[WINACTIE] Maak nu kans op een LG WK7 wifispeaker! 📶


Reputatie 6
Badge +3

 

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

De winactie is op dit moment gesloten, check de Community regelmatig om te zien of er een nieuwe winactie is!

 

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Johrick van Odido 1 jaar geleden

Het is eindelijk zover! Ik mag de winnaars bekend maken, niet gewonnen? Niet getreurd! Binnenkort komt er weer een winactie hier op de T-Mobile Community! 😊

 

De winnaars zijn: @Hendrikus46, @Sleen29 & @RonnyO! Sturen jullie ons een leuke foto op zodra jullie de prijs in ontvangst hebben genomen? Jullie zullen zo van mij een privébericht ontvangen met hierin het verzoek om mij wat gegevens op te sturen. om de prijs in ontvangst te kunnen nemen!

 

Ik zou deze mooie speakers graag hebben om aan mijn partner kado te geven. Zij zit hele dagen in haar atelier te werken en ik weet dat ze van muziek houdt maar nog nooit de moeite heeft genomen iets te kopen. Ik weet zeker dat ze er heel blij mee zal zijn.

 

Wat een feestje zou het zijn wanneer ik deze speaker win! Ik ben 4 dagen per week juf van kleuters die gevlucht zijn uit hun vaderland. Voor deze kinderen is veiligheid bieden het eerst belangrijke. Dit probeer ik door veel met hen te spelen en te bewegen. Bewegen op muziek vinden ze zooooo leuk. Dus, ja graag, ik wil hem supergaaf winnen!!! ☺️

 

Ik wil deze speaker graag winnen omdat er dan eindelijk iemand naar me luistert en doet wat ik vraag. Mijn vrouw doet dat namelijk allang niet meer. 😁 

met deze speaker is er dan weer wederzijds respect. We luisteren dan beide naar elkaar. Als m’n vrouw maar niet jaloers wordt als ze me voor het blok zet met de keuze, “speaker eruit of ik eruit!” 
ach… mensen trouwen ook met bomen, dus misschien kan ik dan met deze speaker trouwen. 
Ik hoop dat ik “haar” win. 

 

Mocht je nieuw zijn op de Community en willen weten hoe alles werkt, we hebben hier een handig Wiki-artikel over geschreven. Hopelijk zien wij jullie vaker terug op de Community! 💕

 

 

Bekijk origineel

315 reacties

Beste,

 

Er is iemand die op 29-02 jarig .dus elke 4 jaar een keer jarig. 

Het zou mooi zijn om dit jaar ook een leuke kado te krijgen. 

Wie dan?

Heel gave winactie! Ik ben onlangs verhuisd en na een ongelukje met mijn oude box, zou deze nieuwe box heel erg van pas komen!

Die fijne speaker gewoon voor de heb!!👍🍀

Tuurlijk wil ik deze speaker winnen. Wie niet!!

Ook ik zou natuurlijk heeeeel graag deze luidspreker willen winnen.

Ik zie het al helemaal voor me dat op al alle festivals waar ik met vrienden heen ga dit geluid ons als muziek in de oren klinkt, tijdens vakantie het door de bergen schalt en thuis heerlijk de ruimtes vult daar waar ik lekker ontspan. 

Jullie hebben m’n nummer, al vele jaren trouwens 😉

Succes met de actie!

Ik ben al 6 jaar TMobile-gebruiker en heb duizenden euro's betaald. Ik denk dat ik een klein cadeautje verdien. 🙋🏻

Gewoon, daarom

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Ik had een mooie Bluetooth speaker maar helaas is die met een brand verloren gegaan. Ik mis de speaker enorm en wil dolgraag een nieuwe!!

geweldige winactie @Johrick

Met deze speaker kan ik de kids mooi leren hoe eenvoudig het is een lekker muziekje op te zetten in hun eigen kamer 🤭... ook waar we samen zijn natuurlijk vet handig. haha. #liketowin 

 

Ik zou de speaker graag winnen omdat ik een groot muziek liefhebber ben. Ik maak zelf ook opnames  met zingen dus geweldig omdat dan via zo'n speaker terug te horen. Geweldig lijkt me dat!! 

Nu maar duimen 🤞

Groetjes... 

Handig en fijn voor op de momenten dat ik mij druk maak als ik tijd hebt, zodat ik dan tijd heb als ik het druk heb. 🕺🎙️🎶

Ok T-Mobile, jullie schuld! 
ik kan niet ontbijten - omdat denk ik over speaker,

ik kan niet lunchen - omdat denk ik over speaker,

ik kan niet dineren - omdat denk ik over speaker

ik kan niet slapen - want heb ik HONGER!

Alvast bedank voor jullie hulp, Lukas :)

Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder. 

 

De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:

  • MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
  • Audio in hoge resolutie;
  • Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
  • Google Assistant;
  • Audio afspelen in meerdere ruimtes;
  • Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;

Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen? 

Reageer in dit topic met de reden waarom jij deze speaker wilt winnen! 

Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaar bekend maken.

 

De LG WK7 speaker

FAQ

Hoe kan ik de speaker winnen?

Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.

 

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer. 

Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.

 

Wie kiest de winnaar uit?

T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.

 

Thuiswerken op m’n slaapkamer is niet altijd comfortabel en dan is het fijn als ik een muziekje op de achtergrond heb, dat maakt de werkdag minder saai, bovendien kan ik via internetradio de actualiteiten volgen. Daarom is mijn wens om een gratis wifispeaker te winnen.

Mooie actie! Ik doe graag mee!

Thuiswerken op m’n slaapkamer is niet altijd comfortabel en dan is het fijn als ik een muziekje op de achtergrond heb, dat maakt de werkdag minder saai. En als ik een tof muziekje hoor, dan is het tijd voor een dansje, echt waar! Want te lang zitten is niet zo gezond. Daarom is het mijn wens om een gratis wifispeaker te winnen.

Ik zou hem heel graag winnen om mee op onze vakantie te nemen onze 3 kids zijn gek op muziek en wat is er nou mooier om deze mooi speaker mee te nemen op vakantie en daar verder te genieten dus niet alleen voor mij alleen maar graag winnen voor ons hele gezin dat zou echt super zijn

Wij gaan duimen

Zou mooi zijn voor in onze nieuwe tuin kamer en daar ook van lekker muziek genieten bij mooie avond uurtjes 

Dit jaar gaan weer vanwege een scheiding niet op vakantie. Met een leuke speaker maak ik in de tuin gewoon een leuk feest!

Een mooi kado voor onze bootcamptrainer zodat we de hele training net dat stukje verder kunnen gaan op een opzwepende beat.  

Ik zou dolgraag deze speaker willen winnen omdat mijn (nog helemaal niet zo'n oude) speaker het onlangs heeft begeven en een nieuwe kopen er voorlopig zeker nog niet in zit 🙈🤞

Ik zou hem graag mijn surfervriend cadeau geven. Die dagenlang surfboards shaped en wel wat gezelligheid kan gebruiken! (En ik eindelijk hierdoor mijn mini boxje terug kan krijgen die hij door al het lawaai toch niet kan horen) 

Hey hallo mensen van T-mobile, maar in het bijzonder #Johrick!

Waarom ik graag wil winnen?

J: Jarenlange fan én gebruiker van T-mobile! 📱

O: Het onbeperkt buitenhuis muziek streamen met  ‘Datavrije Muziek’ komt ten einde, dus dan moet ik er thuis maar het beste van maken 🎸

H: Haalt deze nieuwe speaker het qua WiFi bereik tot in de tuin? Daar kunnen we maar op één manier achterkomen 🌳

R: Raad eens wie voortaan de muzieklijsten samenstelt op (verjaardags)feestjes? 🧁

I: Ik ga nog ff door:

C: CD van jou, CD van mij, CD van ons allebei? Ha! Ze mag ze houden, speakertje is van mij! 💿

K: K3 of Juf Roos zeg je? Nee zie ik net staan op de verpakking dat ik die niet kan afspelen met deze speaker. Jammer hè? 😂

Ik zou heel graag deze speaker willen winnen. De kinderen luisteren erg graag naar muziek. Dit luisteren ze op een oude telefoon. Het zou erg gaaf zijn als ze dit op een speaker kunnen luisteren. Ze kunnen dan de muziek casten via wifi en ook google assistance zou erg leuk zijn.

We kijken er al naar uit! 

Binnenkort krijgen wij de sleutels van onze nieuwe woning en onze zoon die ook een telefoonabonnement heeft van Jullie is bijna jarig. Dit zou een fantastisch cadeau zijn voor in zijn nieuwe slaapkamer!

Binnenkort wordt ik geopereerd en zal dan een tijdje minder mobiel zijn. Dan is zo’n speaker natuurlijk fantastisch!!!

Reageer