Beantwoord

Mobiel abonnement toevoegen aan Odido account lukt niet

  • 10 September 2023
  • 27 reacties
  • 1979 Bekeken

Ik wil mijn mobiele abonnement toevoegen aan mijn account zodat ik mijn verbruik kan inzien, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik de code die ik via sms heb gekregen invoer.

icon

Beste antwoord door ArianneL 15 September 2023, 17:55

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 4
Badge +1

De app heeft wat kuren. Zo kon ik gisteren mijn abonnement niet wijzigen en via de website wel. Probeer het eens via Mijn Odido op de website zelf te koppelen. 

Ga naar Mijn Odido

Bedankt voor je reactie Occaj, maar ook als ik via mijn laptop inlog krijg ik dezelfde foutmelding. Ik lees in de community dat andere mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen en begrijp niet goed waarom hier nog geen oplossing voor gevonden is. Ik heb net deze maand een nieuw abonnement bij T-mobile afgesloten en wil mijn verbruik in kunnen zien.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Arianne, allereerst van harte welkom op de Community! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er morgenochtend direct voor je in!

Met hulp van Marciano is het probleem nu opgelost. De persoonsgegevens van mijn mobiele abonnement bleken niet overeen te komen met die van mijn thuisabonnement. Dit kwam in mijn geval doordat de verkoper mijn geboortedatum niet goed had ingevoerd, maar kan blijkbaar ook liggen aan het aantal voorletters dat er bij je naam geregistreerd staat.

ik heb helaas hetzelfde probleem, 

Ik heb dit issue ook, is er iemand die mij hier mee kan helpen?

 

 

waarschijnlijk kan Marciano ons wel helpen

Reputatie 7
Badge +14

@Collardgreens  en @Raoul1979  Ik heb het doorgegeven.

Maak de volgende keer liever een eigen onderwerp anders wordt dit misschien over het hoofd gezien daar het topic al 2 maanden oud is.

Nu even afwachten tot de hulptroepen zijn gearriveerd 😂👌🏻 het kan even duren.

 

dank u 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Staan de abonnementen die je probeert te koppelen wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.

Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Ben er klaar mee. Morgen alle 5 mobiele abonnementen omzetten naar kpn

Reputatie 6
Badge +6

Ben er klaar mee. Morgen alle 5 mobiele abonnementen omzetten naar kpn

Hallo @jo4z_tm, dat is niet nodig! Ik los dit graag voor je op. Loop je tegen hetzelfde probleem aan? Is dat in de app? Zou je het voor mij kunnen proberen via een browser/desktopversie om te kijken of het dan wel lukt? Als je hetzelfde te zien krijgt, ontvang ik graag een screenshot hiervan. 

Ik verneem het graag! 

Groet, 

Pharwin

 

 

Ben er klaar mee. Morgen alle 5 mobiele abonnementen omzetten naar kpn

Hallo @jo4z_tm, dat is niet nodig! Ik los dit graag voor je op. Loop je tegen hetzelfde probleem aan? Is dat in de app? Zou je het voor mij kunnen proberen via een browser/desktopversie om te kijken of het dan wel lukt? Als je hetzelfde te zien krijgt, ontvang ik graag een screenshot hiervan. 

Ik verneem het graag! 

Groet, 

Pharwin

Zowel in de app als browser. Gisteren mijn voorletters in zowel de thuis/hoofd abonnement als in het mobile abonnement gelijk laten maken. helaas probleem blijft.
4 abonnement afsluiten ging al moeizaam, naar 3 verschillende winkels moeten gaan. En ook vaak daar kon men een abonnement niet afsluiten.
Eindelijk na 1,5 maand 4 tal mobile abonnementen afgesloten., krijg nu weer de uitdaging om het te koppelen (toevoegen bestaand abonnement) …. kan nu geen printscreen tonen (telefoon nummers niet thuis) melding: er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens. (dit na het invoeren van het telefoonnummer en de 4 cijferige sms)

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jo4z, goed dat alle abonnementen nu op exact dezelfde gegevens staan! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er ook een ongeregistreerde PrePaid gekoppeld staat in Mijn Odido. Dit kan heel goed de reden zijn dat je de rest niet kan toevoegen. Het is namelijk bekend dat e.e.a. vastloopt als er een ongeregistreerde PrePaid gekoppeld staat. Op je overzicht zie je onder je 06-nummer, PrePaid en je Internet-abonnement staan: '’€ 5,- beltegoed cadeau. Registreer nu je naam, adres en woonplaats en krijg €5,- beltegoed cadeau.'’ Als je deze PrePaid registreert zou het moeten lukken om de rest van de abonnementen te koppelen. Een andere optie is om PrePaid (tijdelijk) los te koppelen. Ook dan zou je de abonnementen moeten kunnen koppelen. Als je wil kan ik dit ook voor je doen!

Laat je het me weten? Als je hulp nodig hebt, ben ik er voor je! 😊

Beste Marciano,

 

HELAAS

Heb de prepaid geregistreerd, dat is wel gelukt.

Echter het kopppelen van de andere 3x telefoons lukt nog steeds niet.

Zie wel dat via mijn odido https://www.odido.nl/my/naam nog steeds mijn naam nog verkeerd staat (zie eerdere berichten.

Dit zou moeten zijn zoals ook in de Mobiele abonnementen staat: J.A.M. van de Ven

 

Beste Marciano,

 

Wat mij betreft mag je voor mij ook de 3 abonnement koppelen.

Het gaat om de nummers:

XXX

XXX

XXX

 

[Moderator edit: Plaats geen 06-nummers of persoonlijke gegevens openbaar!]

 

 

Beste

Nu het volgende:

Kreeg een mail, dat mijn klantenvoordeel is vervallen.

 

Hoezo dan?

 

John

 

Beste,

 

En nog meer, Zie dat mijn adres is gewijzigd.

Het juiste adres is:

[Verwijderd door moderator - Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar!]

 

Let vooral op het toevoeging van het huisadres

Ik heb Hajar eenprivé bericht gestuurd, met de gevraagde gegevens, omdat ik ook mijn mobiel niet kan koppelen aan mijn vaste abonnement.

 

Iets met voorletters?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @extraman2024, ik zie dat je voorletters inderdaad niet helemaal overeenkomen tussen je mobiele en thuis-abonnement. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters wijzigen en dan heb je binnen no time je abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld! 😄

Ps. Stuur nooit ongevraagd privéberichten naar moderators. Zo voorkom je dat je wacht op een reactie van iemand die mogelijk afwezig is!

Hi @extraman2024, ik zie dat je voorletters inderdaad niet helemaal overeenkomen tussen je mobiele en thuis-abonnement. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters wijzigen en dan heb je binnen no time je abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld! 😄

Ps. Stuur nooit ongevraagd privéberichten naar moderators. Zo voorkom je dat je wacht op een reactie van iemand die mogelijk afwezig is!

ok, dacht dat het zo moest

 

Dank marciano, ik heb op de mail gereageerd👍🏿

Kun je me laten weten wanneer ik het mobiele abonnement kan koppelen aan mijn vaste glasvezel abonnement,

 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen @extraman2024, maakt niet uit hoor. Hajar is echter afwezig en we willen niet dat je onnodig wacht - we willen je natuurlijk zo snel mogelijk helpen! 

Ik zie de mail nog niet binnenkomen, maar dat kan soms even duren. Ik kijk vanmiddag nog eens om te zien of je mail al is binnengekomen en zo ja, dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Case: 70572126

Ok,  apart want mail heb ik gisteravond al verstuurd, dmv reply op de orginele odido mail 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, wat vreemd, maar niet de eerste keer dat er een vertraging in zit hoor. Ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Zou je het nog een keer willen doen? Ik hoop dat 'ie dan wel direct binnenkomt! 

Reageer