Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28390 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

Toon eerste reactie

444 reacties

Reputatie 1

😭 bestelling geannuleerd en opnieuw besteld met de juiste kleur weer 4 weken wachttijd erbij 

Dus mensen die de Apple Watch S8 hebben besteld

let op! op de website stond de sterrenlicht/champagne als zilver maar nu zijn de namen veranderd dus als je die besteld heb krijg je ook echt zilver 

Bij mij hebben ze dezelfde fout gemaakt, Ultra zwart alpine besteld. En ik ga een donkerblauw Ocean bandje krijgen. De oplossing van T-Mobile: Annuleren en achteraan in de rij aansluiten.. kansloos.. 😪

Dat heb ik nu gedaan omdat het kastje niet te verwisselen is.

Ik heb me niet verdiept in Ultra maar is dat een groot verschil of kan je gewoon een nieuw bandje erop zetten?

De ultra heeft de zelfde aansluitingen van het bandje als de 42/44/45mm watch

Reputatie 4

😭 bestelling geannuleerd en opnieuw besteld met de juiste kleur weer 4 weken wachttijd erbij 

Dus mensen die de Apple Watch S8 hebben besteld

let op! op de website stond de sterrenlicht/champagne als zilver maar nu zijn de namen veranderd dus als je die besteld heb krijg je ook echt zilver 

Bij mij hebben ze dezelfde fout gemaakt, Ultra zwart alpine besteld. En ik ga een donkerblauw Ocean bandje krijgen. De oplossing van T-Mobile: Annuleren en achteraan in de rij aansluiten.. kansloos.. 😪

Dat heb ik nu gedaan omdat het kastje niet te verwisselen is.

Ik heb me niet verdiept in Ultra maar is dat een groot verschil of kan je gewoon een nieuw bandje erop zetten?

Reputatie 3

😭 bestelling geannuleerd en opnieuw besteld met de juiste kleur weer 4 weken wachttijd erbij 

Dus mensen die de Apple Watch S8 hebben besteld

let op! op de website stond de sterrenlicht/champagne als zilver maar nu zijn de namen veranderd dus als je die besteld heb krijg je ook echt zilver 

Bij mij hebben ze dezelfde fout gemaakt, Ultra zwart alpine besteld. En ik ga een donkerblauw Ocean bandje krijgen. De oplossing van T-Mobile: Annuleren en achteraan in de rij aansluiten.. kansloos.. 😪

Reputatie 4

😭 bestelling geannuleerd en opnieuw besteld met de juiste kleur weer 4 weken wachttijd erbij 

Dus mensen die de Apple Watch S8 hebben besteld

let op! op de website stond de sterrenlicht/champagne als zilver maar nu zijn de namen veranderd dus als je die besteld heb krijg je ook echt zilver 

Reputatie 4

Ik hoop dat de bestellingen goed gaan voor de Watch s8 toen ik bestelde stonden er andere kleuren.

 Ik heb sterrenlicht besteld ( stond als zilver, staat nu als champagne)

De Watch zilver stond als wit, en nu als zilver.

Iemand van Tmobile die hier een reactie op kan geven?

Hi @MaraPN 

Zou je mij in een privebericht je ordernummer kunnen doorsturen en je naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers IBAN? Dan kijk ik welke je hebt besteld en wat je kan verwachten. 

Gestuurd 

Reputatie 7
Badge +9

Ik hoop dat de bestellingen goed gaan voor de Watch s8 toen ik bestelde stonden er andere kleuren.

 Ik heb sterrenlicht besteld ( stond als zilver, staat nu als champagne)

De Watch zilver stond als wit, en nu als zilver.

Iemand van Tmobile die hier een reactie op kan geven?

Hi @MaraPN 

Zou je mij in een privebericht je ordernummer kunnen doorsturen en je naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers IBAN? Dan kijk ik welke je hebt besteld en wat je kan verwachten. 

Reputatie 3

Het wonder is geschied, zojuist een bezorgafspraak gemaakt met AMP en ze komen 'm morgen brengen!

Apple Watch Ultra met oranje Alpine bandje, besteld op 10-09 om 13:26, ordernummer  7538xxxx

 

Fijn dat een hoop mensen geannuleerd hebben, dan gaat de que harder! 😂

 

En inmiddels om de pols 👍🏻

beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. 

Reputatie 2

Gisteren t-mobile gebeld. Gevraagd of ze al iets meer weten wanneer de Apple Watch ultra binnen zal komen. Ze gaven aan dat ze geen idee hebben wanneer ze binnen komen. Ze hadden nog geen bericht gehad van Apple met de bevestiging van de leverdatum. 
Vandaag bij de MediaMarkt besteld :-) 

Ik ook besteld bij MM morgen ophalen ✅

En afgehaald vandaag , super mooi 👍 

Reputatie 4

Ik hoop dat de bestellingen goed gaan voor de Watch s8 toen ik bestelde stonden er andere kleuren.

 Ik heb sterrenlicht besteld ( stond als zilver, staat nu als champagne)

De Watch zilver stond als wit, en nu als zilver.

Iemand van Tmobile die hier een reactie op kan geven?

Reputatie 3

Het wonder is geschied, zojuist een bezorgafspraak gemaakt met AMP en ze komen 'm morgen brengen!

Apple Watch Ultra met oranje Alpine bandje, besteld op 10-09 om 13:26, ordernummer  7538xxxx

 

Fijn dat een hoop mensen geannuleerd hebben, dan gaat de que harder! 😂

Reputatie 2

Gisteren t-mobile gebeld. Gevraagd of ze al iets meer weten wanneer de Apple Watch ultra binnen zal komen. Ze gaven aan dat ze geen idee hebben wanneer ze binnen komen. Ze hadden nog geen bericht gehad van Apple met de bevestiging van de leverdatum. 
Vandaag bij de MediaMarkt besteld :-) 

Ik ook besteld bij MM morgen ophalen ✅

Reputatie 3

Mediamarkt Utrecht had de meeste modellen gewoon op voorraad krijgen regelmatig voorraad vertelde de medewerker mij. 

Reputatie 4

@Ikwordhelemaalgek Dat is goed te horen. Veel plezier met de klok.

Wellicht is dit een voorteken voor de rest hier.

Ik heb om 17:00 ook een berichtje gekregen dat ik hem kan ophalen. Alleen de winkel is om 17:00 en maandag pas weer open hahah

Ze belde mij ook om 17:00 en het sluitte om 18:00 hij zei ook kom je hem morgen ophalen ik zei hzo morgen ik kom nu hahahah

Wanneer hadden jullie besteld?

12-09 had ik besteld Alpine groen

10/9

Reputatie 1

@Ikwordhelemaalgek Dat is goed te horen. Veel plezier met de klok.

Wellicht is dit een voorteken voor de rest hier.

Ik heb om 17:00 ook een berichtje gekregen dat ik hem kan ophalen. Alleen de winkel is om 17:00 en maandag pas weer open hahah

Ze belde mij ook om 17:00 en het sluitte om 18:00 hij zei ook kom je hem morgen ophalen ik zei hzo morgen ik kom nu hahahah

Wanneer hadden jullie besteld?

12-09 had ik besteld Alpine groen

Reputatie 4

@Ikwordhelemaalgek Dat is goed te horen. Veel plezier met de klok.

Wellicht is dit een voorteken voor de rest hier.

Ik heb om 17:00 ook een berichtje gekregen dat ik hem kan ophalen. Alleen de winkel is om 17:00 en maandag pas weer open hahah

Ze belde mij ook om 17:00 en het sluitte om 18:00 hij zei ook kom je hem morgen ophalen ik zei hzo morgen ik kom nu hahahah

Wanneer hadden jullie besteld?

Reputatie 4

@Ikwordhelemaalgek Dat is goed te horen. Veel plezier met de klok.

Wellicht is dit een voorteken voor de rest hier.

Ik heb om 17:00 ook een berichtje gekregen dat ik hem kan ophalen. Alleen de winkel is om 17:00 en maandag pas weer open hahah

Ze belde mij ook om 17:00 en het sluitte om 18:00 hij zei ook kom je hem morgen ophalen ik zei hzo morgen ik kom nu hahahah

Reputatie 1

@Ikwordhelemaalgek Dat is goed te horen. Veel plezier met de klok.

Wellicht is dit een voorteken voor de rest hier.

Ik heb om 17:00 ook een berichtje gekregen dat ik hem kan ophalen. Alleen de winkel is om 17:00 en maandag pas weer open hahah

Reputatie 5

@Ikwordhelemaalgek Dat is goed te horen. Veel plezier met de klok.

Wellicht is dit een voorteken voor de rest hier.

Reputatie 4

Het ligt ook wellicht aan de beperkte type aanbod. Als ik bij Apple kijk, zie ik dat de zwarte Ocean band een langere levertijd heeft staan dan de andere typen.

Heb net een telefoontje gekregen van tmobile en opgehaald ze vertelde me dat ik de eerste was van dat filiaal succes iedereen ik hoef eindelijk niet meer naar deze kut forum meer

Reputatie 5

Het ligt ook wellicht aan de beperkte type aanbod. Als ik bij Apple kijk, zie ik dat de zwarte Ocean band een langere levertijd heeft staan dan de andere typen.

Reputatie 3

Ondertussen op Mediamarkt


ligt toch echt aan Apple dat tmobile niet geleverd krijgt, aldus tmobile in elke reactie. Of er is maar een kleine voorraad en elke winkel keten heeft moeite met leveren. Geld blijkbaar niet voor de MM rare gang van zaken en nog slechtere communicatie van tmobile. 

Reputatie 4

Ondertussen op Mediamarkt

Reputatie 3

Van de week nog contact gehad met de klantenservice, dit keer een aardige dame getroffen. Ze gaf aan dat ze intern bekend zijn met het probleem met de foutieve bandjes in de eerste dagen van de online verkoop van de Ultra. In mijn geval een Trail zwart bandje besteld, maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik een Ocean zwart bandje. Het enige wat ze kon aanbieden was het annuleren van de bestelling en dan kon ik een nieuwe bestelling plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Aangezien de fout 100% bij t-mobile ligt geen passende oplossing uiteraard.

Ze heeft het nog doorgezet naar de afdeling 'Privacy and complains' maar die willen geen passende oplossing aanbieden. Waardeloos..


Echt ongelooflijk beschamend. Welke organisatie is zo arrogant dat deze niet compenseert, oplossingen zoekt wanneer er door hun fouten worden gemaakt. 

T-mobile doet dat monopoly positie 

Reputatie 5

Van de week nog contact gehad met de klantenservice, dit keer een aardige dame getroffen. Ze gaf aan dat ze intern bekend zijn met het probleem met de foutieve bandjes in de eerste dagen van de online verkoop van de Ultra. In mijn geval een Trail zwart bandje besteld, maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik een Ocean zwart bandje. Het enige wat ze kon aanbieden was het annuleren van de bestelling en dan kon ik een nieuwe bestelling plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Aangezien de fout 100% bij t-mobile ligt geen passende oplossing uiteraard.

Ze heeft het nog doorgezet naar de afdeling 'Privacy and complains' maar die willen geen passende oplossing aanbieden. Waardeloos..


Echt ongelooflijk beschamend. Welke organisatie is zo arrogant dat deze niet compenseert, oplossingen zoekt wanneer er door hun fouten worden gemaakt. 

Reputatie 3

Van de week nog contact gehad met de klantenservice, dit keer een aardige dame getroffen. Ze gaf aan dat ze intern bekend zijn met het probleem met de foutieve bandjes in de eerste dagen van de online verkoop van de Ultra. In mijn geval een Trail zwart bandje besteld, maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik een Ocean zwart bandje. Het enige wat ze kon aanbieden was het annuleren van de bestelling en dan kon ik een nieuwe bestelling plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Aangezien de fout 100% bij t-mobile ligt geen passende oplossing uiteraard.

Ze heeft het nog doorgezet naar de afdeling 'Privacy and complains' maar die willen geen passende oplossing aanbieden. Waardeloos..

Reageer