[WINACTIE] Maak nu kans op een LG WK7 wifispeaker! 📶


Reputatie 6
Badge +3

 

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

De winactie is op dit moment gesloten, check de Community regelmatig om te zien of er een nieuwe winactie is!

 

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Johrick van Odido 1 jaar geleden

Het is eindelijk zover! Ik mag de winnaars bekend maken, niet gewonnen? Niet getreurd! Binnenkort komt er weer een winactie hier op de T-Mobile Community! 😊

 

De winnaars zijn: @Hendrikus46, @Sleen29 & @RonnyO! Sturen jullie ons een leuke foto op zodra jullie de prijs in ontvangst hebben genomen? Jullie zullen zo van mij een privébericht ontvangen met hierin het verzoek om mij wat gegevens op te sturen. om de prijs in ontvangst te kunnen nemen!

 

Ik zou deze mooie speakers graag hebben om aan mijn partner kado te geven. Zij zit hele dagen in haar atelier te werken en ik weet dat ze van muziek houdt maar nog nooit de moeite heeft genomen iets te kopen. Ik weet zeker dat ze er heel blij mee zal zijn.

 

Wat een feestje zou het zijn wanneer ik deze speaker win! Ik ben 4 dagen per week juf van kleuters die gevlucht zijn uit hun vaderland. Voor deze kinderen is veiligheid bieden het eerst belangrijke. Dit probeer ik door veel met hen te spelen en te bewegen. Bewegen op muziek vinden ze zooooo leuk. Dus, ja graag, ik wil hem supergaaf winnen!!! ☺️

 

Ik wil deze speaker graag winnen omdat er dan eindelijk iemand naar me luistert en doet wat ik vraag. Mijn vrouw doet dat namelijk allang niet meer. 😁 

met deze speaker is er dan weer wederzijds respect. We luisteren dan beide naar elkaar. Als m’n vrouw maar niet jaloers wordt als ze me voor het blok zet met de keuze, “speaker eruit of ik eruit!” 
ach… mensen trouwen ook met bomen, dus misschien kan ik dan met deze speaker trouwen. 
Ik hoop dat ik “haar” win. 

 

Mocht je nieuw zijn op de Community en willen weten hoe alles werkt, we hebben hier een handig Wiki-artikel over geschreven. Hopelijk zien wij jullie vaker terug op de Community! 💕

 

 

Bekijk origineel

315 reacties

Deze zou ideaal zijn voor in onze nieuwe overkapping! Maar ook voor onze vakanties, ideaal om mee te nemen!

Ik zou deze speaker zo graag willen omdat ik er mijn favoriete muziek mee kan afspelen en super toevallig is dat het muziekduo Heldere Zang & Diepe Bas! Ze staan binnenkort ook op Lowlands, gaat dat zien!

Ik zou deze toffe Speaker goed kunnen gebruiken. Ik ga in april een rondreis van 3 maanden door Europa maken. Mijn vertrouwde muziek bij hebben is dan heel fijn. En het overal kunnen delen van die muzieksmaak zorgt er ook voor dat ik lekker kan gaan dansen met mensen op ons mooie continent. 

Heel graag zou ik deze speaker winnen, want het campingseizoen start bijna weer, eropuit met de caravan en lekker muziek op de speaker

3x per week geef ik buiten bootcamptrainingen! Mijn sporters zijn veel gemotiveerder en gaan beter op lekkere muziek! Dus zou ik deze heeeeel graag willen winnen!

Ik doe heel graag mee voor de kinderen op onze Handbalvereniging. Hoe tof is het als ze net als de oudere teams met een lekker muziekje het veld op kunnen om warm te lopen?! En na een wedstrijd waarbij winst is behaald kan de box gebruikt worden voor het tiktok dansje dat het team dan doet. Super leuk.

Deze speaker komt mij goed uit omdat mijn huidige speaker er is mee opgehouden. 

Reputatie 2

Ik ben al klant sinds Ben door T-mobile werd overgenomen en heb net gisteren weer mijn contract verlengd. Ik heb nog nooit iets gewonnen en zou dit geweldig vinden.

Ik wil deze speaker aan mijn jongste broer cadeau geven. Onlangs is hij door de artsen volledig blind verklaard. Het lijkt mij voor hem een geweldig hulpmiddel om dagelijkse informatie op te vragen. 

Ik heb samen met mijn zoon pas een huis gekocht, en een draadloze speaker ontbreekt nog in ons huis. 

Wij zouden de speaker elke dag in de badkamer gebruiken om keihard mee te zingen. Dat doen we allemaal en klinkt zoveel beter met een goede speaker ipv telefoon :-))

Waarom ook niet.

Leuk om iets te winnen, zeker wanneer je het goed kunt gebruiken en 

ook nog past bij T-mobile en…..bij mij.😀

Duh! Waarom wil je deze niet winnen? is gewoon een vette speaker die je MOET hebben.

Wij hebben een heel klein zomerhuisje waar we in de zomer zitten. Verder gaan we niet op vakantie. Lijkt me heerlijk zo’n goede speaker daar te hebben en ‘s winters kan hij mee naar huis voor op mijn hobbykamer. Is ook nooit weg. 

Dit zou ideaal zijn voor ons op het moleculaire diagnostiek laboratorium in het Erasmus MC. We hebben op het moment een jaren oude JBL speaker die het langzaamaan overlijd (de bass heeft het al begeven en de box laad alleen op als je kabeltje er op een bepaalde manier in steekt). Het is ondertussen tijd voor een vervanging dus deze actie komt voor ons exact op het juiste moment! 

Ik beheer als vrijwilleger een buurthuis in den Haag. We hebben er een heel oude radio staan die we gebruiken om het nog een beetje te maken. Deze speaker zou de oplossing zijn om wat gezellige uurtjes er door te brengen.de bezuidenhut.

zou graag deze speaker winnen omdat ik aan huis gekluisterd ben en graag goede muziek hoor in elke ruimte , en tevens omdat ik nooit iets win . 

Een Google assistent in het huis klinkt als een goede toevoeging. Momenteel moet ik hem aanspreken met de telefoon, maar dit werkt toch niet zo handig als dat ik zou willen!

Ik wil de speaker graag winnen om mee te nemen op vakantie. lekker muziekje na een dag op stap in een leuke stad. Lekker ontspannen met een muziekje

Ik zou deze speaker graag winnen want ik heb 1 terrabyte aan  muziek bestanden, die ik graag eens wil horen.

Ik heb nog nooit wat gewonnen en daar zal wel geen verandering in komen bij deze weggeef aktie.

Maar niet geschoten is altijd mis dus probeer ik het nog maar een keertje.

Gr Frank

Beste,

 

Er is iemand die op 29-02 jarig .dus elke 4 jaar een keer jarig. 

Het zou mooi zijn om dit jaar ook een leuke kado te krijgen. 

Deze speaker zou goed van pas komen dan kan ik overal en altijd naar mijn eigen muziek luisteren.

Ik hou ervan om te koken en breng veel tijd door in de keuken. De LG WK7 wifi-speaker zou perfect zijn om mijn kookervaring te verbeteren. Ik zou mijn favoriete muziek kunnen afspelen terwijl ik kook en zo een leuke en gezellige sfeer kunnen creëren in de keuken. Dit zou me helpen te ontspannen en meer plezier te hebben in wat ik aan het doen ben 💃🎵🎶

Al lang probeer ik draden in huis te vermijden. Deze mooie draadloze speaker, met een mooie uitstraling, sluit perfect aan op mijn wensen. 

Reageer