F.A.Q.

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

Toon eerste reactie

107 reacties

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 

Aanvraag is goed gekeurd 🥳

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 

ik hem mijn bestelling Pixel7 Pro 256 GB om 14 October gedaan. Na zovel bellen en bezoeken op t-mobileshop. Vandaag horen krigen van klantenservice dat ze mijn bestelling annuleerd omdat is niet meer leverbaar is. Hebben jullie dit meegemaakt. Ik vindt het erg klant onvriendelijk.

Minste wat ik vervacht was dat ze met mij overleg voor een andere mogeliheid hadden. Ik voel me balzerd hierin.

 

Reputatie 1

Ik heb mijn 7pro groen ook binnen. 20oktober besteld. Meteen de buds pro besteld en deze is goedgekeurd, over 6weken zouden ze dus moeten komen. 

 

Succes iedereen die nog aan het wachten zijn. 

Reputatie 2

Mijn 7pro 256 groen is binnen! Had het op 12 okt besteld vandaag ontvangen dus iets meer dan 6 weken gewacht. Heb direct ook aangemeld voor de gratis Buds pro, jullie horen nog van mij hoe dit gaat aflopen

Heel veel sterke en succes met jullie bestelling

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

Reputatie 1

I could pickup my 256GB Pro hazel today as well. However they could not process the existing order as they do not sell the phone with that specific memory anymore (yes weird). They wanted to delete the order and put in a new one. I refused as it makes the chances on the buds really low. As administration wise the existing order ordered beginning of November. If deleted the system could not show I had ordered it at that date.

Bit of a mess at t-mobile, if you ask me. I do not have an issue that mistakes are made. What I find irritating that nobody can tell you anything. No guarantee on the pixel buds etc etc.

I can imagine things going wrong in these times. But nobody takes some kind of responsibility. Also nothing on this forum from T-Mobile. While it can be so simple.

Example.

  1. Dear customer. We are sorry to inform you you're order has been delayed. It is uncertain now when it will arrive due to logistical reasons. We will update you once we have more information or in two weeks with a status update.
  2. You can still fill in the form for the pixel buds once you receive your phone. Keep your existing order so we can verify the date of purchase.

 

Then after two weeks you send a status update. That is it…… 

It's sad. To be honest I am thinking about canceling everything because of the way we have been treated. T-Mobile has no real service. The people are kind but stuck with limited processes. Exceptions can not be handled. I do not blame the people working there. I blame a bad organisation. I give management 1 star. 

 

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Reputatie 1

I just got my phone 256gb hazel, and registered to the activationbox link as first thing after I get the IMEI number. Now has to wait for the headphones. 

Ik heb zowaar ineens een track and trace code ontvangen!! Zelfs 1 week vóór de geschatte levertijd die ik eerder per SMS door had gekregen weken terug. Jullie horen van mij hoe dit afloopt.

 

Wanneer had jij de telefoon besteld? Ben wel benieuwd!

Reputatie 1

Ik heb mijn p7p 256 zwarte vanaf release dag, maar nog geen buds mogen ontvangen... Zou ze binnen 6 weken hebben, en dat is vrijdag a.s.

Reputatie 2

Ik heb zowaar ineens een track and trace code ontvangen!! Zelfs 1 week vóór de geschatte levertijd die ik eerder per SMS door had gekregen weken terug. Jullie horen van mij hoe dit afloopt.

 

Reputatie 1

I have just asked again for free buds to activationboxx , and they told me the link will be active till 31 December. 

Reputatie 1

In the google store, you can see that they deliver the hazel 256gb 2-9 december if you order now. How come t-mobile delivers later than them even though we ordered earlier. To me all these does not make sense. If delivery time is 2 months, Why store told Dylan-O that they cannot deliver? To me it sounds like t-mobile employees does not have a good visibility on this and tell customers different things. 

Reputatie 7
Badge +14

Is hier ook iemand van tmobile die officieel kan/ mag reageren?

Alle medewerkers van t-mobile zeggen hetzelfde.  Er is een behoorlijke levertijd vanuit Google.  Sommige modellen zijn er nog wel, andere hebben 2 maanden levertijd. Zie de openingspost waarin nog iets van een indicatie staat. Verder is het voor hen ook afwachten wanneer en hoeveel Google precies gaat leveren.  Dit is de eerste keer dat Google formeel hun telefoons in Nederland lanceert. Ze worden ook maar via 2 partijen aangeboden en dan is nog steeds blijkbaar een onderschatting van het succes gemaakt.

De T-Mobile winkel heeft contact met mij opgenomen, de telefoon is niet leverbaar. Op zijn vroegst in week 52 maar ook dat was niet zeker, ze geven de schuld aan Google.

 

De enigste optie was de bestelling annuleren, en een nieuwe bestellen. (128G) die wel leverbaar zijn. Of hem 'elders zoeken'. 

 

Daarom heb ik dus weer naar de klantenservice gebeld i.v.m. De buds, hun reactie: hoe vervelend we het ook vinden helaas meneer u heeft dan inderdaad geen recht meer op de buds. Ongelofelijk.

 

(De T-Mobile shop medewerker zou me nog terug bellen om te kijken of hij iets kon regelen maar na er uren achteraan te hebben gezeten afgelopen maand heb ik er weinig vertrouwen meer in. 

Reputatie 2

ik heb tot nu toe klantenservice 1x aan de telefoon gehad voor 2 dingen, paar weken geleden:

 

1 levertijd

2 de gratis Buds pro.

 

voor vraag 1 konden ze mij niet vertellen en voor vraag 2 konden zij mij ook niet helpen alleen maar doorverwijzen naar t-mobile@activationboxx.com, reactie daarvan is al eerder gepost.

 

Wat de levertijd betreft kijk ik regelmatig online via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus waar het op neerkomt is dat ze nog steeds geen zicht hebben wanneer het geleverd wordt.

 

Mijn enige hou vast is dus terug vallen op hun SMS, daarin gaven ze aan levering waarschijnlijk tussen 28 en 30 november dat is precies 7 weken na mijn besteldatum 12 okt. Dat sluit dus aan de verwachte 7 weken levertijd wat eerder was genoemd. Dus nog 2 weken aan kijken…..

 

Verder wil ik de originele bijhorende hoesje gaan kopen, dus ik kijk regelmatig naar https://store.google.com/nl/config/google_pixel_7_pro_case?hl=nl die lijkt net zo moeilijk verkrijgbaar te zijn als het toestel zelf, als iemand weet waar ik het wel kan bestellen hoor ik het graag.

 

hoesje is net besteld via Belsimpel, vervolg vraag is hoe lang de levertijd daarvan is…..

Reputatie 2

ik heb tot nu toe klantenservice 1x aan de telefoon gehad voor 2 dingen, paar weken geleden:

 

1 levertijd

2 de gratis Buds pro.

 

voor vraag 1 konden ze mij niet vertellen en voor vraag 2 konden zij mij ook niet helpen alleen maar doorverwijzen naar t-mobile@activationboxx.com, reactie daarvan is al eerder gepost.

 

Wat de levertijd betreft kijk ik regelmatig online via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus waar het op neerkomt is dat ze nog steeds geen zicht hebben wanneer het geleverd wordt.

 

Mijn enige hou vast is dus terug vallen op hun SMS, daarin gaven ze aan levering waarschijnlijk tussen 28 en 30 november dat is precies 7 weken na mijn besteldatum 12 okt. Dat sluit dus aan de verwachte 7 weken levertijd wat eerder was genoemd. Dus nog 2 weken aan kijken…..

 

Verder wil ik de originele bijhorende hoesje gaan kopen, dus ik kijk regelmatig naar https://store.google.com/nl/config/google_pixel_7_pro_case?hl=nl die lijkt net zo moeilijk verkrijgbaar te zijn als het toestel zelf, als iemand weet waar ik het wel kan bestellen hoor ik het graag.

Reputatie 1

Is hier ook iemand van tmobile die officieel kan/ mag reageren?

Hier nog niks gehoord, echt belachelijk. Ze laten je gewoon afwachten  zonder enkele informatie. Elke medewerker zegt wat anders.  Als er een vertraging optreed in de levering zou de klant tijdig juist geïnformeerd moeten worden, dat mogen we toch wel verwachten van een bedrijf als t-mobile..

 

Het is maar afwachten of de oortjes straks nog leverbaar zijn, het is maar afwachten of / wanneer we ons toestel krijgen. Ze gdragen zich als een malafide dropshipper.

Reputatie 1

Ik heb nog een update, ik kon kiezen tussen de 256gb zwart (geannuleerd), of wachten op de groene, ik zou nog te horen krijgen hoe lang dat kon duren.

Mij is nu vanuit de winkel (afgelopen woensdag) verteld dat het binnen 2 weken geleverd werd in de winkel. Zal wel laten weten als/of ik hem binnen heb.

Reputatie 7
Badge +14

Deze “pixel 7 pro (groen/hazel) 256 gb” variant is door Google helaas te weinig geproduceerd of voor Nederlandse consumenten beschikbaar gesteld. Ook bij de enigste retailer, die deze Pixel zonder grijze import verkoopt, is de levertijd voor dit model 7 weken. Annuleren en ergens anders bestellen gaat hem dus niet sneller van Google naar jou krijgen.

heeft iemand al iets gehoord?

Ja helaas wel.

Ik ben letterlijk 5 minuten geleden gebeld door T-mobile, omdat ik geëist had dat ze een keer met concrete antwoorden moesten komen mbt levering. Hier is de medewerker achteraan gegaan. Na een week ben ik eindelijk teruggebeld.

Ik heb op 12 oktober een pixel 7 pro (groen/hazel) 256 gb besteld. Krijg dus net te horen dat de 256 gb varianten pas in WEEK 50 VERMOEDELIJK geleverd kunnen worden. Bi-zar.

Hij gaf verder wel aan dat er contact is geweest tussen T-mobile en Google. Google is inmiddels op de hoogte van de situatie en zou nog met een reactie komen. Hier word ik over teruggebeld. 

Ongelooflijk dat pre-orders niet eens geleverd kunnen worden. Het ergste vind ik dat het niet lijkt '"te leven" binnen T-mobile. Elke medewerker die ik heb gesproken, en dat zijn er inmiddels flink wat, reageert elke keer verbaasd alsof ze voor het eerst over dit probleem horen. Van de Iphone is het bij ze bekend, maar van de pixel...zoveel aandacht wordt er dus aan besteed.

 

heeft iemand al iets gehoord?

 

Reputatie 1

heeft iemand al iets gehoord?

Reputatie 1

Goedemorgen,

 

De mogelijkheid zal blijven bestaan om jouw Google Pixel 7 (Pro) te registreren voor de promotie in combinatie met de Google Pixel Buds.

Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, kun je via onderstaande link alsnog de Google Pixel Buds aanvragen. 

 

https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

 

Let wel op: Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, graag binnen 1 week het promotieformulier invullen. 

De campagne zal daarna namelijk definitief sluiten. Bewaar deze link goed!

 

Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag. 

 

Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Mit freundlichen Grüßen,

Cindy

 

Ik heb deze mail gehad, dus hopelijk gaat het wel goed komen. 

Reageer