Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28390 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 3

KPN biedt nu ook multisim aan. Je kunt de ultra met 49 euro korting halen.

Voor 21u besteld morgen in huis. 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/smartwatches/apple/watch-ultra-cell/49mm-titanium-case-blackgray-trail-band

Informatievoorziening is ook een stuk beter.

Reputatie 1

Besteld 12-09 nummer 7543*** en nog niets van AMP. Oceaan bandje. Neem aan dat mensen die nu leveringen zien niet dat bandje besteld hebben…

Overigens wel raar: zelfs Apple biedt het zwarte oceaan bandje nu met 1-2 weken levertijd. Begrijp niet wat het probleem bij T-Mobile is. Na dit contract, nieuwe carrier. Inmiddels 7 weken later.

Reputatie 2

Is de Apple Watch S8 Aluminium Case - Sportband in de kleur Sterrenlicht niet meer te verkrijgen?

Besteld 14-09. 7555*** wordt zondag geleverd. Geduld, mensen ;-)

En welk bandje?

Groen-Alpine.

Reputatie 4

Besteld 14-09. 7555*** wordt zondag geleverd. Geduld, mensen ;-)

En welk bandje?

Reputatie 1

Besteld 12-09 nummer 7543*** en nog niets van AMP. Oceaan bandje. Neem aan dat mensen die nu leveringen zien niet dat bandje besteld hebben…

Besteld 14-09. 7555*** wordt zondag geleverd. Geduld, mensen ;-)

Reputatie 1

Lol. Kreeg net een mailtje van AMP. Wordt nu as. zondagochtend geleverd! Yay! \0/

Even nieuwschierig voor de voortgang.

wanneer heb je besteld, wat zijn de eerste 4 cijfers van het ordernr en welk bandje?

Lol. Kreeg net een mailtje van AMP. Wordt nu as. zondagochtend geleverd! Yay! \0/

Reputatie 4

Ik heb zeven weken gewacht en nog steeds geen levering nieuws, ik ga volgende week kijken of er nog geen nieuws is, welke excuses T-Mobile heeft na acht weken @Hajar 

Ik krijg sterk het idee dat T-mobile spijt heeft dat ze als enige met korting de Watch hebben aangeboden terwijl ze een monopoliepositie hadden met Watch cellular. Hun oplossing daarvoor is eindeloos tijdrekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken.

Interessant wat je hier zegt. Ik heb gister gebeld met de klantenservice om mijn ongenoegen te uiten over de schandalige trage levering en slechte communicatie. En ik kreeg toen sterk de indruk dat de mevrouw van klantenservice aanstuurde op annulering van de bestelling. Toen ik aangaf dat ik dit merkwaardig vond dat ze dit nu al 2x had benoemd gaf ze aan dat ze duidelijk wilde maken dat annuleren louter een optie was. Op mij kwam het over alsof T-Mobile bij mij actief aanmoedigde om te annuleren, wat echt te bizar is voor woorden. 

@Mad_Wally Wat maakt dat jij denk dat ze eindeloos rekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken? Wat is hun doel denk je?

Was de indruk die ik kreeg vanwege de hele gang van zaken. Maar ik bedacht later dat je ze nog steeds met dezelfde korting kopen dus zal dat niet niet kloppen.

Reputatie 3

Ik heb zeven weken gewacht en nog steeds geen levering nieuws, ik ga volgende week kijken of er nog geen nieuws is, welke excuses T-Mobile heeft na acht weken @Hajar 

Ik krijg sterk het idee dat T-mobile spijt heeft dat ze als enige met korting de Watch hebben aangeboden terwijl ze een monopoliepositie hadden met Watch cellular. Hun oplossing daarvoor is eindeloos tijdrekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken.

Interessant wat je hier zegt. Ik heb gister gebeld met de klantenservice om mijn ongenoegen te uiten over de schandalige trage levering en slechte communicatie. En ik kreeg toen sterk de indruk dat de mevrouw van klantenservice aanstuurde op annulering van de bestelling. Toen ik aangaf dat ik dit merkwaardig vond dat ze dit nu al 2x had benoemd gaf ze aan dat ze duidelijk wilde maken dat annuleren louter een optie was. Op mij kwam het over alsof T-Mobile bij mij actief aanmoedigde om te annuleren, wat echt te bizar is voor woorden. 

@Mad_Wally Wat maakt dat jij denk dat ze eindeloos rekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken? Wat is hun doel denk je?

Ik denk dat ja, of geduld hebben of ergens anders kopen maar zo als ze nu communiceren is gewoon kut. 

Ik heb zeven weken gewacht en nog steeds geen levering nieuws, ik ga volgende week kijken of er nog geen nieuws is, welke excuses T-Mobile heeft na acht weken @Hajar 

Ik krijg sterk het idee dat T-mobile spijt heeft dat ze als enige met korting de Watch hebben aangeboden terwijl ze een monopoliepositie hadden met Watch cellular. Hun oplossing daarvoor is eindeloos tijdrekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken.

Interessant wat je hier zegt. Ik heb gister gebeld met de klantenservice om mijn ongenoegen te uiten over de schandalige trage levering en slechte communicatie. En ik kreeg toen sterk de indruk dat de mevrouw van klantenservice aanstuurde op annulering van de bestelling. Toen ik aangaf dat ik dit merkwaardig vond dat ze dit nu al 2x had benoemd gaf ze aan dat ze duidelijk wilde maken dat annuleren louter een optie was. Op mij kwam het over alsof T-Mobile bij mij actief aanmoedigde om te annuleren, wat echt te bizar is voor woorden. 

@Mad_Wally Wat maakt dat jij denk dat ze eindeloos rekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken? Wat is hun doel denk je?

Reputatie 4

Ik heb zeven weken gewacht en nog steeds geen levering nieuws, ik ga volgende week kijken of er nog geen nieuws is, welke excuses T-Mobile heeft na acht weken @Hajar 

Ik krijg sterk het idee dat T-mobile spijt heeft dat ze als enige met korting de Watch hebben aangeboden terwijl ze een monopoliepositie hadden met Watch cellular. Hun oplossing daarvoor is eindeloos tijdrekken in de hoop dat maar zo veel mogelijk mensen afhaken.

Reputatie 4

Ik heb zeven weken gewacht en nog steeds geen levering nieuws, ik ga volgende week kijken of er nog geen nieuws is, welke excuses T-Mobile heeft na acht weken @Hajar 

Reputatie 3

Mag toch hopen dat ze vandaag of  morgen geleverd gaan worden, zelfs bol heeft ze op voorraad met morgen geleverd. 

Reputatie 3

Wat is de levertijd van Apple Watch Ultra?

 

Groeten, Robert

6 tot 8 weken 

Veel uitvoeringen op voorraad bij Amazon en alles 2-3 weken levertijd bij Apple. Snap niet waar T-mobile mee bezig is.

Dat weet niemand, zelfs tmobile zelf niet eens 

Reputatie 4

Wat is de levertijd van Apple Watch Ultra?

 

Groeten, Robert

6 tot 8 weken 

Veel uitvoeringen op voorraad bij Amazon en alles 2-3 weken levertijd bij Apple. Snap niet waar T-mobile mee bezig is.

Reputatie 3

Wat is de levertijd van Apple Watch Ultra?

 

Groeten, Robert

6 tot 8 weken 

Wat is de levertijd van Apple Watch Ultra?

 

Groeten, Robert

Reputatie 4

Vandaag naar een Tmobile shop gegaan en eerst maakte de medewerker me blij dat mijn horloge er was maar bleek degene te zijn die dus geannuleerd was😂 maar hij zei dat het goede horloge er waarschijnlijk dinsdag is dus ik wacht af

Reputatie 4

😭

😪

 

 

 

 

Ja dat is wel minder maar beter dan opnieuw moeten bestellen. En ik denk niet dat compensatie erin zit want dan zouden ze dat bij zoveel mensen moeten doen. Bij mij bijvoorbeeld…Ik heb ook opnieuw moeten bestellen zowel mijn iPhone ( na ruim 3 weken ) als Apple Watch (na 2 weken) ik moet nu nog 3 weken wachten op mijn iPhone en 4 weken op mijn Apple Watch. En beide zijn niet mijn schuld maar fouten van Tmobile. Dat is echt vervelend 

Zoals je zelf zegt: Fouten van T-mobile. Daar hoeven wij niet te dupen van te zijn toch? Dus compensatie is op zijn plaats. Of een andere passende oplossing is wat mij betreft ook prima. Ik wacht nota bene al 6 weken op de levering van mijn Watch (10/9) 

Nou ik hou mijn adem er niet voor in…ik zie het niet gebeuren dat ze verantwoording nemen.

Reputatie 3

😭

😪

 

 

 

 

Ja dat is wel minder maar beter dan opnieuw moeten bestellen. En ik denk niet dat compensatie erin zit want dan zouden ze dat bij zoveel mensen moeten doen. Bij mij bijvoorbeeld…Ik heb ook opnieuw moeten bestellen zowel mijn iPhone ( na ruim 3 weken ) als Apple Watch (na 2 weken) ik moet nu nog 3 weken wachten op mijn iPhone en 4 weken op mijn Apple Watch. En beide zijn niet mijn schuld maar fouten van Tmobile. Dat is echt vervelend 

Zoals je zelf zegt: Fouten van T-mobile. Daar hoeven wij niet te dupen van te zijn toch? Dus compensatie is op zijn plaats. Of een andere passende oplossing is wat mij betreft ook prima. Ik wacht nota bene al 6 weken op de levering van mijn Watch (10/9) 

Reputatie 4

😭 bestelling geannuleerd en opnieuw besteld met de juiste kleur weer 4 weken wachttijd erbij 

Dus mensen die de Apple Watch S8 hebben besteld

let op! op de website stond de sterrenlicht/champagne als zilver maar nu zijn de namen veranderd dus als je die besteld heb krijg je ook echt zilver 

Bij mij hebben ze dezelfde fout gemaakt, Ultra zwart alpine besteld. En ik ga een donkerblauw Ocean bandje krijgen. De oplossing van T-Mobile: Annuleren en achteraan in de rij aansluiten.. kansloos.. 😪

Dat heb ik nu gedaan omdat het kastje niet te verwisselen is.

Ik heb me niet verdiept in Ultra maar is dat een groot verschil of kan je gewoon een nieuw bandje erop zetten?

De ultra heeft de zelfde aansluitingen van het bandje als de 42/44/45mm watch

Ooh dan zou ik de bestelling laten staan en andere bandjes gaan zoeken ipv nog langer wachten.

Alleen kost een ander standaard Ultra bandje bij Apple wel 100 euro🙈

Zou netjes zijn van t-mobile als ze deze kosten tegemoetkomen (al is het voor een deel). Ze leveren tenslotte niet het product dat ze verkocht hebben, dus een compensatie is op zijn plaatst zou ik zeggen😄🤔

 

Ja dat is wel minder maar beter dan opnieuw moeten bestellen. En ik denk niet dat compensatie erin zit want dan zouden ze dat bij zoveel mensen moeten doen. Bij mij bijvoorbeeld…Ik heb ook opnieuw moeten bestellen zowel mijn iPhone ( na ruim 3 weken ) als Apple Watch (na 2 weken) ik moet nu nog 3 weken wachten op mijn iPhone en 4 weken op mijn Apple Watch. En beide zijn niet mijn schuld maar fouten van Tmobile. Dat is echt vervelend 

Reputatie 3

😭 bestelling geannuleerd en opnieuw besteld met de juiste kleur weer 4 weken wachttijd erbij 

Dus mensen die de Apple Watch S8 hebben besteld

let op! op de website stond de sterrenlicht/champagne als zilver maar nu zijn de namen veranderd dus als je die besteld heb krijg je ook echt zilver 

Bij mij hebben ze dezelfde fout gemaakt, Ultra zwart alpine besteld. En ik ga een donkerblauw Ocean bandje krijgen. De oplossing van T-Mobile: Annuleren en achteraan in de rij aansluiten.. kansloos.. 😪

Dat heb ik nu gedaan omdat het kastje niet te verwisselen is.

Ik heb me niet verdiept in Ultra maar is dat een groot verschil of kan je gewoon een nieuw bandje erop zetten?

De ultra heeft de zelfde aansluitingen van het bandje als de 42/44/45mm watch

Ooh dan zou ik de bestelling laten staan en andere bandjes gaan zoeken ipv nog langer wachten.

Alleen kost een ander standaard Ultra bandje bij Apple wel 100 euro🙈

Zou netjes zijn van t-mobile als ze deze kosten tegemoetkomen (al is het voor een deel). Ze leveren tenslotte niet het product dat ze verkocht hebben, dus een compensatie is op zijn plaatst zou ik zeggen😄🤔

 

Reputatie 4

😭 bestelling geannuleerd en opnieuw besteld met de juiste kleur weer 4 weken wachttijd erbij 

Dus mensen die de Apple Watch S8 hebben besteld

let op! op de website stond de sterrenlicht/champagne als zilver maar nu zijn de namen veranderd dus als je die besteld heb krijg je ook echt zilver 

Bij mij hebben ze dezelfde fout gemaakt, Ultra zwart alpine besteld. En ik ga een donkerblauw Ocean bandje krijgen. De oplossing van T-Mobile: Annuleren en achteraan in de rij aansluiten.. kansloos.. 😪

Dat heb ik nu gedaan omdat het kastje niet te verwisselen is.

Ik heb me niet verdiept in Ultra maar is dat een groot verschil of kan je gewoon een nieuw bandje erop zetten?

De ultra heeft de zelfde aansluitingen van het bandje als de 42/44/45mm watch

Ooh dan zou ik de bestelling laten staan en andere bandjes gaan zoeken ipv nog langer wachten.

Reageer