De Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.
Beste antwoord door Wouter
Bekijk origineelDe Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.
Beste antwoord door Wouter
Bekijk origineelApple Watch se 2
Apple Store
Versie 9.0
Automatische Update staat aan
Mvg Smokey65
Hey
Ik help jullie graag verder! Welke Apple Watch hebben jullie precies en hebben jullie deze bij ons aangeschaft of via een ander verkooppunt? Controleer ook alvast of jullie versie 8.1 of hoger hebben.
Open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.
Ik hoor het graag van jullie!
Hi
Welkom op de T-Mobile Community! Ik help je graag verder om dit geactiveerd te krijgen. Kun jij voor mij controleren of jij de laatste versie van de T-Mobile app op je telefoon hebt staan? Dan zou het namelijk moeten werken! Er is op dit moment namelijk niets bekend dat het niet zou werken. Ik hoor graag je bevindingen!
Graag reactie!
Hier versie 7.1 (18918) en heb precies hetzelfde gedrag als Smokey 65. De instelling is gezet in de app maar de app op de Watch blijft zeggen dat ik de Apple Watch optie moet activeren.
Hallo versie 7.1 App versie heb ik. Als ik in de App instellingen (gebruik dit account op je smart watch) het schuifje activeer en ga terug en probeer de App op mijn Apple Watch dan geeft hij aan dat ik het moet activeren. Ga ik weer terug naar de App instellingen staat het schuifje weer gedeactiveerd.
Hallo versie 7.1 App versie heb ik. Als ik in de App instellingen (gebruik dit account op je smart watch) het schuifje activeer en ga terug en probeer de App op mijn Apple Watch dan geeft hij aan dat ik het moet activeren. Ga ik weer terug naar de App instellingen staat het schuifje weer gedeactiveerd.
Hi
Welkom op de T-Mobile Community! Ik help je graag verder om dit geactiveerd te krijgen. Kun jij voor mij controleren of jij de laatste versie van de T-Mobile app op je telefoon hebt staan? Dan zou het namelijk moeten werken! Er is op dit moment namelijk niets bekend dat het niet zou werken. Ik hoor graag je bevindingen!
Is er al iets bekend over het activeren van de T Mobile App op de Apple Watch? Lukt tot op heden nog steeds niet! 🙁
Misschien gerelateerd dus ik plaats het hier: de T-Mobile app op mijn Watch SE wil niet starten en blijft deze melding geven ook nadat ik de optie aan heb gezet. Dus de app op het horloge doet het niet
Hi is dit al afgerond? Ik heb nog ga naar meer etc. Ik heb 8.7 en 15.6.1? Hoor graag.
dank voor de hulp.
Hoi, klopt het dat je een mail ontvangen heb van ons over een migratie en dat je je gebruikersnaam nu je e-mailadres is geworden?
De Apple Watch is op dit moment nog niet geschikt voor gemigreerde klanten, begin juli releasen we een nieuwe versie van de My T-Mobile app waarbij je weer gebruik kan maken van de app op je watch.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.