De Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.
Beste antwoord door Wouter
Bekijk origineelDe Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.
Beste antwoord door Wouter
Bekijk origineel
Groetjes,
Pharwin
Gedaan!
Hi
Staat er bij jou ook T-Mobile 48.1 of hoger? Willen jullie de overige stappen ook even controleren. En hebben jullie wel al je My T-Mobile gegevens moeten invullen of nog helemaal niet?
1:
NL 51.0 bij mij
Ik heb niks ingevuld wat betreft T-Mobile instellingen.
2:
niet relevant voor mij
3:
is in orde
4:
ik heb een T-Mobile account
Hey
Ik help jullie graag verder! Welke Apple Watch hebben jullie precies en hebben jullie deze bij ons aangeschaft of via een ander verkooppunt? Controleer ook alvast of jullie versie 8.1 of hoger hebben.
Open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.
Ik hoor het graag van jullie!
1:
NL 51.0
Niks ingevuld wat betreft T-Mobile instellingen.
2:
Geen Dual Sim
3:
is in orde
4:
ik heb een T-Mobile account
Apple Watch se 2
Apple Store
Versie 9.0
Automatische Update staat aan
Mvg Smokey65
Apple Watch SE
Watch OS 9
updates staan op automatisch
Groetjes,
Pharwin
Hi
Ik zie dat je op 11 oktober een bericht hebt gehad met dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je nogmaals je Apple Watch willen activeren zoals je eerder hebt gedaan? Als het niet lukt dan zet ik dit nogmaals door.
Hallo,
raar ik heb op 11 oktober geen bericht gehad ook niet in me spam en niet per sms nergens!
Heb weer geprobeerd te activeren en weer geen succes!
mvg Reza
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.