FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 2

Nou zojuist de iPhone 14 pro 128GB ontvangen via PostNL! Ze leveren dus wel gewoon :-) 
 

heeeeel veel sterkte voor iedereen hier nog. 
 

groet

Reputatie 4

Nou zojuist de iPhone 14 pro 128GB ontvangen via PostNL! Ze leveren dus wel gewoon :-) 
 

heeeeel veel sterkte voor iedereen hier nog. 
 

groet

Veel plezier met je aankoop!

Lekker de boel anuleren en bij belsimpel bestellen die hebben vollop voorraad, mijne komt morgen

Adviseer je eerst bestellen of eerst annuleren?

Als het een verlenging is zou ik ‘m eerst annuleren. Had vandaag ook bij Belsimpel besteld maar kreeg de melding dat mijn telefoonnummer al gereserveerd was onder een andere verlenging (direct bij T-mobile). Deze heb ik dan ook mooi gelijk geannuleerd. 

Ordered on 9th at 14:00 with pick up at Amstedam store, received confirmation mail at 14:12 and no updates yet. My order number is 7531XXXX. This is crazy and tried contacting the customer support which sucks they have no updates they just say you will receive a message when its ready not even a approximate timeline 

Voor de mensen die hun iPhone al ontvangen hebben via PostNL: er staat bij mijn track and trace nog steeds dat het pakket nog niet is ontvangen door PostNL. Hadden jullie dit ook gister?

Reputatie 1

Tip voor mensen die ook niet willen wachten op de achterstallige leveringen van T-Mobile. Check voorraad van het gewenste model op Belsimpel. Zojuist een 14 pro 256gb zwart besteld met verlenging T-Mobile. Morgen in huis, T-Mobile bestelling geannuleerd. 
 

Jammer dat T-Mobile de vraag niet aan kan en beloftes doet die ze niet waar kunnen maken. 4 Á 5 weken levertijd terwijl er besteld is op de pre order dag. 
 

Dan maar via Belsimpel. 

De levering zou beginnen van 2 tot 5 weken als de hoeveelheid klein is, maar van 4 tot 5 weken, dit geeft aan dat er iets anders is dat meer moet worden opgehelderd omdat ik de telefoon op 9-9-2022 heb besteld en dat is niet het geval goed om te wachten tot een maand voor ontvangst

Reputatie 2

Weetje wat ik heel raar vind ik heb de bestel nummer 7531xxxx en ik heb nogsteeds geeen antwoord en moet ook wachten 4-5 weken nou lekker dan terwijl mensen met het nummer 7533 of 7543 al hun telefoon hebben en precies in de zelfde kleur en zelfde type en gb nou lekker dan tmobile ga zoo door als jullie niet genoeg hadden moesten jullie gewoon dat eerder aan geven en snel stoppen met het verkopen er van. Ik vind dit een heel raar systeem tot gisteren stond er bij de telefoons nog ophalen op 16 september ja dan zit je daar met een verwachting en nee ik heb het gewoon op 9/9 besteld door 1 van u medewerkers op het verkoop afdeling die mij een bevestiging en een belofte gaf dat ik het gewoon 16 september kon ophalen en nu zit ik hier met een verlengende telefoon waar mijn abbonoment bijna voorbij is over paar dagen heel goed geregeld👍🏼

Uhmmm iets gaat niet goed hier, vlgns mij is 6 september al een tijdje voorbij 🫣 Hopelijk is dat 4-5 wkn wachtten ook een foutje....

 

Reputatie 2

Oke dames en heren. Ik wilde dat ‘First in First out’ echt wel geloven. Het is in principe ook het meest logische om te doen… Ik ben echter het levende bewijs dat het systeem niet gehanteerd word. Er zijn al heel wat verhalen over mensen die een hogere order nr hebben dan de ander en het toestel geleverd krijgen, terwijl er mensen zijn die om 14:05 besteld hebben en een berichtje krijgen dat ze een maand moeten wachten. In mijn geval heb ik dus 2 abonnementen verlengd. Beide precies dezelfde telefoons, geheugen en kleur. Ik heb bij allebei aangevinkt om ze op te halen in precies dezelfde winkel. Nu heb ik er 1 besteld om 14:50 en de ander dik na 15:15 op 09-09. Ik heb 1 sms ontvangen dat de levertijd is gewijzigd, dit was van de bestelling die ik om 14:50 heb gedaan. Op het andere nummer kreeg ik een sms dat m’n telefoon klaar staat om opgehaald te worden. Dit is dus de telefoon die ik dik een half uur later besteld heb. Ik snap dat medewerkers op het forum niks/weinig te maken hebben met hoe het gaat qua leveringen e.d. Ik vind het wel onzinnig dat we hier aan ‘t lijntje gehouden worden en politiek correcte antwoorden krijgen, ipv de waarheid. Ik kan me niet voorstellen dat zij er niet van op de hoogte zijn dat het ‘First in First out’ systeem niet gehanteerd word. Ik snap ook dat dat logistiek gezien een hele grote klus kan zijn, maar wees daar gewoon open en eerlijk in.

Had je wel betaald? Ik denk dat FIFO is gebaseerd op volledige orders (dus ook al betaald). Ordernummer krijg je hiervoor al. Ik heb in het forum nergens gezien dat iemand die eerder betaald heeft dan iemand die z’n telefoon al heeft nog moet wachten op z’n phone. 
 

maaar ja. Dat kunnen ze ook makkelijk even communiceren. 

Reputatie 5

Oke dames en heren. Ik wilde dat ‘First in First out’ echt wel geloven. Het is in principe ook het meest logische om te doen… Ik ben echter het levende bewijs dat het systeem niet gehanteerd word. Er zijn al heel wat verhalen over mensen die een hogere order nr hebben dan de ander en het toestel geleverd krijgen, terwijl er mensen zijn die om 14:05 besteld hebben en een berichtje krijgen dat ze een maand moeten wachten. In mijn geval heb ik dus 2 abonnementen verlengd. Beide precies dezelfde telefoons, geheugen en kleur. Ik heb bij allebei aangevinkt om ze op te halen in precies dezelfde winkel. Nu heb ik er 1 besteld om 14:50 en de ander dik na 15:15 op 09-09. Ik heb 1 sms ontvangen dat de levertijd is gewijzigd, dit was van de bestelling die ik om 14:50 heb gedaan. Op het andere nummer kreeg ik een sms dat m’n telefoon klaar staat om opgehaald te worden. Dit is dus de telefoon die ik dik een half uur later besteld heb. Ik snap dat medewerkers op het forum niks/weinig te maken hebben met hoe het gaat qua leveringen e.d. Ik vind het wel onzinnig dat we hier aan ‘t lijntje gehouden worden en politiek correcte antwoorden krijgen, ipv de waarheid. Ik kan me niet voorstellen dat zij er niet van op de hoogte zijn dat het ‘First in First out’ systeem niet gehanteerd word. Ik snap ook dat dat logistiek gezien een hele grote klus kan zijn, maar wees daar gewoon open en eerlijk in.

Had je wel betaald? Ik denk dat FIFO is gebaseerd op volledige orders (dus ook al betaald). Ordernummer krijg je hiervoor al. Ik heb in het forum nergens gezien dat iemand die eerder betaald heeft dan iemand die z’n telefoon al heeft nog moet wachten op z’n phone. 
 

maaar ja. Dat kunnen ze ook makkelijk even communiceren. 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

@Hajar zeg wala ik moet nog maandje wachten. 🤣

Reputatie 4

Nou ik zou hem vandaag bezorgd krijgen en zonder enige opgaaf van reden is de bezorging verplaatst naar maandag door PostNL… echt wat een kutbedrijf.

Snap niet dat T-mobile daar zaken mee doet 

Moderator edit: het gebruik van scheldwoorden is niet toegestaan. Ik verwijs je graag naar onze huisregels:

 

Reputatie 2

Dit type ik op mijn iPhone Pro die ik vanmiddag bij belsimpel kon ophalen. Bewust niet voor bezorging via post nl gekozen omdat daar nog van alles mis kan gaan of vertraagd. Ik hoop dat iedereen hier snel zijn toestel op de een of andere manier kan ontvangen. 

Reputatie 4

Nou ik zou hem vandaag bezorgd krijgen en zonder enige opgaaf van reden is de bezorging verplaatst naar maandag door PostNL… echt wat een kutbedrijf.

Snap niet dat T-mobile daar zaken mee doet 

Moderator edit: het gebruik van scheldwoorden is niet toegestaan. Ik verwijs je graag naar onze huisregels:

 

Wel bijzonder dat jullie mij op de huisregels wijzen. Maar verder bijna nergens fatsoenlijk antwoord op kunnen geven. I rest my case en ga mijn bestelling cancelen en overstappen naar een andere provider. Ben totaal klaar met T-mobile en zijn arrogante houding richting klanten.

De klantenservice is echt op te janken en jullie moeten je kapot schamen dat jullie zoveel mensen in het ongewisse laten en die slappe excuses met wij zijn afhankelijk van de badge bla bla verklaart nog niet de totale chaos in het bestel systeem.

Ik bestel gisteren een hoesje bij Bol.com en ik word van minuut tot minuut op de hoogte gehouden over de status dus anno 2022 kan dat zeker 

Ik hoop dat de klantenservice wel weet hoe ik moet cancelen want zelfs aan dat niveau twijfel ik 

Reputatie 2

Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX

Reputatie 4

 

 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

@TalithaS, ik kreeg zojuist, 20min na sluitingstijd van de winkel een sms dat mijn telefoon voor mij klaar ligt. Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx. Gezien jou ordernummer en de beloofde FiFo zou je dus ook bericht moeten gaan krijgen.

Reputatie 5

 

 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

@TalithaS, ik kreeg zojuist, 20min na sluitingstijd van de winkel een sms dat mijn telefoon voor mij klaar ligt. Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx. Gezien jou ordernummer en de beloofde FiFo zou je dus ook bericht moeten gaan krijgen.

Ohhh ik ga zo duimen. Ik snap het wel als ze nu pas tijd hebben voor het verwerken. Wat zal het enorm druk zijn in de winkels haha. Hopelijk mag ik er morgen heen!

Om welk filiaal gaat het bij jou?

Reputatie 2

Vandaag bij belsimpel besteld Iphone pro 128 goud.

Wordt morgen bezorgd.

Reputatie 5

Vandaag bij belsimpel besteld Iphone pro 128 goud.

Wordt morgen bezorgd.

En heb je hem binnen? 😊

Reputatie 2

Hij is binnen 18.30 uur 

Reputatie 4

Nou misschien een troost voor alle mensen die nog wachten voor het afhalen bij de winkel.

Bezorgen is ook niet alles.

PostNL is mijn pakket kwijt, ik kan de verlenging niet ongedaan maken bij T-mobile omdat deze al op bezorgen staat.

Dus al met al ben ik schaakmat dankzij de geweldige service van T-mobile en PostNL en rest mij ook niets anders dan wachten 

 

Reputatie 5

Nou misschien een troost voor alle mensen die nog wachten voor het afhalen bij de winkel.

Bezorgen is ook niet alles.

PostNL is mijn pakket kwijt, ik kan de verlenging niet ongedaan maken bij T-mobile omdat deze al op bezorgen staat.

Dus al met al ben ik schaakmat dankzij de geweldige service van T-mobile en PostNL en rest mij ook niets anders dan wachten 

 

He bah wat naar! Hopelijk gaan ze dit snel oplossen.

Zijn er überhaupt al mensen die na 9-9 hun telefoon hebben besteld en al hebben kunnen ophalen in de winkel? Ik ben in de mooie praatjes van een telefonische medewerker getrapt dat ik hem afgelopen vrijdag al kon ophalen.. maar nu dus nog altijd niet. Ik wou dat ik hem rechtstreeks bij Apple had besteld dan had ik hem al in handen gehad. Voor mij in ieder geval nooit meer via tmobile. Ik krijg ook steeds in mijn bestelstatus te zien dat er geen bestelling is? Vraag me af of dit nog goed gaat komen.

Reputatie 5

 

 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

@TalithaS, ik kreeg zojuist, 20min na sluitingstijd van de winkel een sms dat mijn telefoon voor mij klaar ligt. Bestelde iPhone is een 256GB Pro Max Paars. Ordernummer is 75327xxx. Gezien jou ordernummer en de beloofde FiFo zou je dus ook bericht moeten gaan krijgen.

Hi! Heb je hem vandaag kunnen ophalen? 😊

Reageer