker met mijn gasten delen en voorzien van heerlijke muziek!

Als ik deze speaker heb kan ik iedereen die hem ziet uitleggen dat ik hem van T-mobile gehad heb. 

Mond op mond reclame is immers de beste reclame. 

Ik als trouwe klant een speaker, jullie gratis reclame met een groot bereik, gezien ik de speaker op mijn boot zal gebruiken. 

Dan win niet alleen ik, maar ook jullie!

Lekker man!!!

JAAA heel graag!! 
Natuurlijk wil ik deze toffe LG speaker winnen. 
Ik ben de laatste tijd dance battles aan het verliezen van mijn 8-jarige dochter. Nu wil ik heel graag oefenen om 1 x te kunnen winnen van haar. 
Nu begrijp je dat ik dat super goed kan doen op de zolderkamer met die vette speaker. 
ja daar heb ik ook WiFi 😉

groeten Joep

Muziek verbindt, hoe mooi is dat om de muziek dan te delen met de speaker.

Klinkt mooi, ik hoop dat ik win. 

Reputatie 2

Deze speaker zou een uitkomst zijn, aangezien ik 2 schatten van kinderen 🧐 🤣 heb. Die het altijd voor elkaar krijgen om hele dag bloedverziekend veel geluid te maken. Waarvoor het heerlijk zou zijn om Google zo nu en dan, een mega flauwe grap te laten maken of een nep scheet. Zodat ze weet even voldaan zijn. En ik de kans krijg om te genieten van een ontspannen muziekje!

Denk unlimited muziek! Muziek luisteren unlimited all day long. Als dat geen feest wordt in huis 🤩

 

Speaker wij de same language? Dan is zo een speaker wel best handig. 

Ik zou graag deze speaker willen winnen omdat ik voor het eerst komende zomer een reis alleen ga maken. Ik heb een hele afspeellijst samengesteld tijdens mijn verblijf en het reizen. Deze speaker zou de ervaring nog mooier maken!

Als enthousiaste trouwe klant van T-Mobile kan ik deze super speaker goed gebruiken op mijn nieuwe werkplek bij de leukste basisschool die er is. Wanneer ik alleen de receptie beman, heb ik een gezellig muziekje erbij, maar ook bij het organiseren van leuke evenementen zoals het paasontbijt, kerstdiner etc. Komt deze speaker goed van pas - je kan ons niet blijer maken :)

Graag wil ik speaker winnen om aan me broer te geven voor ze nieuwe huis en tuin om huis warming te geven 

Reageer