De Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.
Beste antwoord door Wouter
Bekijk origineelDe Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.
Beste antwoord door Wouter
Bekijk origineelHallo Pharwin,
ik persoonlijk denk niet dat het daar aan ligt dit ivm Emiel die het zelfde heeft als mij. Kijk topic!
P.s het is al doorgezet naar de technische specialisten op 22-09 maar tot heden nog niks gehoord dit is de mail.
(Kenmerk: 3012/59921466)
Beste meneer Lust,
We hadden contact over de My T-Mobile app kunnen gebruiken op je Apple watch zonder dat dat telkens gedeactiveerd wordt.
In deze e-mail vind je een handige link om het nog even op je gemak door te lezen. Kijk op: https://ik heb een melding doorgezet naar de technische afdeling om dit te onderzoeken. De uitslag kan tot maximaal 3 weken duren.
Supersnelle service in de T-Mobile app
Met onze app heb je alles zelf onder controle: geen wachttijden, bekijk je facturen, hou je verbruik in de gaten, pas je abonnement aan en meer. Blijf verbonden met je account en download de T-Mobile app.
Heb je nog vragen?
Vind je antwoord dan snel op t‑mobile.nl/klantenservice.
Vriendelijke groeten,
Belinda
T-Mobile
Hoi
Groetjes,
Pharwin
Ja ik heb een actief Multisim abonnement, zover ik weet staat deze juist ingesteld.
gr.
Hoi
Groetjes,
Pharwin
Groetjes,
Pharwin
Ik heb precies hetzelfde probleem. krijg ook de melding:
”Open de my T-mobile app op je telefoon, ga naar “meer”, dan naar “app instellingen” en activeer daar de apple watch optie.
ik zie dan een optie “watch” → gebruik dit account op je smartwatch. Die heb ik geactiveerd, schuifje word roze. Is dit überhaupt de optie die aan moet?
Want na activeren blijft bovenstaande melding over activeren nog steeds staan op mijn apple watch.
Alle voorgaande stappen op dit forum doorlopen maar alles staat verder juist ingesteld op zowel mobiel als watch.
En ja is een apple watch series 8 met cellular optie. - WatchOS Versie 9.0.2 - T Mobile NL 51.0 - Geen dualsim - bluetooth is verbonden.
kan je mij ook helpen?
Gedaan!
Groetjes,
Pharwin
Ik had 5 dagen geleden al de indruk dat de watch app geen extensie was voor de gewone app op de iphone maar iets speciaal voor esim. Daarna was het weer even vaag maar ik heb dus geen esim dus voor mij gaat de app sowieso niet werken. Heb het verwijderd.
Zou op zich wel leuk zijn als de watch laat zien wat de iphone mobile app laat zien maar geen must.
Ik heb een Apple Watch Cellular de SE met rode ring op het knopje met een multiSim.
Ik hoor het graag van jullie!
Groetjes,
Pharwin
Dit!
Dit!
De gevraagde instelling heb ik dus niet want ik heb geen apple Watch met mobiel netwerk functionaliteit zoals ik zei
Ik kom hier uit en als ik op de ! Krijg dit te zien.
Die instelling kan ik niet vinden in de Watch app op de iphone waar ik nu kijk. Als je bedoelt Instellingen → Mobiel Netwerk → Watch dan staat daar mobiel netwerk aangevinkt voor de Watch app.
Groetjes,
Pharwin
1:
NL 51.0
Niks ingevuld wat betreft T-Mobile instellingen.
2:
Geen Dual Sim
3:
is in orde
4:
ik heb een T-Mobile account
1:
NL 51.0 bij mij
Ik heb niks ingevuld wat betreft T-Mobile instellingen.
2:
niet relevant voor mij
3:
is in orde
4:
ik heb een T-Mobile account
Hi
Staat er bij jou ook T-Mobile 48.1 of hoger? Willen jullie de overige stappen ook even controleren. En hebben jullie wel al je My T-Mobile gegevens moeten invullen of nog helemaal niet?
Oooh. Ik had gewoon een Watch app verwacht die laat zien wat de iPhone app laat zien maar het is alleen een app voor esim data??
Nee dit is de info die gevraagd werd bij nr:1
Oooh. Ik had gewoon een Watch app verwacht die laat zien wat de iPhone app laat zien maar het is alleen een app voor esim data??
Hi guys,
Excuses, door de drukte kan het voorkomen dat ik iets later reageer, maar dat betekent niet dat ik jullie ben vergeten hoor! Bedankt voor het controleren, dan gaan we direct door met de volgende stappen.
Hebben jullie je My T-Mobile gegevens in moeten vullen? Zo niet, controleer dan even het volgende:
1 - De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.
Ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zien jullie die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
2 - Als je op dit moment dual sim gebruikt (een sim + eSIM met twee verschillende nummers), werkt het koppelen niet.
Je moet dan één sim tijdelijk uitschakelen (de sim van het abonnement waar de Watch en Multisim aan gekoppeld worden, moet natuurlijk actief blijven), en als het mogelijk is die uit het toestel halen.
3 - De Apple Watch moet via bluetooth verbonden zijn met de iPhone.
4 - Je moet een My T-Mobile account hebben, zodat we weten aan welk abonnement + telefoonnummer de Multisim gekoppeld moet worden.
Heb je wel al je My T-Mobile gegevens moeten invullen? Laat het me dan weten, dan gaan we daarmee verder!
Er word om gegevens gevraagd al 2x en vervolgens geen reactie meer! 🙁
Apple Watch SE
Watch OS 9
updates staan op automatisch
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.