FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 6
Badge +6

@NikkiHameeteman Kun je mij een privébericht sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik even met je mee!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi @juneskaeugenia @NikkiHameeteman, Superfijn dat jullie ook de nieuwe iPhone 14 hebben besteld! Het kan soms even duren voordat je de bevesting per mail ontvangt. Soms wil deze nog wel eens belanden in je ongewenste e-mail/spambox. Ik zou jullie dan ook willen vragen om ook deze inbox in de gaten te houden! @juneskaeugenia Je kunt inderdaad de levertijd van 6 tot 8 weken aanhouden. We zijn hierin afhankelijk van wanneer er een nieuwe voorraad wordt geleverd vanuit Apple. Soms kan het wel eerder zijn, maar het komt wel eens voor dat je ook echt 6 tot 8 weken moet aanhouden. 

 

Hoi @Kenney1988, je kunt de actuele levertijden in onze Topic aanhouden. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die Apple aan ons levert!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dankjewel voor de informatie! 🙂 Helaas heb ik nog steeds geen bevesting per mail ontvangen.  

Hi,

I would like to cancel my order iPhone 14 pro max because the waiting time is taking too long. How do I cancel it? I ordered on October 6th with an order number 76321xxx. Please help, thanks. 

@NikkiHameeteman Kun je mij een privébericht sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik even met je mee!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Heb ik gedaan 

Reputatie 7
Badge +9

@Dome963 

If you really want to cancel your order, please send me a private message with your order number, name, birth-date, full address and the last for numbers of your account number. I will see if I can be of any assistance. 

@Dome963

If you really want to cancel your order, please send me a private message with your order number, name, birth-date, full address and the last for numbers of your account number. I will see if I can be of any assistance. 

Hi, 

Thank you for your reply but I got everything sorted out at the T-Mobile shop. Now my order is canceled. 

Waarom kan ik mijn bestelnummer niet vinden op mijn mobiele telefoon?

waarom staat mijn bestelling nergens op de website?  Ik heb een bevestigingsmail gekregen, iemand anders? 💁🏼‍♀️

Hi, I ordered iPhone 14 Pro silver 256 GB on the 20th of October. The delivery was stated as 4-6 weeks. It has almost been 9 weeks now, but I still haven’t been contacted. Why is the delivery period you have on the website so misleading and when can I expect my phone to arrive?

Ik heb een bestelnummer maar kan nergens vinden hoelang de levertijd is van de iPhone 14 paars volgens de site morgen ze voorradig zijn maar krijg nog steeds geen sms dus wachten zit niks anders op hoop toch ergens nog dat het halen kan voor we met vakantie gaan. 
Kan iemand me helpen en vertellen wanneer de toestellen weer leverbaar zijn. 
bedankt en wens 

jullie allen fijne feestdagen 

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb een bestelnummer maar kan nergens vinden hoelang de levertijd is van de iPhone 14 paars volgens de site morgen ze voorradig zijn maar krijg nog steeds geen sms dus wachten zit niks anders op hoop toch ergens nog dat het halen kan voor we met vakantie gaan. 
Kan iemand me helpen en vertellen wanneer de toestellen weer leverbaar zijn. 
bedankt en wens 

jullie allen fijne feestdagen 

Hi @Lucky22, de levertijd van de iPhone 14 paars kun je hier terugvinden: 

Het toestel in deze kleur is weer leverbaar vanaf 3 januari 2023. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! Dank en ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe! 🎄

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hi, I ordered iPhone 14 Pro silver 256 GB on the 20th of October. The delivery was stated as 4-6 weeks. It has almost been 9 weeks now, but I still haven’t been contacted. Why is the delivery period you have on the website so misleading and when can I expect my phone to arrive?

Update: after coming to the store twice, after contacting customer service THREE TIMES, it finally turned out that my phone was not ordered. Even though I received an email confirmation from T-mobile and sms-confirmation from T-mobile store in Amsterdam in October. How is this normal, that every time I approached T-mobile to check for the status, I got the same answer: your order is taking a bit longer, please wait. Instead of really checking, whether the order has been even processed! So now I have to wait 4-6 weeks MORE, 16 weeks in total, for the phone with the initial estimated delivery of 4-6 weeks. Unbelievable!

Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling gedaan voor de Iphone 14 Pro, op de website staat dat deze voorradig is, nu heb ik wel een e-mail bevestiging gehad, maar als ik zoek met mijn nummer of het bestelnummer via de tmobile site komt er naar boven dat er geen bestelling gevonden is? 

Graag controlle of dit goed gaat en wanneer de telefoon opgehaald kan worden omdat het direct leverbaar zou moeten zijn.

Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gmay 

Super leuk dat je voor de iPhone 14 Pro bent gegaan. Kan je uit ervaring vertellen dat het een prachtig toestel is! 

Ik wil graag de status van je bestelling controleren dus als je mij je ordernummer kan doorgeven dan geef ik je alle informatie die je nodig hebt. Ik hoop dat je snel kan genieten van je nieuwe parel!

Hello, I’ve ordered iPhone 14 Pro Max 512GB black today. On this page:

no info exist for it. Does it mean that it is in stock already?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bmete123, great to see that you chose the iPhone 14 Pro Max, great choice! That's right, it's in stock, so you should receive it very very soon! 😄

Reageer