F.A.Q.

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

Toon eerste reactie

107 reacties

Reputatie 1

Ik heb ook de groen 256gb besteld. Dan zal ik morgen ook eens bellen. 

Hopelijk krijg ik dan een ander antwoord. Het duurt allemaal wel lang en het is ook weer lekker onduidelijk allemaal. 

Beetje jammer 

Net maar weer even gebeld en verwachting is wel dat de p7p 256 groen voor mij deze week binnen komt bij de winkel. Hopelijk ook echt zo en dat het ook geld voor de rest die erop wachten. 

Bijzonder, ik wacht ook op de groene 256GB en heb zojuist ook nog even voor de honderdste keer gebeld. En kreeg als antwoord: Maar meneer deze telefoon is niet meer leverbaar, hij zit niet in ons assortiment en gaat ook niet meer geleverd worden. Zullen we de order direct annuleren? (Wat ik niet heb gedaan omdat ik hoop dat dit onjuiste informatie is) 

 

Dat terwijl ik wel de bovenstaande mail heb ontvangen omtrent de Pixel Buds actie. 

 

Heel vreemd en uiterst onprofessioneel allemaal. 

Reputatie 1

Net maar weer even gebeld en verwachting is wel dat de p7p 256 groen voor mij deze week binnen komt bij de winkel. Hopelijk ook echt zo en dat het ook geld voor de rest die erop wachten. 

Reputatie 2

ik heb weken terug de vraag gesteld betreft die gratis Buds pro's namelijk t-mobile@activationboxx.com , Omdat actie formeel slechts tot 20 nov duurt. De levertijd is langer dan de actie. Ik kreeg zojuist antwoord van ze:

 

De mogelijkheid zal blijven bestaan om jouw Google Pixel 7 (Pro) te registreren voor de promotie in combinatie met de Google Pixel Buds.
Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, kun je via onderstaande link alsnog de Google Pixel Buds aanvragen. 
 
 
Let wel op: Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, graag binnen 1 week het promotieformulier invullen. 
De campagne zal daarna namelijk definitief sluiten. Bewaar deze link goed!
 

 

 

Reputatie 2

@BuriramFC 
“Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt”

Ik lees dit nergens in de actievoorwaarden terug. Dus als je je telefoon krijgt, heb je recht op die oortjes, of als het overmacht voor hun is, en ze niet aan de oortjes kunnen komen, dien je het geld bedrag te krijgen (oid).

Dus ik zou me daar minder zorgen om maken. Ook hebben ze zelf aangegeven hier, en via klantenservice, dat ze er rekening mee houden.

Slim dat ik was heb ik de link bewaard waar je die gratis spullen kan claimen namelijk: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds aangezien die niet meer terug te vinden aangezien de pre sale voorbij is.

als je daarop klikt en helemaal naar beneden gaat kan je op 'actievoorwaarden’ drukken dan verschijnt een pdf met de voorwoorden, Hier een copy+paste daarvan:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bijzondere actievoorwaarden – Krijg Google Pixel Buds A-series t.w.v. €99 bij aanschaf van een
Google Pixel 7 of krijg Google Pixel Buds Pro t.w.v. €199 bij aanschaf van een Google Pixel 7 Pro.
i.c.m een T-Mobile abonnement.
Promotie
Bij aankoop van een Google Pixel 7 ontvang je gratis Google Pixel Buds A-series t.w.v. €99 i.c.m een
T-Mobile abonnement. Bij aankoop van een Google Pixel 7 Pro ontvang je gratis Google Pixel Buds
Pro t.w.v. €199 i.c.m. T-Mobile.
Deze promotie loopt van 6 oktober 2022 17:00 uur t/m 23 oktober 2022 en zolang de voorraad
strekt.
Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer
deelnemen per huishouden. Deze promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.
Google en T-Mobile streven ernaar de Google Pixel Buds A-series of Google Pixel Buds Pro binnen zes
weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.
Product EAN Met
Google Pixel 7 128GB Wit 840244700669
Google Pixel Buds A-
series t.w.v. €99
Google Pixel 7 128GB Zwart 840244700652
Google Pixel 7 128GB Groen 840244700676
Google Pixel 7 256GB Wit 810029936651
Google Pixel 7 256GB Zwart 810029936644
Google Pixel 7 256GB Groen 810029936668
Google Pixel 7 Pro 128GB Wit 810029937436
Google Pixel Buds Pro
t.w.v. €199
Google Pixel 7 Pro 128GB Zwart 810029937429
Google Pixel 7 Pro 128GB Groen 810029937443
Google Pixel 7 Pro 256GB Wit 810029937467
Google Pixel 7 Pro 256GB Zwart 810029937450
Google Pixel 7 Pro 256GB Groen 810029937474
Deze promotie is alleen geldig indien je de Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro hebt gekocht via T-
Mobile i.c.m. een abonnement. Google is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de
deelnemende modellen bij T-Mobile.
Deelnemen
Ga naar https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds, vul het online aanmeldformulier in en upload het

 
 
 

aankoopbewijs (met aankoopdatum binnen de promotieperiode: 6 oktober 2022 17:00 t/m 23
oktober 2022) van je Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro uiterlijk 20 november 2022.
Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons
opnemen via t-mobile@activationboxx.com
Door deelname aan de promotie verklaar je dat je akkoord gaat met deze Bijzondere
Actievoorwaarden van Google en T-Mobile zoals vermeld op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

De enige die de voorraad weet zijn ze zelf 😅 we moeten maar op hun blauwe ogen geloven ...

 
 
Reputatie 1

En wat ik heel vervelend vind is de stilte van T-Mobile. De moderator lijkt zich stilletjes in een hoekje verstopt te hebben. Communicatie 0.0 bij T-Mobile. Ik vind het bedrijf steeds slechter worden. Alleen maar geld naar binnen harken, maar service wordt er op geen enkele manier meer verleend.

Reputatie 1

@BuriramFC 
“Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt”

Ik lees dit nergens in de actievoorwaarden terug. Dus als je je telefoon krijgt, heb je recht op die oortjes, of als het overmacht voor hun is, en ze niet aan de oortjes kunnen komen, dien je het geld bedrag te krijgen (oid).

Dus ik zou me daar minder zorgen om maken. Ook hebben ze zelf aangegeven hier, en via klantenservice, dat ze er rekening mee houden.

Reputatie 1

Ik vind het zeer onprofessioneel dat we niet op de hoogte worden gehouden. Ik heb al ruim een maand geleden besteld en toen stond op de site dat de telefoon er gewoon was. Ook dat ze geen informatie kunnen geven omtrend de galaxy buds. Klantenservice kan ik ook niet bereiken want ik heb nog geen t-mobile nummer. In de winkel konden ze me ook niet echt verder helpen. 

Ze zagen overigens wel dat hij weer te bestellen is. Maar ze zeiden dat heel rare status had. Wel te bestellen maar niet te leveren….. ZUcht.

Reputatie 2

Ten eerste, winkelmedewerker was super behulpzaam en meedenkend.

Voor mij is er een mogelijke oplossing, er was een geannuleerde zwarte variant die apart wordt gelegd tijdelijk. Want ik krijg ook nog te horen of de groene variant überhaupt nog mogelijk is, want daar wil ik best even op wachten. Als het dan niet kan, of echt superlang kan duren, ga ik voor de zwarte, dat zou ik deze week te horen krijgen.

Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik denk dat we nagenoeg in het zelfde schuitje zitten. Zelfde bestel datum, zelfde kleur en ook om de 256 variant, enige verschil is dat jij voor winkel had gekozen.

Ik kreeg trouwens gisteren een mailje dat ze weer leverbaar zijn bij store google com, levertijd is wel ergens tussen eind nov en half dec. Denk dat we/ik daar maar aan moet vasthouden…. ik vind wachten op zich ook niet erg alleen inderdaad het gebrek aan info en dat er tot nu toe geen medewerker hefet gereageerd….... Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt…. vrees dat we daar naar kunnen fluiten…..

Reputatie 1

Ik wil hier ook even mijn verhaal kwijt:

12 oktober de Google Pixel 7 Pro 256GB groen met abbonement (en actie oordopjes) aangeschaft.
Ik had gekozen voor ophalen uit de winkel (want dat was de snellere optie).

 

Zoals andere kreeg ik ook een sms op 13 oktober, dat levering pas tussen 7 en 9 november geleverd kon worden. Prima, ik kan wel even wachten.

20 oktober kreeg ik een sms, dat die tijd niet haalbaar was, en dat “shopmedewerkers nemen contact op zodra je jouw toestel kunt ophalen” zonder datum erbij.

 

Tot vandaag nog niks over terug gehoord. Dus ik bel naar de klantenservice:
bleek dat vanaf 27 oktober de status van die telefoon was verandert, ik weet niet meer precies wat ze zei, maar iets dat de leveringsstatus van die telefoon onbekend zou zijn (of iets dergelijks, pin me hier niet op vast). Maar ze vond het vreemd dat ik dan voor die tijd niks had ontvangen.

Ik vroeg of er tenminste een tijdpad was hoe lang dit ongeveer kan duren, maar daar kon ze mij geen antwoord op geven, ze mocht de shop-voorraad ook niet checken van de winkel waar ik het zou ophalen. En mij werd geadviseerd om dan zelf contact op te nemen met de winkel.


Ik snap best dat jullie afhankelijk zijn van de levering en er waarschijnlijk ook niks aan kunnen doen.
Maar de communicatie van t-mobile uit, en het verder helpen hierin vind ik wel vrij matig. Moest zelf dit forum vinden.

Ik kan best lang wachten op iets, maar enigszins duidelijkheid of iets nog een maand, 2 maanden, of een jaar gaat duren is wel zo handig. En ik vrees een beetje dat het nu helemaal afgezegd wordt.

 

Laatste bericht van een moderator hier:
“Hopefully, I will have more information by tomorrow. I will comment in this topic as soon as I have an update. ”
en dat is ondertussen ook weer 12 dagen geleden.


Vanaf 12.00 kan ik bellen met de shop, kijken of ze me meer kunnen vertellen.

 

Dit is precies hoe het bij is gelopen, al werd dus bij mij verteld dat er nog een levering aankwam (zie eerdere bericht), ga er morgen ook maar weer eens achteraan bellen (vandaag lukt niet ivm werk). Maar ben het helemaal mee eens dat de communicatie zeer slecht is vanuit T-Mobile. 

Bijkomend is nog dat vanuit de verkoop afdeling bij bestelling werd genoemd dat hij direct kon worden opgehaald bij de winkel. Dus als je dan een maand moet wachten is wel jammer...

En zie dat ze via de google store ook gewoon weer leverbaar zijn, dus lijkt me dat vanuit T-Mobile ook mogelijk moet zijn.

Reputatie 1

Ten eerste, winkelmedewerker was super behulpzaam en meedenkend.

Voor mij is er een mogelijke oplossing, er was een geannuleerde zwarte variant die apart wordt gelegd tijdelijk. Want ik krijg ook nog te horen of de groene variant überhaupt nog mogelijk is, want daar wil ik best even op wachten. Als het dan niet kan, of echt superlang kan duren, ga ik voor de zwarte, dat zou ik deze week te horen krijgen.

Reputatie 1

Ik wil hier ook even mijn verhaal kwijt:

12 oktober de Google Pixel 7 Pro 256GB groen met abbonement (en actie oordopjes) aangeschaft.
Ik had gekozen voor ophalen uit de winkel (want dat was de snellere optie).

 

Zoals andere kreeg ik ook een sms op 13 oktober, dat levering pas tussen 7 en 9 november geleverd kon worden. Prima, ik kan wel even wachten.

20 oktober kreeg ik een sms, dat die tijd niet haalbaar was, en dat “shopmedewerkers nemen contact op zodra je jouw toestel kunt ophalen” zonder datum erbij.

 

Tot vandaag nog niks over terug gehoord. Dus ik bel naar de klantenservice:
bleek dat vanaf 27 oktober de status van die telefoon was verandert, ik weet niet meer precies wat ze zei, maar iets dat de leveringsstatus van die telefoon onbekend zou zijn (of iets dergelijks, pin me hier niet op vast). Maar ze vond het vreemd dat ik dan voor die tijd niks had ontvangen.

Ik vroeg of er tenminste een tijdpad was hoe lang dit ongeveer kan duren, maar daar kon ze mij geen antwoord op geven, ze mocht de shop-voorraad ook niet checken van de winkel waar ik het zou ophalen. En mij werd geadviseerd om dan zelf contact op te nemen met de winkel.


Ik snap best dat jullie afhankelijk zijn van de levering en er waarschijnlijk ook niks aan kunnen doen.
Maar de communicatie van t-mobile uit, en het verder helpen hierin vind ik wel vrij matig. Moest zelf dit forum vinden.

Ik kan best lang wachten op iets, maar enigszins duidelijkheid of iets nog een maand, 2 maanden, of een jaar gaat duren is wel zo handig. En ik vrees een beetje dat het nu helemaal afgezegd wordt.

 

Laatste bericht van een moderator hier:
“Hopefully, I will have more information by tomorrow. I will comment in this topic as soon as I have an update. ”
en dat is ondertussen ook weer 12 dagen geleden.


Vanaf 12.00 kan ik bellen met de shop, kijken of ze me meer kunnen vertellen.

Reputatie 2

Gisteren de klantenservice aan de lijn, als het goed is komen er 7 november p7p 265 toestellen binnen. Dit zijn de toestellen die al besteld waren rondom de releasedatum. (Zelf 17-10 besteld)

 

Nog even geduld dus, wel frustrerend dat T-Mobile niet laat weten wat we kunnen verwachten qua levertijd en hier zelf actief achteraan moeten bellen.

 

bedankt voor je info, nu maar hopen dat we daar tussen zitten...

Reputatie 1

Gisteren de klantenservice aan de lijn, als het goed is komen er 7 november p7p 265 toestellen binnen. Dit zijn de toestellen die al besteld waren rondom de releasedatum. (Zelf 17-10 besteld)

 

Nog even geduld dus, wel frustrerend dat T-Mobile niet laat weten wat we kunnen verwachten qua levertijd en hier zelf actief achteraan moeten bellen.

 

Reputatie 1

Hi T-mobile,

I have also bought pixel 7 pro and I thought i will get free buds as it was advertised like that and this was one of the reasons that i preferred for pixel 7 pro. I will get my phone also after 20Nov, If I cannot get free buds, I really want to cancel this order. 

Regards,

Reputatie 2

Hallo T-mobile,

 

ik zit nog steeds te wachten op mijn Pixel 7 Pro 256GB, kunnen jullie misschien hier wat zinnigs over zeggen?

 

12 okt: Toestel besteld

13 okt: sms ontvangen, levertijd gaat waarschijnlijk tussen 7 en 9 nov

20 okt: sms ontvangen met nieuwe verwachte levertijd tussen 28 en 30 nov

26 okt reactie gekregen per mail van T-mobile - Activationboxx

 

Het lijkt of sommige mensen het toestel al binnen hebben met een besteldatum na de mijne.

Aangezien de gratis Bubs Pro actie officeel tot 20 nov kan claimen (zolang de voorraard strekt) ben ik dus bang dat ik achter het net gaat vissen. Er wordt namelijk gevraagd naar het IMEI nummer van het toestel.

Ik heb daarom een mail gestuurd naar bijhorende mailbox T-mobile - Activationboxx

zij gaven aan dat sommige klanten inderdaad wat langer op hun toestel moeten wachten dan verwacht. Op het moment van schrijven nog geen uitsluitsel bekend is .

Het zal heel sneu zijn als ik door de trage levertijd mijn gratis Buds Pro zal mislopen. Dat was mijn voornaamste reden geweest om een pre-order te plaatsen.

 

Hoop dat jullie mijn meer duidelijkheid kan geven, alvast bedankt

@Hajar Any update on this? It is super weird how there is no official statment about this.

Also how about the stock, I see that you don’t sell the 256 varient any more, are you going to cancel our orders or something?

Reputatie 1

Ik zou toch wel graag een officiële reactie van T-Mobile willen zien hierover. Ik zie het al gebeuren dat ik mijn toestel ontvang en die buds toch niet krijg. Dan moet ik het met de klantenservice doen en daar heb ik echt niet alle vertrouwen in. Wie stuur ik dan een bericht? En hoe?

 

Ik vind dit erg wazig hoor, zal toch niet de eerste keer zijn dat zo een situatie zich heeft voorgedaan?

 

Reputatie 1

Gesprek via de chat:

Desiree

Hallo, ik ben Desiree. Wat kan ik voor je doen vandaag?

4:15:42 PM

Ik

Ik heb een paar dagen geleden een pixel 7 pro besteld. Nu wil ik graag gebruik maken van de aanbieding van de gratis earbuds. Ik heb net geprobeerd het bijbehorende formulier in te vullen, maar hier wordt om een imei nummer gevraagd. Dat heb ik nog niet omdat ik het toestel nog niet heb ontvangen. Tijdens de bestelling werd aangegeven dat het toestel 7 november zou worden geleverd. Aangezien de aanbieding geldt tot 20 november zou er dan geen probleem zijn. Maar nu kreeg ik vandaag het volgende bericht:

"Beste klant, helaas kan je bestelling niet voor de afgesproken datum geleverd worden. Tussen 28 november en 30 november kun je een e-mail van onze bezorgdienst verwachten over de bezorging van je toestel. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T- Mobile"

Dan zou ik niet meer op tijd het formulier in kunnen dienen. Hoe ontvang ik toch de buds?

4:15:59 PM

Dit is inmniddels een week geleden gebeurd

4:16:26 PM

Desiree

Hi Menno! Geen zorgen! Ik ga meteen voor je uitzoeken hoe dit verder opgepakt kan worden.

4:18:21 PM

Ik kan me goed voorstellen dat je alsnog gebruik wilt maken van deze mooie aanbieding en weet zeker dat het ook mogelijk is.

4:18:45 PM

Gaat dit om mobiele nummer 0651196xxx?

4:19:01 PM

Ik

ja

4:19:15 PM

Desiree

Super, dankjewel!

4:19:27 PM

Ik

ja

4:21:06 PM

Desiree

Ik krijg te horen van mijn collega's van de verkoop dat je na ontvangst van de telefoon meteen contact met ons kan opnemen, zodat wij op de hoogte kunnen brengen hoe je alsnog deze airbuds kan bestellen.

4:22:31 PM

Ik

Nou dan ga ik er maar van uit dat dit correct is... :[

4:23:15 PM

Desiree

Daar kun je echt op vertrouwen.

 

Reputatie 1

Heb net nog maar eens gebeld, maar werd aan de telefoon heel raar geholpen. Daar werd gezegd dat ik vermoedelijk naar de buds kan fluiten. Ze raadde me zelfs aan om de verlenging te annuleren en naar een ander bedrijf te gaan. Zou mijn medewerker niet zijn…

Net eens geprobeerd om de bestelling te annuleren. Maar dat kan niet, want dan moet je een aankoopbewijs en imeinummer invoeren. Van ee ntoestel dat over ruim een maand pas wordt geleverd. Belachelijk natuurlijk!

 

 Ben benieuwd of hier nu eens iemand naar gaat kijken die er wel iets over kan zeggen want dit is geen manier van zaken doen natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Hopefully, I will have more information by tomorrow. I will comment in this topic as soon as I have an update. 

I asked the customer service about this issue yesterday and I was told to contact them when I receive the phone and they will sort it out for me.

@Hajar Can you confirm that this is correct or you have a different information?

Thanks

Reputatie 1

Hi @Mennogftixjtxigxiydiyfiyf8yfyf 

Ik heb dit voor je nagevraagd en verwacht dinsdag een reactie hebben. Ik verwacht wel dat dit goed komt! 

 

Beste Hajar, 

Heb je hier al duidelijkheid over? Ik zit namelijk met het zelfde probleem.

 

Dank alvast,

Wimkees

Hello, I also would like to get the free buds but my delivery date is from 28th of November. Are we out of luck or this can be fixed somehow?

 

Reputatie 1

Ik heb 19oktober de pixel7 pro besteld bij een verlenging van het abonnement, ik kreeg gister een SMS dat ik tussen 26 en 28 november een bericht krijg waneer het toestel verzonden gaat worden. 

Zo val ik dus buiten de actie. Erg jammer. Ik wil wel de buds erbij krijgen. 

Hoe kan ik dit oplossen. 

Ik heb namelijk geen toestelnummer of iets dergelijks.

 

Reageer