F.A.Q.

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

Toon eerste reactie

107 reacties

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

Reputatie 1

Als je hebt gekozen voor thuis bezorging,  heb je de telefoon dan de 13e in huis,  of worden ze de 13e verwerkt door t mobile en gaan ze dan pas naar de thuis adressen? 

 

Thnx alvast! 

Reputatie 2

Mijn 7pro 256 groen is binnen! Had het op 12 okt besteld vandaag ontvangen dus iets meer dan 6 weken gewacht. Heb direct ook aangemeld voor de gratis Buds pro, jullie horen nog van mij hoe dit gaat aflopen

Heel veel sterke en succes met jullie bestelling

Reputatie 1

Ik heb mijn 7pro groen ook binnen. 20oktober besteld. Meteen de buds pro besteld en deze is goedgekeurd, over 6weken zouden ze dus moeten komen. 

 

Succes iedereen die nog aan het wachten zijn. 

Reputatie 1

Hi @Mennogftixjtxigxiydiyfiyf8yfyf 

Ik heb dit voor je nagevraagd en verwacht dinsdag een reactie hebben. Ik verwacht wel dat dit goed komt! 

 

Beste Hajar, 

Heb je hier al duidelijkheid over? Ik zit namelijk met het zelfde probleem.

 

Dank alvast,

Wimkees

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 

I asked the customer service about this issue yesterday and I was told to contact them when I receive the phone and they will sort it out for me.

@Hajar Can you confirm that this is correct or you have a different information?

Thanks

Reputatie 1

Heb net nog maar eens gebeld, maar werd aan de telefoon heel raar geholpen. Daar werd gezegd dat ik vermoedelijk naar de buds kan fluiten. Ze raadde me zelfs aan om de verlenging te annuleren en naar een ander bedrijf te gaan. Zou mijn medewerker niet zijn…

Net eens geprobeerd om de bestelling te annuleren. Maar dat kan niet, want dan moet je een aankoopbewijs en imeinummer invoeren. Van ee ntoestel dat over ruim een maand pas wordt geleverd. Belachelijk natuurlijk!

 

 Ben benieuwd of hier nu eens iemand naar gaat kijken die er wel iets over kan zeggen want dit is geen manier van zaken doen natuurlijk.

Reputatie 1

ik hem mijn bestelling Pixel7 Pro 256 GB om 14 October gedaan. Na zovel bellen en bezoeken op t-mobileshop. Vandaag horen krigen van klantenservice dat ze mijn bestelling annuleerd omdat is niet meer leverbaar is. Hebben jullie dit meegemaakt. Ik vindt het erg klant onvriendelijk.

Minste wat ik vervacht was dat ze met mij overleg voor een andere mogeliheid hadden. Ik voel me balzerd hierin.

 

Dit is wel heel zuur, hebben ze je nog wel iets van compensatie oid aangeboden? Wel echt belachelijk, hij is inmiddels namelijk ook weer te bestellen via de google store.

Reputatie 1

Ik wil hier ook even mijn verhaal kwijt:

12 oktober de Google Pixel 7 Pro 256GB groen met abbonement (en actie oordopjes) aangeschaft.
Ik had gekozen voor ophalen uit de winkel (want dat was de snellere optie).

 

Zoals andere kreeg ik ook een sms op 13 oktober, dat levering pas tussen 7 en 9 november geleverd kon worden. Prima, ik kan wel even wachten.

20 oktober kreeg ik een sms, dat die tijd niet haalbaar was, en dat “shopmedewerkers nemen contact op zodra je jouw toestel kunt ophalen” zonder datum erbij.

 

Tot vandaag nog niks over terug gehoord. Dus ik bel naar de klantenservice:
bleek dat vanaf 27 oktober de status van die telefoon was verandert, ik weet niet meer precies wat ze zei, maar iets dat de leveringsstatus van die telefoon onbekend zou zijn (of iets dergelijks, pin me hier niet op vast). Maar ze vond het vreemd dat ik dan voor die tijd niks had ontvangen.

Ik vroeg of er tenminste een tijdpad was hoe lang dit ongeveer kan duren, maar daar kon ze mij geen antwoord op geven, ze mocht de shop-voorraad ook niet checken van de winkel waar ik het zou ophalen. En mij werd geadviseerd om dan zelf contact op te nemen met de winkel.


Ik snap best dat jullie afhankelijk zijn van de levering en er waarschijnlijk ook niks aan kunnen doen.
Maar de communicatie van t-mobile uit, en het verder helpen hierin vind ik wel vrij matig. Moest zelf dit forum vinden.

Ik kan best lang wachten op iets, maar enigszins duidelijkheid of iets nog een maand, 2 maanden, of een jaar gaat duren is wel zo handig. En ik vrees een beetje dat het nu helemaal afgezegd wordt.

 

Laatste bericht van een moderator hier:
“Hopefully, I will have more information by tomorrow. I will comment in this topic as soon as I have an update. ”
en dat is ondertussen ook weer 12 dagen geleden.


Vanaf 12.00 kan ik bellen met de shop, kijken of ze me meer kunnen vertellen.

 

Dit is precies hoe het bij is gelopen, al werd dus bij mij verteld dat er nog een levering aankwam (zie eerdere bericht), ga er morgen ook maar weer eens achteraan bellen (vandaag lukt niet ivm werk). Maar ben het helemaal mee eens dat de communicatie zeer slecht is vanuit T-Mobile. 

Bijkomend is nog dat vanuit de verkoop afdeling bij bestelling werd genoemd dat hij direct kon worden opgehaald bij de winkel. Dus als je dan een maand moet wachten is wel jammer...

En zie dat ze via de google store ook gewoon weer leverbaar zijn, dus lijkt me dat vanuit T-Mobile ook mogelijk moet zijn.

Reputatie 2

Ten eerste, winkelmedewerker was super behulpzaam en meedenkend.

Voor mij is er een mogelijke oplossing, er was een geannuleerde zwarte variant die apart wordt gelegd tijdelijk. Want ik krijg ook nog te horen of de groene variant überhaupt nog mogelijk is, want daar wil ik best even op wachten. Als het dan niet kan, of echt superlang kan duren, ga ik voor de zwarte, dat zou ik deze week te horen krijgen.

Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik denk dat we nagenoeg in het zelfde schuitje zitten. Zelfde bestel datum, zelfde kleur en ook om de 256 variant, enige verschil is dat jij voor winkel had gekozen.

Ik kreeg trouwens gisteren een mailje dat ze weer leverbaar zijn bij store google com, levertijd is wel ergens tussen eind nov en half dec. Denk dat we/ik daar maar aan moet vasthouden…. ik vind wachten op zich ook niet erg alleen inderdaad het gebrek aan info en dat er tot nu toe geen medewerker hefet gereageerd….... Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt…. vrees dat we daar naar kunnen fluiten…..

Reputatie 1

Ik vind het zeer onprofessioneel dat we niet op de hoogte worden gehouden. Ik heb al ruim een maand geleden besteld en toen stond op de site dat de telefoon er gewoon was. Ook dat ze geen informatie kunnen geven omtrend de galaxy buds. Klantenservice kan ik ook niet bereiken want ik heb nog geen t-mobile nummer. In de winkel konden ze me ook niet echt verder helpen. 

Ze zagen overigens wel dat hij weer te bestellen is. Maar ze zeiden dat heel rare status had. Wel te bestellen maar niet te leveren….. ZUcht.

Reputatie 2

ik heb weken terug de vraag gesteld betreft die gratis Buds pro's namelijk t-mobile@activationboxx.com , Omdat actie formeel slechts tot 20 nov duurt. De levertijd is langer dan de actie. Ik kreeg zojuist antwoord van ze:

 

De mogelijkheid zal blijven bestaan om jouw Google Pixel 7 (Pro) te registreren voor de promotie in combinatie met de Google Pixel Buds.
Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, kun je via onderstaande link alsnog de Google Pixel Buds aanvragen. 
 
 
Let wel op: Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, graag binnen 1 week het promotieformulier invullen. 
De campagne zal daarna namelijk definitief sluiten. Bewaar deze link goed!
 

 

 

Reputatie 1

Is er ondertussen al iemand die zijn Pixel buds ontvangen heeft? Mijn registratie is 14-10 goedgekeurd, ondertussen ruim na de 6 weken levertijd nog steeds niets ontvangen. Ben benieuwd of het een voorraad iets is, maar ik was er naar mijn gevoel erg snel bij na het ontvangen van mijn Pixel Pro.

ben al sinds 25-10 aan het wachten, na 5 weken maar een mail gestuurd naar t-mobile@activationboxx.com met wat de status was kreeg ik het volgende binnen,

 

“Dank voor je bericht.

We wachten momenteel nog op nieuwe voorraad, welke binnenkort bezorgd zou moeten worden bij het magazijn.

Dus naar verwachting zal het pakketje binnen een à twee weken naar je opgestuurd worden.

Zodra het pakketje naar je onderweg is, ontvang je per mail de Track&Trace code.

Excuses voor de vertraging!

Fijne dag!

-Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Mit freundlichen Grüßen,

Cindy”

 

dat was twee weken geleden, vandaag nogmaals een mail gestuurd maar helaas nog geen antwoord op gekregen...

Reputatie 1

Ik zou toch wel graag een officiële reactie van T-Mobile willen zien hierover. Ik zie het al gebeuren dat ik mijn toestel ontvang en die buds toch niet krijg. Dan moet ik het met de klantenservice doen en daar heb ik echt niet alle vertrouwen in. Wie stuur ik dan een bericht? En hoe?

 

Ik vind dit erg wazig hoor, zal toch niet de eerste keer zijn dat zo een situatie zich heeft voorgedaan?

 

Reputatie 1

Net maar weer even gebeld en verwachting is wel dat de p7p 256 groen voor mij deze week binnen komt bij de winkel. Hopelijk ook echt zo en dat het ook geld voor de rest die erop wachten. 

Net maar weer even gebeld en verwachting is wel dat de p7p 256 groen voor mij deze week binnen komt bij de winkel. Hopelijk ook echt zo en dat het ook geld voor de rest die erop wachten. 

Bijzonder, ik wacht ook op de groene 256GB en heb zojuist ook nog even voor de honderdste keer gebeld. En kreeg als antwoord: Maar meneer deze telefoon is niet meer leverbaar, hij zit niet in ons assortiment en gaat ook niet meer geleverd worden. Zullen we de order direct annuleren? (Wat ik niet heb gedaan omdat ik hoop dat dit onjuiste informatie is) 

 

Dat terwijl ik wel de bovenstaande mail heb ontvangen omtrent de Pixel Buds actie. 

 

Heel vreemd en uiterst onprofessioneel allemaal. 

Reputatie 1

Ik heb ook de groen 256gb besteld. Dan zal ik morgen ook eens bellen. 

Hopelijk krijg ik dan een ander antwoord. Het duurt allemaal wel lang en het is ook weer lekker onduidelijk allemaal. 

Beetje jammer 

Reputatie 2

Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dus dat betekent dat ze mogelijk vrijdag de 14e geleverd kunnen worden, of is dat niet haalbaar? Ik zie dat Belsimpel ze al verstuurd heeft en ze morgen al geleverd worden.

Reputatie 1

Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dus dat betekent dat ze mogelijk vrijdag de 14e geleverd kunnen worden, of is dat niet haalbaar? Ik zie dat Belsimpel ze al verstuurd heeft en ze morgen al geleverd worden.

Ik heb een track en trace code gekregen vanaf postbus 33 zwanenburg met bezorg moment morgen avond.. Hoop dat het de p7p is!  

Reputatie 1

Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dus dat betekent dat ze mogelijk vrijdag de 14e geleverd kunnen worden, of is dat niet haalbaar? Ik zie dat Belsimpel ze al verstuurd heeft en ze morgen al geleverd worden.

Ik heb een track en trace code gekregen vanaf postbus 33 zwanenburg met bezorg moment morgen avond.. Hoop dat het de p7p is!  

Ik ben bang van niet, je krijgt als het goed is een mailtje voor het maken van een bezorgafspraak. Maar ik hoop met je mee! 

Reputatie 1

Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dus dat betekent dat ze mogelijk vrijdag de 14e geleverd kunnen worden, of is dat niet haalbaar? Ik zie dat Belsimpel ze al verstuurd heeft en ze morgen al geleverd worden.

Ik heb een track en trace code gekregen vanaf postbus 33 zwanenburg met bezorg moment morgen avond.. Hoop dat het de p7p is!  

Ik ben bang van niet, je krijgt als het goed is een mailtje voor het maken van een bezorgafspraak. Maar ik hoop met je mee! 

Via postnl niet.. 

Reputatie 1

Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dus dat betekent dat ze mogelijk vrijdag de 14e geleverd kunnen worden, of is dat niet haalbaar? Ik zie dat Belsimpel ze al verstuurd heeft en ze morgen al geleverd worden.

Ik heb een track en trace code gekregen vanaf postbus 33 zwanenburg met bezorg moment morgen avond.. Hoop dat het de p7p is!  

Ik ben bang van niet, je krijgt als het goed is een mailtje voor het maken van een bezorgafspraak. Maar ik hoop met je mee! 

Via postnl niet.. 

Oh ja check. Ik heb nog niets 😪

Reputatie 1

Goedemorgen,

 

De mogelijkheid zal blijven bestaan om jouw Google Pixel 7 (Pro) te registreren voor de promotie in combinatie met de Google Pixel Buds.

Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, kun je via onderstaande link alsnog de Google Pixel Buds aanvragen. 

 

https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

 

Let wel op: Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, graag binnen 1 week het promotieformulier invullen. 

De campagne zal daarna namelijk definitief sluiten. Bewaar deze link goed!

 

Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag. 

 

Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Mit freundlichen Grüßen,

Cindy

 

Ik heb deze mail gehad, dus hopelijk gaat het wel goed komen. 

Voor jullie informatie: mijn Pixel Buds Pro zijn gisteren geleverd, exact 12 weken na de eerste bevestigingsmail van ActivationBoxx (dus 6 weken na de ‘uiterste’ leverdatum).

Naast de originele bevestigingsmail en de uiteindelijke track & trace mail, is er vanuit ActivationBoxx of T-Mobile nooit pro-actief gecommuniceerd (bv. over de vertraging). Goed om te lezen dat @BuriramFC inmiddels betere ervaringen heeft.

Reageer