Beantwoord

Apple watch app is niet te activeren



Toon eerste reactie

61 reacties

Reputatie 6
Badge +6

@TheRitz Het klopt dat het inderdaad een functie is voor de eSIM en dus niet een extensie is voor de Watch App. Ik geef je groot gelijk dat als Watch hetzelfde laat zien als de mobiele app het een mooie toevoeging is, maar daar heb ik op dit moment geen duidelijkheid over. Wellicht dat we dit in de toekomst wel zullen gaan toepassen. 

 

@Smokey 65 Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TheRitz,

Staat er bij jou ook T-Mobile 48.1 of hoger? Willen jullie de overige stappen ook even controleren. En hebben jullie wel al je My T-Mobile gegevens moeten invullen of nog helemaal niet?

1:

NL 51.0 bij mij
Ik heb niks ingevuld wat betreft T-Mobile instellingen.

2:

niet relevant voor mij

3:

is in orde

4:

ik heb een T-Mobile account

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Smokey 65 en @TheRitz,

Ik help jullie graag verder! Welke Apple Watch hebben jullie precies en hebben jullie deze bij ons aangeschaft of via een ander verkooppunt? Controleer ook alvast of jullie versie 8.1 of hoger hebben. 

Open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.

Ik hoor het graag van jullie!

1:

NL 51.0 
Niks ingevuld wat betreft T-Mobile instellingen.

2:

Geen Dual Sim 

3:

is in orde

4:

ik heb een T-Mobile account

Apple Watch se 2 

Apple Store

Versie 9.0

Automatische Update staat aan

Mvg Smokey65

Apple Watch SE 

Watch OS 9

updates staan op automatisch 

Reputatie 6
Badge +6

@Slin dan ga ik ervan uit dat hij het gewoon doet, superfijn! Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan gerust weten! 

@Bespe007 Wat voor melding krijg je precies te zien? Staat het vinkje ook aan bij '’gebruik dit account op je Smartwatch'’ in je My T-Mobile account, zoals hierboven op de screenshot te zien is? Ik hoor het graag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin nee de app op mijn apple watch doet het dus niet.  Dat was juist mijn probleem :-)

Hi @Smokey 65 

Ik zie dat je op 11 oktober een bericht hebt gehad met dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je nogmaals je Apple Watch willen activeren zoals je eerder hebt gedaan? Als het niet lukt dan zet ik dit nogmaals door. 

Hallo,

raar ik heb op 11 oktober geen bericht gehad ook niet in me spam en niet per sms nergens!

Heb weer geprobeerd te activeren en weer geen succes!

mvg Reza

Reageer