Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28385 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 4

Ik ben vooral benieuwd of er binnenkort wat meer informatie is over de levertijden. Ik heb de groene Apple Watch Ultra bestelt, maar is ergens te zien wat de verwachte leverdatum is? Neem aan dat op 23 september niet alle orders verstuurt zullen worden. 

Ik heb een mail ontvangen waarin vermeld stond dat ik de Ultra (groene band) de 23e op komen halen.

 

On a side note:

Je bent bij Tmobile goedkoper uit dan wanneer je het horloge zonder abo ergens anders koopt.

Hi krijgen jullie de NIKE edition ook? Die zou ik graag zien

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden wordt bijgehouden in onze algemene levertijden topic. Mocht er een update zijn dan wordt die in dat topic gedeeld.

@sziyech 

Alles wat wij op dit moment aanbieden is zichtbaar op de website. 

 

Reputatie 4

Hallo,

 

Vandaag bij jullie telefonisch de Apple Watch Ultra besteld maar heb ik nergens een band maat kunnen selecteren.

Dit wordt mn 3e Apple Watch en kon ik altijd uit 3 maten kiezen.

Ook op de Apple website is er, in het geval van de Ultra, de keus om uit 3 verschillende maten te kiezen.

Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar welke maat er geleverd gaat worden, of hoe gaat Tmobile hier mee om? Nooit eerder een watch bij jullie besteld en lijkt me vrij belangrijk.

Even voor de duidelijkheid nog, ik heb het hier over de maat van het bandje en niet van de kast. Overigens is de Ultra maar in 1 kast maat te verkrijgen.

Graag wat uitleg.

 

 

Met vriendelijke groet,

Ferdi

Is hier antwoord op te geven?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Furrr 

Heb je ook een ordernummer voor mij? Zou je die via een privébericht kunnen sturen? Dan kan ik controleren of er meer informatie beschikbaar is. 

Reputatie 4

Hi @Furrr 

Heb je ook een ordernummer voor mij? Zou je die via een privébericht kunnen sturen? Dan kan ik controleren of er meer informatie beschikbaar is. 

Done ✅

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Furrr 

Ik zie dat je voor de Apple Watch Ultra Titanium Case 49mm Groen bent gegaan. Bij ons heb je niet de optie om een formaat te kiezen, maar als je klikt op toestelspecificaties op de webshop dan zie je dit ook staan; Geschikt voor pols van 130-200 mm. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

 

Reputatie 4

Hoi, 

 

bedankt voor het uitzoeken maar zijn dat geen bestaande Apple maten. Het bijgevoegde lijstje in mijn 1e post zijn de beschikbare maten zoals geleverd door Apple te zien. Dus ook Tmobile zou het horloge in 1 van die 3 maten moeten leveren. Meer smaken bestaan niet en al helemaal geen 130-200mm.

Als Tmobile mij hier geen antwoord op kan geven dan wil ik graag mijn bestelling annuleren. Mocht er namelijk een maat geleverd worden wat mij niet past dan kost een nieuw bandje met wel de juiste maat 100 euro in geval van de Apple Watch Ultra.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat niemand bij Tmobile weet hoe dit geregeld wordt. Bij de Series 7 moest dit ook van toepassing zijn, en bij de reguliere series 8 ook overigens.

edit:

dit lijstje dus.

 

Reputatie 1

Wat is jullie tijdslijn voor Family Setup ondersteuning? Ik wil graag een Apple Watch voor m'n zoontje kopen die nog geen telefoon heeft.

Hoi,

Is er over dit vraagstuk inmiddels meer duidelijkheid?

Hoi, 

 

bedankt voor het uitzoeken maar zijn dat geen bestaande Apple maten. Het bijgevoegde lijstje in mijn 1e post zijn de beschikbare maten zoals geleverd door Apple te zien. Dus ook Tmobile zou het horloge in 1 van die 3 maten moeten leveren. Meer smaken bestaan niet en al helemaal geen 130-200mm.

Als Tmobile mij hier geen antwoord op kan geven dan wil ik graag mijn bestelling annuleren. Mocht er namelijk een maat geleverd worden wat mij niet past dan kost een nieuw bandje met wel de juiste maat 100 euro in geval van de Apple Watch Ultra.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat niemand bij Tmobile weet hoe dit geregeld wordt. Bij de Series 7 moest dit ook van toepassing zijn, en bij de reguliere series 8 ook overigens.

edit:

dit lijstje dus.

 

“Geschikt voor 130-200mm”
We krijgen gewoon 3 bandjes geleverd van T-mobile😂

Reputatie 7
Badge +9

@wvux Het is nog niet bekend wanneer wij dat in Nederland gaan aanbieden. Op de website van Apple kan je een overzicht zien van de landen die dat momenteel aanbieden. 

@Furrr Voor Watch Ultra is het volgende van toepassing: Alpine bandjes zijn er in 3 maten. Wij verkopen deze alleen in de maat Medium (145mm-190mm). Wij gaan deze informatie ook toevoegen op de website. 

Reputatie 4

 

@Furrr Voor Watch Ultra is het volgende van toepassing: Alpine bandjes zijn er in 3 maten. Wij verkopen deze alleen in de maat Medium (145mm-190mm. Wij gaan deze informatie ook toevoegen op de website. 


Mooi!

Hartelijk dank voor het uitzoeken!!

Met een medium bandje zit ik helemaal goed!

Wederom bedankt! 👍🏽

Reputatie 3

@wvux Het is nog niet bekend wanneer wij dat in Nederland gaan aanbieden. Op de website van Apple kan je een overzicht zien van de landen die dat momenteel aanbieden. 

@Furrr Voor Watch Ultra is het volgende van toepassing: Alpine bandjes zijn er in 3 maten. Wij verkopen deze alleen in de maat Medium (145mm-190mm. Wij gaan deze informatie ook toevoegen op de website. 

Er staan 4 kleuren op de T-mobile website, maar de Alpine bandjes zijn er slechts in 3 kleuren. Op de foto's bij de zwarte en witte kleur wordt een Trail loop bandje getoond i.p.v. het Alpine bandje, en de Trail bandjes zijn er in 2 maten (S/M en M/L). Welk bandje (en in welke maat) krijg ik als ik de zwarte of de witte heb besteld?

Reputatie 4

Hoi, 

 

bedankt voor het uitzoeken maar zijn dat geen bestaande Apple maten. Het bijgevoegde lijstje in mijn 1e post zijn de beschikbare maten zoals geleverd door Apple te zien. Dus ook Tmobile zou het horloge in 1 van die 3 maten moeten leveren. Meer smaken bestaan niet en al helemaal geen 130-200mm.

Als Tmobile mij hier geen antwoord op kan geven dan wil ik graag mijn bestelling annuleren. Mocht er namelijk een maat geleverd worden wat mij niet past dan kost een nieuw bandje met wel de juiste maat 100 euro in geval van de Apple Watch Ultra.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat niemand bij Tmobile weet hoe dit geregeld wordt. Bij de Series 7 moest dit ook van toepassing zijn, en bij de reguliere series 8 ook overigens.

edit:

dit lijstje dus.

 

“Geschikt voor 130-200mm”
We krijgen gewoon 3 bandjes geleverd van T-mobile😂

Hahaha!

Medium it is! 👍🏽

Reputatie 4

@wvux Het is nog niet bekend wanneer wij dat in Nederland gaan aanbieden. Op de website van Apple kan je een overzicht zien van de landen die dat momenteel aanbieden. 

@Furrr Voor Watch Ultra is het volgende van toepassing: Alpine bandjes zijn er in 3 maten. Wij verkopen deze alleen in de maat Medium (145mm-190mm. Wij gaan deze informatie ook toevoegen op de website. 

Er staan 4 kleuren op de T-mobile website, maar de Alpine bandjes zijn er slechts in 3 kleuren. Op de foto's bij de zwarte en witte kleur wordt een Trail loop bandje getoond, die zijn er echter in 2 maten (S/M en M/L). Welk bandje (en in welke maat) krijg ik als ik de zwarte of de witte heb besteld?

Potdomme, daar had ik geen rekening mee gehouden!

Nog steeds geen verhelderend antwoord dus.

ik wacht af!

 

Thanks @catinahat 👍🏽
 

Edit: is natuurlijk alleen van toepassing op de trail loop.

Ik heb een Alpine besteld. Dus voor mij niet van toepassing en krijg ik een medium en is perfect voor mij.

 

Edit 2:

Wanneer iemand met de zelfde vragen zit en op deze post uitkomt:

Alpine bandjes bestaan in 3 maten (S, M en L)

Trail bandjes in 2 maten (S/M en M/L)

Ocean bandje wordt in 1 maat geleverd (130-200mm)

In het geval van de Alpine bandjes levert T-Mobile altijd een Medium maat.

In het geval van een Ocean bandje dus de 130-200mm

En van de trail is het nog onduidelijk.

 

 

 

Reputatie 3

Ja, ik ben "bang" dat de zwarte een Ocean bandje is (en de witte een Alpine bandje) gezien de codes uit het levertijden topic die ik eerder gepost heb. Dat zou betekenen dat er dus helemaal geen Trail bandjes te krijgen zijn via T-mobile.

@Hajar kan misschien duidelijkheid geven?

Ik heb de Apple watch ultra besteld op vrijdag middag, na 14:00 uur, echter tot op heden nog steeds geen mail gehad van AMP voor de levering.

De bestelstatus website geeft iedere keer een ‘Er is een fout opgetreden', ongeacht of ik mijn e-mailadres of bestelnummer gebruik.

Wanneer wordt dit opgelost?

Reputatie 2

Ik ben vooral benieuwd of er binnenkort wat meer informatie is over de levertijden. Ik heb de groene Apple Watch Ultra bestelt, maar is ergens te zien wat de verwachte leverdatum is? Neem aan dat op 23 september niet alle orders verstuurt zullen worden. 

+1

Reputatie 2

Ik heb de Apple watch ultra besteld op vrijdag middag, na 14:00 uur, echter tot op heden nog steeds geen mail gehad van AMP voor de levering.

De bestelstatus website geeft iedere keer een ‘Er is een fout opgetreden', ongeacht of ik mijn e-mailadres of bestelnummer gebruik.

Wanneer wordt dit opgelost?

+1

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden van de Apple Watches zijn vanaf 16 september. Zodra jouw Apple Watch leverbaar is, ontvang je een bericht van de bezorgdienst om je bestelling te ontvangen. 

@catinahat Trail bandjes zijn er in 2 maten, maar T-Mobile gaat deze niet aanbieden. Alpine bandjes zijn er in 3 maten, T-Mobile verkoopt alleen de maat Medium (145mm-190mm) en Ocean bandje is er in 1 maat, deze gaat T-Mobile alleen in het zwart aanbieden.

Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben.

 

Reputatie 3

Hi allemaal,

De levertijden van de Apple Watches zijn vanaf 16 september. Zodra jouw Apple Watch leverbaar is, ontvang je een bericht van de bezorgdienst om je bestelling te ontvangen. 

@catinahat Trail bandjes zijn er in 2 maten, maar T-Mobile gaat deze niet aanbieden. Alpine bandjes zijn er in 3 maten, T-Mobile verkoopt alleen de maat Medium (145mm-190mm) en Ocean bandje is er in 1 maat, deze gaat T-Mobile alleen in het zwart aanbieden.

Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben.

 

OK, beetje misleidend om dan wel de Trail bandjes op de productpagina te tonen voor de zwarte en witte kleuren. Ik zie dat daar de kleur wit nu het (juiste) witte Alpine bandje toont, terwijl de zwarte kleur nu (incorrect) de wit/gele Trail band toont.

Lijkt me dus nog steeds niet helemaal zoals het hoort @Hajar.

Reputatie 4

Hi allemaal,

De levertijden van de Apple Watches zijn vanaf 16 september. Zodra jouw Apple Watch leverbaar is, ontvang je een bericht van de bezorgdienst om je bestelling te ontvangen. 

@catinahat Trail bandjes zijn er in 2 maten, maar T-Mobile gaat deze niet aanbieden. Alpine bandjes zijn er in 3 maten, T-Mobile verkoopt alleen de maat Medium (145mm-190mm) en Ocean bandje is er in 1 maat, deze gaat T-Mobile alleen in het zwart aanbieden.

Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben.

 

OK, beetje misleidend om dan wel de Trail bandjes op de productpagina te tonen voor de zwarte en witte kleuren. Ik zie dat daar de kleur wit nu het (juiste) witte Alpine bandje toont, terwijl de zwarte kleur nu (incorrect) de wit/gele Trail band toont.

Lijkt me dus nog steeds niet helemaal zoals het hoort @Hajar.

Ik denk eerlijk gezegd dat het om een Typo van @Hajar gaat.

Het Ocean bandje staat nergens vermeld en kan niet gekozen worden in de Tmobile shop.

 Een Trail bandje kan dan wel weer gekozen worden is gewoon te vinden in de Tmobile shop..

 

Verwarrend allemaal 😅

 

 

Reputatie 4

Opties op de Tmobile website:

1 x Trail

3 x Alpine

0 x Ocean

@Hajar

Watskebeurt?

Wie is er aan het klungelen?

Jij, je bron of de Web dev?

Opties op de Tmobile website:

1 x Trail

3 x Alpine

0 x Ocean

@Hajar

Watskebeurt?

Wie is er aan het klungelen?

Jij, je bron of de Web dev?

 

This is what I also saw when I placed order. I believed I ordered White Trail band but they have changed product detail as White Alpine band. Confusing :/

Reputatie 7
Badge +9

@Furrr Je kan de Ocean band op deze pagina vinden. 

Reageer