Beantwoord

Foutmelding: Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account.

  • 5 September 2023
  • 34 reacties
  • 2320 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

 

Mijn mobiel abonnement is niet meer gekoppeld aan hetzelfde account als de rest (T-mobile/Odido Thuis) om onbekende redenen. 


Nu staat er ​​als ik mijn mobiele abonnement weer wil toevoegen:​​​​​

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

(Maar dat abonnement stond voor zover ik weet op hetzelfde mailadres, toch blijkbaar een ander account)

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 6 September 2023, 09:27

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 1

Same hier krijg onmogelijk mijn tele2 contract gekoppeld. 

 

Had voorheen een Tmobile Thuis en tele 2 abb. 

Tmobile staat erin maar mijn mobile niet zeer lastig.

 

Dus sluit me aan bij deze vraag aangezien ik een uur in de wacht heb gestaan met een verschrikkelijk muziekje aan m'n oor. Graag actie

Zelfde probleem hier.

Via de chat geprobeerd antwoord en hulp te krijgen maar zonder resultaat.

Ik krijg wel een verificatiecode na invullen van mijn telefoonnummer, maar na bevestigen komt er een foutmelding.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

We hebben momenteel een storing waardoor het niet lukt om je abonnement te koppelen via Mijn Odido. Wij zijn hiervan op de hoogte en onze technische afdeling is druk bezig om dit op te lossen. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen dus excuses voor het ongemak!

Zelfde probleem. Alleen ik kan ook niet meer inloggen in de tele2 app. Dus ik kan mijn bundel niet zien. En dat is irritant. Duurt dit echt 2 weken? Hoe kan ik dan inzien hoever ik ben met mijn bundel? Graag reactie!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wvdh 

Gaat het bij jou om een Thuis of mobiel abonnement? Bij Thuis is er een storing en de verwerkingstijd is momenteel 14 werkdagen, maar voor mobiel wil ik wel met je meekijken. Mocht het om je mobiele abonnement gaan dan ik met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN?

Hier t zelfde probleem ik kan me niet meer inloggen op mijn tele2 app en die bestaat niet meer krijg hem niet gekoppeld geeft een foutmelding aan als ik de code invoer maar ik heb een andere adres dan mijn dochters ik zat bij tele2 en mijn dochters bij t mobile maar hebbe niet t zelfde adres dus ik kan niks in me bundel zien 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nadine86, vanochtend is het koppel-probleem opgelost. Zou je kunnen kijken of het nu wel lukt met het toevoegen van een abonnement? Lukt het niet, stuur me dan even een privébericht met de gegevens van zowel je eigen abonnement als die je wil toevoegen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan duik ik er direct voor je in!

Ik heb net een mail ontvangen dat het is opgelost:
Maar de foutmelding als ik mijn mobiele abonnement wil toevoegen is nog steeds:
(Kan wel mijn Thuis abonnementen zien)

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

Ik heb precies t zelfde!! Ik voer mijn tele2 gegevens in bij ‘ mobiel toevoegen’ en dan geeft ie aan dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander account, maar dit is absoluut niet het geval. Ik vind het echt heel vervelend dat ik niet eens mijn aankomende factuur etc kan bekijken. Ben er ook al 3 dagen mee bezig en blijf de zelfde melding krijgen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

 Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Hi @Nadine86, vanochtend is het koppel-probleem opgelost. Zou je kunnen kijken of het nu wel lukt met het toevoegen van een abonnement? Lukt het niet, stuur me dan even een privébericht met de gegevens van zowel je eigen abonnement als die je wil toevoegen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan duik ik er direct voor je in!

I need this fix too. Where to get this fixed?

I get this from Odido App

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

 

how to fix?

Alex tav

 

Ik kan niet meer op me tele 2 inloggen en odido laat alleen de t mobile abbo zien niet de tele 2 al log ij in met tele 2 gegeven s dan n9g niet

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Kunnen jullie allebei mij een privebericht sturen met antwoord op de volgende vragen? Dan zet ik het door naar de technische afdeling. 

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
Reputatie 1

Ongelooflijk Odido na 3 weken wachten, klantenservice laat niets meer horen geen enkele reactie. En nog steeds kan ik op geen enkele manier 3 abbonementen inzien. 

 

Voor mij duidelijk bij deze club wil ik niet meer horen. Gelukkig overal 1 maand opzegservice bij dus ga ze alle 3 cancellen en stap over op Vodafone welke uit ervaring zakelijk een serieuze klantenservice hebben

Reputatie 2

Zelfde hier. 

Ik ben overgestapt van T-Mobile naar Tele2. 

Abbo ging in op de dag dat het opeens "Odido" ging heten. Nu kan ik mijn nieuwe Tele2 abbo niet benaderen in de app. 

"Dit nummer is opgezegd" krijg ik te zien. 

Klantenservice helpt niet, mails helpen niet. 

Echt zo onprofessioneel dit. Kan niet eens zien hoever ik met mn bundel ben. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @stoerebink 

Ervaar je nog steeds problemen met je account in Mijn Odido? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik kijken of er nog een ouder account is gekoppeld aan je nummer. 

 

Reputatie 2

Bijzondere reactie, want dat prive-bericht heb ik je eergisteren al gestuurd. 

hier het zelfde probleem al zins de overgang dus al weken… niks aan op het moment de site en de app…. tijd voor een overstap dan maar… want blijkbaar kunnen ze basic programeer stuff niet fixen 

Reputatie 7
Badge +9

@stoerebink Moderators beantwoorden alleen privéberichten als wij zelf expliciet om een privébericht vragen. Dit kun je ook terugvinden in onze huisregels

Ik zie dat onze technische afdeling bezig is met je case. Zij zullen je voorzien van een terugkoppeling zodra het is opgelost. Excuses dat het zo lang duurt, maar ze zijn ermee bezig. 

@n7n Ik heb al gereageerd op je eigen topic. 

Reputatie 1

Echt 1 groot drama heel dat Odido ben blij dat mijn abb afloopt en ik samen met het gehele gezin over kan stappen. Echt heel heel slecht 

Hi allemaal,

We hebben momenteel een storing waardoor

het niet lukt om je abonnement te koppelen via Mijn Odido. Wij zijn hiervan op de hoogte en onze technische afdeling is druk bezig om dit op te lossen. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen dus excuses voor het ongemak!

Hallo dit probleem heb ik nu dus ook, ik kan mijn mobiel abbonement ook niet koppelen omdat die al gekoppeld is aan een ander odido account.

Hallo dit probleem heb ik nu dus ook, ik kan mijn mobiel abbonement ook niet koppelen omdat die al gekoppeld is aan een ander odido account.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo dit probleem heb ik nu dus ook, ik kan mijn mobiel abbonement ook niet koppelen omdat die al gekoppeld is aan een ander odido account.

Hallo @Shir92, geen zorgen! Ik ga dit voor je oplossen. Kun je mij een een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik dit voor je uitzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin

Jaaa het is eindelijk gelukt. Dankjewel voor de moeite Pharwin

Reageer