F.A.Q.

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

Toon eerste reactie

107 reacties

Op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds moet je een “aankoopbewijs” uploaden.  Weet iemand wat je daarvoor moet gebruiken?

Het enige wat ik heb, is de “bestelbevestiging” per e-mail, met een “samenvatting van je contract” in een PDF, en een (fysieke) “Delivery Note” (pakbon) bij de geleverde telefoon.  Geen factuur dus.

Reputatie 2

Mijn Pixel Buds Pro zijn afgelopen vrijdag binnen! Goedkeuring was van 25 nov dus dat zijn precies 11 weken.

Nog even dit:, ik weet dat dit niet voor gemaakt is maar toch wilde ik dit met jullie delen. Sinds ca 2 weken heeft mijn Pixel 7 Pro af en toe connectie problemen, zowel thuis op de WiFi als buiten op de 5G. Dit duurt ca 1 minuut voordat verbinding weer is. Na herstart werkt alles weer en soms airplane mode en weer terug. Ik vroeg mij alleen af of ik de enige ben met dit probleem.

Mijn toestel is voorzien van de laatste software updates

Op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds moet je een “aankoopbewijs” uploaden.  Weet iemand wat je daarvoor moet gebruiken?

Het enige wat ik heb, is de “bestelbevestiging” per e-mail, met een “samenvatting van je contract” in een PDF, en een (fysieke) “Delivery Note” (pakbon) bij de geleverde telefoon.  Geen factuur dus.

Ik heb een screenshot van de bevestiging dat ik mijn toestel in zijn geheel betaald heb gebruikt.. Vanochtend kreeg ik een aankoopbewijs binnen, dus ik denk dat je die kan gebruiken? Ik weet niet waarom ik hem vanochtend pas kreeg gezien ik de 6e de bestelling heb geplaatst.

Dank.

Dan wacht ik nog even af of ik ook nog een aankoopbewijs toegestuurd krijg, en zo nee, dan gebruik ik de bevestigingsmail wel.  (Heb geen betalingsbewijs.)

Reputatie 2

ik heb tot nu toe klantenservice 1x aan de telefoon gehad voor 2 dingen, paar weken geleden:

 

1 levertijd

2 de gratis Buds pro.

 

voor vraag 1 konden ze mij niet vertellen en voor vraag 2 konden zij mij ook niet helpen alleen maar doorverwijzen naar t-mobile@activationboxx.com, reactie daarvan is al eerder gepost.

 

Wat de levertijd betreft kijk ik regelmatig online via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus waar het op neerkomt is dat ze nog steeds geen zicht hebben wanneer het geleverd wordt.

 

Mijn enige hou vast is dus terug vallen op hun SMS, daarin gaven ze aan levering waarschijnlijk tussen 28 en 30 november dat is precies 7 weken na mijn besteldatum 12 okt. Dat sluit dus aan de verwachte 7 weken levertijd wat eerder was genoemd. Dus nog 2 weken aan kijken…..

 

Verder wil ik de originele bijhorende hoesje gaan kopen, dus ik kijk regelmatig naar https://store.google.com/nl/config/google_pixel_7_pro_case?hl=nl die lijkt net zo moeilijk verkrijgbaar te zijn als het toestel zelf, als iemand weet waar ik het wel kan bestellen hoor ik het graag.

Reputatie 2

ik heb tot nu toe klantenservice 1x aan de telefoon gehad voor 2 dingen, paar weken geleden:

 

1 levertijd

2 de gratis Buds pro.

 

voor vraag 1 konden ze mij niet vertellen en voor vraag 2 konden zij mij ook niet helpen alleen maar doorverwijzen naar t-mobile@activationboxx.com, reactie daarvan is al eerder gepost.

 

Wat de levertijd betreft kijk ik regelmatig online via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus waar het op neerkomt is dat ze nog steeds geen zicht hebben wanneer het geleverd wordt.

 

Mijn enige hou vast is dus terug vallen op hun SMS, daarin gaven ze aan levering waarschijnlijk tussen 28 en 30 november dat is precies 7 weken na mijn besteldatum 12 okt. Dat sluit dus aan de verwachte 7 weken levertijd wat eerder was genoemd. Dus nog 2 weken aan kijken…..

 

Verder wil ik de originele bijhorende hoesje gaan kopen, dus ik kijk regelmatig naar https://store.google.com/nl/config/google_pixel_7_pro_case?hl=nl die lijkt net zo moeilijk verkrijgbaar te zijn als het toestel zelf, als iemand weet waar ik het wel kan bestellen hoor ik het graag.

 

hoesje is net besteld via Belsimpel, vervolg vraag is hoe lang de levertijd daarvan is…..

Op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds moet je een “aankoopbewijs” uploaden.  Weet iemand wat je daarvoor moet gebruiken?

Het enige wat ik heb, is de “bestelbevestiging” per e-mail, met een “samenvatting van je contract” in een PDF, en een (fysieke) “Delivery Note” (pakbon) bij de geleverde telefoon.  Geen factuur dus.

Ik heb een screenshot van de bevestiging dat ik mijn toestel in zijn geheel betaald heb gebruikt.. Vanochtend kreeg ik een aankoopbewijs binnen, dus ik denk dat je die kan gebruiken? Ik weet niet waarom ik hem vanochtend pas kreeg gezien ik de 6e de bestelling heb geplaatst.

Dank.

Dan wacht ik nog even af of ik ook nog een aankoopbewijs toegestuurd krijg, en zo nee, dan gebruik ik de bevestigingsmail wel.  (Heb geen betalingsbewijs.)

Eindelijk ook het aankoopbewijs ontvangen.

Het gaat allemaal wat langzaam met weinig communicatie door T-Mobile, maar het is wel allemaal goed gekomen.

  • do 6 oktober: besteld, met verlenging van een opengebroken sim-only contract.  Bevestiging ontvangen waarin weinig meer staat dan: 1) Bestelling is ontvangen, 2) Ingangsdatum abonnement 06-10-2022.
  • wo 12 oktober: melding van PostNL dat mijn pakket van Stay Connected onderweg is.
  • do 13 oktober: Pixel 7 Pro wordt bezorgd.
  • vr 14 oktober: nieuwe abonnement wordt doorgevoerd (dus niet per 06-10-2022), contract wordt verstuurd.
  • za 15 oktober: aankoopbewijs telefoon wordt verstuurd.

De T-Mobile winkel heeft contact met mij opgenomen, de telefoon is niet leverbaar. Op zijn vroegst in week 52 maar ook dat was niet zeker, ze geven de schuld aan Google.

 

De enigste optie was de bestelling annuleren, en een nieuwe bestellen. (128G) die wel leverbaar zijn. Of hem 'elders zoeken'. 

 

Daarom heb ik dus weer naar de klantenservice gebeld i.v.m. De buds, hun reactie: hoe vervelend we het ook vinden helaas meneer u heeft dan inderdaad geen recht meer op de buds. Ongelofelijk.

 

(De T-Mobile shop medewerker zou me nog terug bellen om te kijken of hij iets kon regelen maar na er uren achteraan te hebben gezeten afgelopen maand heb ik er weinig vertrouwen meer in. 

Reputatie 1

I have just asked again for free buds to activationboxx , and they told me the link will be active till 31 December. 

Reputatie 1

Gisteren de klantenservice aan de lijn, als het goed is komen er 7 november p7p 265 toestellen binnen. Dit zijn de toestellen die al besteld waren rondom de releasedatum. (Zelf 17-10 besteld)

 

Nog even geduld dus, wel frustrerend dat T-Mobile niet laat weten wat we kunnen verwachten qua levertijd en hier zelf actief achteraan moeten bellen.

 

Reputatie 2

Gisteren de klantenservice aan de lijn, als het goed is komen er 7 november p7p 265 toestellen binnen. Dit zijn de toestellen die al besteld waren rondom de releasedatum. (Zelf 17-10 besteld)

 

Nog even geduld dus, wel frustrerend dat T-Mobile niet laat weten wat we kunnen verwachten qua levertijd en hier zelf actief achteraan moeten bellen.

 

bedankt voor je info, nu maar hopen dat we daar tussen zitten...

Reputatie 2

Is er ondertussen al iemand die zijn Pixel buds ontvangen heeft? Mijn registratie is 14-10 goedgekeurd, ondertussen ruim na de 6 weken levertijd nog steeds niets ontvangen. Ben benieuwd of het een voorraad iets is, maar ik was er naar mijn gevoel erg snel bij na het ontvangen van mijn Pixel Pro.

Reputatie 6
Badge +6

@ReadySteadyFlow Dat heeft ermee te maken met dat wij geen inzicht hebben in dit proces, omdat het binnen een aparte afdeling wordt afgehandeld. Het enige wat wij (en jij) kunnen doen, is een mail sturen naar t-mobile@activationboxx.com. Zij hebben het momenteel erg druk, dus het kan soms iets langer duren voordat je een reactie terug kan verwachten. Als je de Buds hebt aangevraagd, dan streeft Google ernaar om deze binnen zes weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren. 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 2

Ik heb zowaar ineens een track and trace code ontvangen!! Zelfs 1 week vóór de geschatte levertijd die ik eerder per SMS door had gekregen weken terug. Jullie horen van mij hoe dit afloopt.

 

Reputatie 1

Ik heb mijn p7p 256 zwarte vanaf release dag, maar nog geen buds mogen ontvangen... Zou ze binnen 6 weken hebben, en dat is vrijdag a.s.

Is the pre-order page working for anyone?

 

https://www.t-mobile.nl/google/pixel-7-pro#se1

 

Also: “► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!” I don’t want a new Samsung. 😛

Reputatie 6
Badge +6

Hi @ots3goThere was a minor issue with pre-ordering, but it's fixed for now. It should work now. Where do you see this message about Samsung on the page? I'd like to hear it from you!

 

Kind regards, 

Pharwin

Hey @Pharwin ,

Sorted and ordered this morning. 

The original post in this thread is pointing to the Samsung page. 🙂

Reputatie 1

Ik heb een paar dagen geleden een pixel 7 pro besteld. Nu wil ik graag gebruik maken van de aanbieding van de gratis earbuds. Ik heb net geprobeerd het bijbehorende formulier in te vullen, maar hier wordt om een imei nummer gevraagd. Dat heb ik nog niet omdat ik het toestel nog niet heb ontvangen. Tijdens de bestelling werd aangegeven dat het toestel 7 november zou worden geleverd. Aangezien de aanbieding geldt tot 20 november zou er dan geen probleem zijn. Maar nu kreeg ik vandaag het volgende bericht:

"Beste klant, helaas kan je bestelling niet voor de afgesproken datum geleverd worden. Tussen 28 november en 30 november kun je een e-mail van onze bezorgdienst verwachten over de bezorging van je toestel. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T- Mobile"

Dan zou ik niet meer op tijd het formulier in kunnen dienen. Hoe ontvang ik toch de buds? Iemand een idee?

 

Groet, 

Menno

Ik heb zowaar ineens een track and trace code ontvangen!! Zelfs 1 week vóór de geschatte levertijd die ik eerder per SMS door had gekregen weken terug. Jullie horen van mij hoe dit afloopt.

 

Wanneer had jij de telefoon besteld? Ben wel benieuwd!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mennogftixjtxigxiydiyfiyf8yfyf 

Ik heb dit voor je nagevraagd en verwacht dinsdag een reactie hebben. Ik verwacht wel dat dit goed komt! 

Reputatie 1

I just got my phone 256gb hazel, and registered to the activationbox link as first thing after I get the IMEI number. Now has to wait for the headphones. 

Reputatie 1

Ik heb 19oktober de pixel7 pro besteld bij een verlenging van het abonnement, ik kreeg gister een SMS dat ik tussen 26 en 28 november een bericht krijg waneer het toestel verzonden gaat worden. 

Zo val ik dus buiten de actie. Erg jammer. Ik wil wel de buds erbij krijgen. 

Hoe kan ik dit oplossen. 

Ik heb namelijk geen toestelnummer of iets dergelijks.

 

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Hello, I also would like to get the free buds but my delivery date is from 28th of November. Are we out of luck or this can be fixed somehow?

 

Duurt wel écht te lang he dit.. helaas nog geen gehoor van activationboxx.. 

Reageer