Beantwoord

Apple watch app is niet te activeren



Toon eerste reactie

61 reacties

Hallo Pharwin,
ik persoonlijk denk niet dat het daar aan ligt dit ivm Emiel die het zelfde heeft als mij. Kijk topic!
P.s het is al doorgezet naar de technische specialisten op 22-09 maar tot heden nog niks gehoord dit is de mail. 

(Kenmerk: 3012/59921466)
Beste meneer Lust, 

We hadden contact over de My T-Mobile app kunnen gebruiken op je Apple watch zonder dat dat telkens gedeactiveerd wordt.
In deze e-mail vind je een handige link om het nog even op je gemak door te lezen. Kijk op: https://ik heb een melding doorgezet naar de technische afdeling om dit te onderzoeken. De uitslag kan tot maximaal 3 weken duren. 

Supersnelle service in de T-Mobile app
Met onze app heb je alles zelf onder controle: geen wachttijden, bekijk je facturen, hou je verbruik in de gaten, pas je abonnement aan en meer. Blijf verbonden met je account en download de T-Mobile app

Heb je nog vragen? 
Vind je antwoord dan snel op t‑mobile.nl/klantenservice


Vriendelijke groeten,
Belinda
T-Mobile

Hoi @Emiel96 dat is inderdaad de optie die aan moet staan. Dank voor het doorgeven van de informatie! Beschik je ook over een actief Multisim abonnement en is deze juist ingesteld? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ja ik heb een actief Multisim abonnement, zover ik weet staat deze juist ingesteld. 
 

gr. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Emiel96 dat is inderdaad de optie die aan moet staan. Dank voor het doorgeven van de informatie! Beschik je ook over een actief Multisim abonnement en is deze juist ingesteld? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

@TheRitz Het klopt dat het inderdaad een functie is voor de eSIM en dus niet een extensie is voor de Watch App. Ik geef je groot gelijk dat als Watch hetzelfde laat zien als de mobiele app het een mooie toevoeging is, maar daar heb ik op dit moment geen duidelijkheid over. Wellicht dat we dit in de toekomst wel zullen gaan toepassen. 

 

@Smokey 65 Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Ik heb precies hetzelfde probleem. krijg ook de melding:

”Open de my T-mobile app op je telefoon, ga naar “meer”, dan naar “app instellingen” en activeer daar de apple watch optie. 
 

ik zie dan een optie “watch” → gebruik dit account op je smartwatch. Die heb ik geactiveerd, schuifje word roze. Is dit überhaupt de optie die aan moet?

Want na activeren blijft bovenstaande melding over activeren nog steeds staan op mijn apple watch. 


Alle voorgaande stappen op dit forum doorlopen maar alles staat verder juist ingesteld op zowel mobiel als watch. 
 

En ja is een apple watch series 8 met cellular optie.  - WatchOS Versie 9.0.2 - T Mobile NL 51.0 - Geen dualsim - bluetooth is verbonden.

 

kan je mij ook helpen?
 

Gedaan!

Reputatie 6
Badge +6

@TheRitz Het klopt dat het inderdaad een functie is voor de eSIM en dus niet een extensie is voor de Watch App. Ik geef je groot gelijk dat als Watch hetzelfde laat zien als de mobiele app het een mooie toevoeging is, maar daar heb ik op dit moment geen duidelijkheid over. Wellicht dat we dit in de toekomst wel zullen gaan toepassen. 

 

@Smokey 65 Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik had 5 dagen geleden al de indruk dat de watch app geen extensie was voor de gewone app op de iphone maar iets speciaal voor esim. Daarna was het weer even vaag maar ik heb dus geen esim dus voor mij gaat de app sowieso niet werken. Heb het verwijderd.
Zou op zich wel leuk zijn als de watch laat zien wat de iphone mobile app laat zien maar geen must.

Ik heb een Apple Watch Cellular de SE met rode ring op het knopje met een multiSim. 

Reputatie 6
Badge +6

@Smokey 65 @TheRitz Ik heb even navraag gedaan en kom tot de volgende conclusie: om gebruik te kunnen maken van de app op je Apple Watch, dien je te beschikken over een Multisim. De Multisim is alleen beschikbaar voor een Apple Watch Cellular (beschikbaar via mobiel internet)/ Een Apple Watch Cellular is te herkennen aan een rode ring, om het knopje heen (of rode stip bij de Apple Watch 3 Cellular). Ik vermoed dat jullie beiden geen Cellular versie hebben, aangezien @TheRitz aangeeft dat hij niet over een Apple Watch beschikt met mobiel netwerk functionaliteit. @TheRitz Je geeft aan te beschikken over een SE model. Is dit model wel Cellular, dus beschikbaar via een mobiel netwerk, of is dat niet het geval? 

 

Ik hoor het graag van jullie!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dit!

 

Dit!

 

Reputatie 6
Badge +6

@Smokey 65 Wat krijg je te zien als je klikt op '’Beheer T-Mobile account'’? 

@TheRitz Het is inderdaad alleen een app voor de eSIM data. Je kunt alleen gebruik maken van onze Multisim, als je beschikt over een Watch die hiervoor geschikt is. 

De gevraagde instelling heb ik dus niet want ik heb geen apple Watch met mobiel netwerk functionaliteit zoals ik zei

Ik kom hier uit en als ik op de ! Krijg dit te zien.

 

Die instelling kan ik niet vinden in de Watch app op de iphone waar ik nu kijk. Als je bedoelt Instellingen → Mobiel Netwerk → Watch dan staat daar mobiel netwerk aangevinkt voor de Watch app.

Reputatie 6
Badge +6

@Smokey 65 @TheRitz Bedankt voor de toelichting! Zouden jullie voor mij de Watch app kunnen openen en dan vervolgens gaan naar Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel. Wat voor melding krijgen jullie dan te zien? Ik hoor het graag!

 

Groetjes, 

Pharwin 

1:

NL 51.0 
Niks ingevuld wat betreft T-Mobile instellingen.

2:

Geen Dual Sim 

3:

is in orde

4:

ik heb een T-Mobile account

1:

NL 51.0 bij mij
Ik heb niks ingevuld wat betreft T-Mobile instellingen.

2:

niet relevant voor mij

3:

is in orde

4:

ik heb een T-Mobile account

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TheRitz,

Staat er bij jou ook T-Mobile 48.1 of hoger? Willen jullie de overige stappen ook even controleren. En hebben jullie wel al je My T-Mobile gegevens moeten invullen of nog helemaal niet?

Oooh. Ik had gewoon een Watch app verwacht die laat zien wat de iPhone app laat zien maar het is alleen een app voor esim data??

Nee dit is de info die gevraagd werd bij nr:1

Oooh. Ik had gewoon een Watch app verwacht die laat zien wat de iPhone app laat zien maar het is alleen een app voor esim data??

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi guys,

Excuses, door de drukte kan het voorkomen dat ik iets later reageer, maar dat betekent niet dat ik jullie ben vergeten hoor! Bedankt voor het controleren, dan gaan we direct door met de volgende stappen.

Hebben jullie je My T-Mobile gegevens in moeten vullen? Zo niet, controleer dan even het volgende:

1 - De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)

Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zien jullie die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.

2 - Als je op dit moment dual sim gebruikt (een sim + eSIM met twee verschillende nummers), werkt het koppelen niet.

Je moet dan één sim tijdelijk uitschakelen (de sim van het abonnement waar de Watch en Multisim aan gekoppeld worden, moet natuurlijk actief blijven), en als het mogelijk is die uit het toestel halen.

3 - De Apple Watch moet via bluetooth verbonden zijn met de iPhone.

4 - Je moet een My T-Mobile account hebben, zodat we weten aan welk abonnement + telefoonnummer de Multisim gekoppeld moet worden.

 

Heb je wel al je My T-Mobile gegevens moeten invullen? Laat het me dan weten, dan gaan we daarmee verder!

 

Er word om gegevens gevraagd al 2x en vervolgens geen reactie meer! 🙁

Apple Watch SE 

Watch OS 9

updates staan op automatisch 

Reageer