Beantwoord

Apple watch app is niet te activeren



Toon eerste reactie

61 reacties

Hi is dit al afgerond? Ik heb nog ga naar meer etc. Ik heb 8.7 en 15.6.1? Hoor graag. 
dank voor de hulp. 

Ik heb een Apple Watch Cellular de SE met rode ring op het knopje met een multiSim. 

Reputatie 3

Op de Apple Watch ultra ook de melding dat het via de app moet worden aangezet vinkje staat aan, maar geen verbinding met de tmobile app. Alle stappen gevolgd die hier al zijn beschreven, waardeloos dit 

Hi pharwin het lukt nog steeds niet, ik krijg ook niet de melding over aanbieders update, moet ik anders eerst T mobile verwijderen en dan opnieuw aanmelden? 
verder heb ik alle stappen doorlopen.

 

Reputatie 3

Krijg deze melding alle instellingen gevolgd die hier als tip zijn gegeven. Nieuwste software en versie van apps staan op telefoon. Schuifje aangevinkt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi guys,

Excuses, door de drukte kan het voorkomen dat ik iets later reageer, maar dat betekent niet dat ik jullie ben vergeten hoor! Bedankt voor het controleren, dan gaan we direct door met de volgende stappen.

Hebben jullie je My T-Mobile gegevens in moeten vullen? Zo niet, controleer dan even het volgende:

1 - De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)

Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zien jullie die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.

2 - Als je op dit moment dual sim gebruikt (een sim + eSIM met twee verschillende nummers), werkt het koppelen niet.

Je moet dan één sim tijdelijk uitschakelen (de sim van het abonnement waar de Watch en Multisim aan gekoppeld worden, moet natuurlijk actief blijven), en als het mogelijk is die uit het toestel halen.

3 - De Apple Watch moet via bluetooth verbonden zijn met de iPhone.

4 - Je moet een My T-Mobile account hebben, zodat we weten aan welk abonnement + telefoonnummer de Multisim gekoppeld moet worden.

 

Heb je wel al je My T-Mobile gegevens moeten invullen? Laat het me dan weten, dan gaan we daarmee verder!

 

 

Hi @Smokey 65

Welkom op de T-Mobile Community! Ik help je graag verder om dit geactiveerd te krijgen. Kun jij voor mij controleren of jij de laatste versie van de T-Mobile app op je telefoon hebt staan? Dan zou het namelijk moeten werken! Er is op dit moment namelijk niets bekend dat het niet zou werken. Ik hoor graag je bevindingen!

Graag reactie!

Oooh. Ik had gewoon een Watch app verwacht die laat zien wat de iPhone app laat zien maar het is alleen een app voor esim data??

Reputatie 3

Ik ben al 3 maanden bezig 2x alle gegevens doorgeven  2x zou de technische dienst het oppakken maar tot nu nog niks opgelost en gehoord. Slecht zaak dit T Mobile!

Heb precies hetzelfde contact gehad, zou ook terugkoppeling krijgen ook nog steeds niks van tmobile. 

Reputatie 7
Badge +9

@Deusvult Jouw case is 5 dagen geleden doorgezet naar de technische afdeling en zij pakken dit binnen 14 werkdagen verder op. Je ontvangt een terugkoppeling zodra zij een update hebben. 

@Smokey 65 Als je mij jouw gegevens geeft via privebericht dan kan ik ook naar de status van je case kijken. 

Ik had 5 dagen geleden al de indruk dat de watch app geen extensie was voor de gewone app op de iphone maar iets speciaal voor esim. Daarna was het weer even vaag maar ik heb dus geen esim dus voor mij gaat de app sowieso niet werken. Heb het verwijderd.
Zou op zich wel leuk zijn als de watch laat zien wat de iphone mobile app laat zien maar geen must.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Emiel96 dat is inderdaad de optie die aan moet staan. Dank voor het doorgeven van de informatie! Beschik je ook over een actief Multisim abonnement en is deze juist ingesteld? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi @Emiel96 dat is inderdaad de optie die aan moet staan. Dank voor het doorgeven van de informatie! Beschik je ook over een actief Multisim abonnement en is deze juist ingesteld? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ja ik heb een actief Multisim abonnement, zover ik weet staat deze juist ingesteld. 
 

gr. 

@Deusvult Jouw case is 5 dagen geleden doorgezet naar de technische afdeling en zij pakken dit binnen 14 werkdagen verder op. Je ontvangt een terugkoppeling zodra zij een update hebben. 

@Smokey 65 Als je mij jouw gegevens geeft via privebericht dan kan ik ook naar de status van je case kijken. 

Heb al een privé bericht van Pharwin gehad.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Deusvult 

Is het inmiddels gelukt? Van welke variant maak jij gebruik? Zou je een screenshot kunnen delen van de melding die je krijgt? Zou je mij ook privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik met je meekijkene en eventueel doorzetten naar onze technische afdeling.

Reputatie 6
Badge +6

@Bespe007 Zou je dat inderdaad is voor mij kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? 

@Slin Kun je mij laten weten wat je precies te zien krijgt en bij welke stap het niet lukt? 

 

Ik hoor het graag van jullie!

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

 

@Pharwin installeren van Multisim lijkt allemaal goed te gaan. Verbinding lijkt te werken. 

 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Smokey 65

Welkom op de T-Mobile Community! Ik help je graag verder om dit geactiveerd te krijgen. Kun jij voor mij controleren of jij de laatste versie van de T-Mobile app op je telefoon hebt staan? Dan zou het namelijk moeten werken! Er is op dit moment namelijk niets bekend dat het niet zou werken. Ik hoor graag je bevindingen!

Hallo versie 7.1 App versie heb ik. Als ik in de App instellingen (gebruik dit account op je smart watch) het schuifje activeer en ga terug en probeer de App op mijn Apple Watch dan geeft hij aan dat ik het moet activeren. Ga ik weer terug naar de App instellingen staat het schuifje weer gedeactiveerd.

Hallo versie 7.1 App versie heb ik. Als ik in de App instellingen (gebruik dit account op je smart watch) het schuifje activeer en ga terug en probeer de App op mijn Apple Watch dan geeft hij aan dat ik het moet activeren. Ga ik weer terug naar de App instellingen staat het schuifje weer gedeactiveerd.

Hoi, ik Heb mijn mobiele abonnement verwijderd van mijn iwatch en opnieuw verbinding gemaakt, meldingen blijven hetzelfde , heb wel verbinding met mijn watch, maar zodra ik op de app druk van T-Mobile blijf ik de melding behouden …..

 

Reputatie 6
Badge +6

@Smokey 65 Wat krijg je te zien als je klikt op '’Beheer T-Mobile account'’? 

@TheRitz Het is inderdaad alleen een app voor de eSIM data. Je kunt alleen gebruik maken van onze Multisim, als je beschikt over een Watch die hiervoor geschikt is. 

Dit!

 

Dit!

 

Reageer