Beantwoord

Foutmelding: Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account.

  • 5 September 2023
  • 34 reacties
  • 2350 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 6
Badge +6

@gebruiker0001 ik heb dit gelijk voor je uitgezocht en ik zag dat de naam nog steeds niet overeenkwam met je Internet + TV abonnement. Ik heb zojuist de naam van je Internet + TV abonnement gewijzigd naar dezelfde naam als bij je mobiele abonnement. Ook zag ik dat je mobiele abonnement niet goed ingesteld stond en dat er inderdaad een ander account gekoppeld was. Deze heb ik gelijk verwijderd. Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Het zou nu moeten lukken en ik verneem het graag van je! 

Reputatie 2

Bijzondere reactie, want dat prive-bericht heb ik je eergisteren al gestuurd. 

hier het zelfde probleem al zins de overgang dus al weken… niks aan op het moment de site en de app…. tijd voor een overstap dan maar… want blijkbaar kunnen ze basic programeer stuff niet fixen 

Reputatie 1

Echt 1 groot drama heel dat Odido ben blij dat mijn abb afloopt en ik samen met het gehele gezin over kan stappen. Echt heel heel slecht 

Ik heb precies t zelfde!! Ik voer mijn tele2 gegevens in bij ‘ mobiel toevoegen’ en dan geeft ie aan dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander account, maar dit is absoluut niet het geval. Ik vind het echt heel vervelend dat ik niet eens mijn aankomende factuur etc kan bekijken. Ben er ook al 3 dagen mee bezig en blijf de zelfde melding krijgen. 

Reputatie 7
Badge +9

@stoerebink Moderators beantwoorden alleen privéberichten als wij zelf expliciet om een privébericht vragen. Dit kun je ook terugvinden in onze huisregels

Ik zie dat onze technische afdeling bezig is met je case. Zij zullen je voorzien van een terugkoppeling zodra het is opgelost. Excuses dat het zo lang duurt, maar ze zijn ermee bezig. 

@n7n Ik heb al gereageerd op je eigen topic. 

Reputatie 1

Same hier krijg onmogelijk mijn tele2 contract gekoppeld. 

 

Had voorheen een Tmobile Thuis en tele 2 abb. 

Tmobile staat erin maar mijn mobile niet zeer lastig.

 

Dus sluit me aan bij deze vraag aangezien ik een uur in de wacht heb gestaan met een verschrikkelijk muziekje aan m'n oor. Graag actie

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

 Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Zelfde probleem hier.

Via de chat geprobeerd antwoord en hulp te krijgen maar zonder resultaat.

Ik krijg wel een verificatiecode na invullen van mijn telefoonnummer, maar na bevestigen komt er een foutmelding.

 

Reageer