[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308771 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Een uurtje geleden gebeld door winkel in Amsterdam.

Op 17 september om 19:24 besteld, iPhone 13 Pro Max Sierra Blue, 256gb :)) 

Mag morgenvroeg al ophalen. Snel!

Reputatie 1

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

Ik heb net toevallig een sms’je gehad van de T-Shop.

‘Beste …

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!’

Fingers crossed dus :) 

Ik heb ook deze SMS ontvangen; dat het toestel niet op voorraad is. Zegt dat iets over of je wel of niet bij de 1e levering op de 24e zit? Of krijgt iedereen deze sms omdat het toestel er pas de 24e is?

Ik vermoed dat ze het heel letterlijk bedoelen en dat ‘ie nu niet op voorraad is.
Of ja, ik hoop het vooral eigenlijk 😂

do you think I have more chance to get my iPhone earlier if it get it delivered or if I pick it up from the shop?

I make pre order in sunday evening . I so hope that I will get my new Iphone soon , want in 24 datum 😢

Hi @zoeselina 

Gefeliciteerd met je bestelling. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, want je bestelling moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan dus je zou zelf moeten afwegen wat het beste voor je is. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hello . I make pre order in 19 september , and I didnt have any sms , so I dont understand , they work with my order or not ? ? 😢😢

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

komt nog wel, vorig maar waren die mails ook enorm vertraagd. Kreeg em pas om 18:00 ofzo. Edit: oh je hebt em al gehad! Top!

Ook een amp mail ontvangen voor een bezorg afspraak?

Ik heb die nog niet.

Ben nu steeds bang dat ik um later als de 24e ga krijgen.

Nee die krijg je pas veeeeeeeeel later. Volgende week donderdag ofzo

Ze doen nooit een afspraak pas een dag voor de release inplannen.
Dit staat in de mail:

 

Bezorgafspraak maken

Zodra je het resterende bedrag hebt betaald en je toestel op voorraad is, ontvang je binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan ontvang je uiterlijk de volgende werkdag een mail van T-Mobile met verdere uitleg. Betaal je niet binnen 2 uur? Dan betaal je eenvoudig aan de koerier bij de bezorging van je bestelling. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen.

 

Oh ja je hebt gelijk. Ik dacht me dat te herinneren van vorige keer

How looks e-mail with order confirmation ? ? ? 
because I have this - 

“Je bent er bijna 

Beste *****,

Je bestelling van 19-9-2021 met bestelnummer **** is succesvol verwerkt.

Je betaalt voor je toestel wanneer je hem ophaalt in de T-Mobile Shop Den Haag Grote Marktstraat.                                            

Het openstaand saldo van je bestelling is € ****

Naar ons netwerk in de volgende stappen 

 

 

☑️Bestelling is ontvangen 

We gaan direct voor je aan de slag.

2️⃣ Bestelling ophalen in de T-Shop

Je hebt gekozen om je Apple iPhone 13 Pro 128GB Goud op te halen in de T-Mobile Shop 

  • Je kunt je bestelling alleen zelf ophalen, als tekenbevoegde.

  • Neem het legitimatiebewijs mee wat je hebt ingevuld bij je bestelling.

  • Neem tevens de bankpas mee van de rekening waarmee je jouw T-Mobile facturen gaat betalen. 

    3️⃣  Nummerbehoud aanvragen

    We hebben je aanvraag voor nummerbehoud ontvangen. Zodra je je bestelling hebt opgehaald bij T-Mobile Shop Den Haag Grote Marktstraat versturen we je aanvraag naar je huidige provider. Je hoort dan binnen twee werkdagen van je huidige provider of je aanvraag is goedgekeurd. We houden je op de hoogte! 
     
    ➖  Je contract ontvangen

    Nadat je jouw bestelling in ontvangst hebt genomen, ontvang je per mail je contract. 
     
    ​​​​​​​ 

@MaryMercy that’s the right confirmation email. They’ve received your order. Now you just need to wait for the sms from the T-Mobile store in The Hague to let you know they have your phone in stock and you can come and pick it up. 

But most of people got that SMS , as I see here in comments . But I dont have , 2 days waiting and nothing 😭 

Hi, 

Ik heb de 21ste van September de iPhone 13 besteld, tot op heden geen mail ontvangen van de koerier. Wanneer kan ik de mail verwachten? want ben het wachten nu wel beu. 

Ik wacht nog twee dagen en anders annuleer ik m'n bestelling. Het lijkt wel alsof als je nu besteld je hem eerder krijgt dan als je 'm de 20e had besteld. Het is te bizar voor woorden. Meestal is het zo dat als je eerder besteld je een product ook eerder krijgt, toch…?

 

Een kennis heeft gister ook exact dezelfde iPhone als mij besteld (zelfde locatie) en kan het morgen ophalen. Lachwekkend.

Ik heb dat ook gehad. Ik had gepreordered op de 17e, na bijna 3 weken nog steeds mijn toestel niet binnen. Toen geannuleerd bij T-mobile afgelopen vrijdag, en bij Belsimpel besteld. Zondag had ik hem al binnen. Waardeloze service van T-Mobile nadat ik herhaaldelijk had gevraagd om duidelijkheid en transparantie kregen we alleen antwoorden waar je nog gefrustreerder van werd. Check maar de 13 Pro Max pre-order forum gedeelte.

Ben inmiddels ook meteen maar overgestapt naar KPN, als er zo slecht gehandeld en gemis managed wordt, kan ik beter mijn geld bij een ander neerleggen. We hebben geen enkele keer van David of T-Mobile een “sorry voor de onduidelijkheden, wij zijn hard bezig om te verbeteren.” gekregen. Enige wat we kregen is van David een verhaal welke er eigenlijk op neer komt dat het normaal is voor chaos bij pre-orders en dat het elk jaar zo is en tja jammer dan ga maar lekker in onzekerheid wachten terwijl anderen hun toestel binnen enkele dagen al krijgen.

Anyway. Succes met wachten.

Het is echt ongekend. Hoe denkt T-Mobile klanten te behouden wanneer ze ons in het diepe gooien en na 2 weken ons nogsteeds niet op de hoogte kunnen houden?

Ik heb een aantal dagen geleden besteld. De blauwe Pro. Wanneer kan ik een reactie verwachten? 

Mijn bestelling opnieuw moeten plaatsen en sta dus weer helemaal achteraan, ze kunnen/willen niks voor me betekenen. Ze kunnen alleen een compensatie aanbieden terwijl ik liever gewoon mijn iPhone vrijdag ontvang. T Mobile medewerkers spreken elkaar ook tegen. Iemand kon zien dat zijn collega de bestelling handmatig had geannuleerd met de melding ”Klant ziet er vanaf”. De collega die ik vervolgens aan de lijn krijgt spreekt van een systeemfout. 

Jaren fan van T-Mobile geweest maar dit is wel echt een domper zeg. Zeker ook als je zo klant-ontvriendelijk te woord word gestaan.

 

 

Dit heb ik ook bij vorige relaease gehad , toen mijn toestel bij Belsimpel besteld … misschien kan dit je helpen?

Hi allemaal,

De levertijden van de verschillende iPhones zijn vanochtend aangepast, dus voor de actuele stand van zaken kun je naar het topic gaan van jouw bestelde iPhone om te kijken of en wat de verwachte levertijd is.

We houden deze levertijden ook continu bij, dus als er iets verandert dan zie je dat daar als eerste. Berichten over jouw bestelling kun je ook het beste in het topic vande door jou bestelde iPhone plaatsen.

Voor nu in ieder geval een fijne vrijdag! 

Hoi David, heb je mijn privé bericht gekregen?

Vraagje, door welk bedrijf worden de toestellen geleverd?

Ik zie morgen namelijk een pakketje komen via PostNL dat ik niet kan plaatsen…

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RoyvdB1993 

Dat kan goed kloppen. We maken momenteel gebruik van de bezorgdiensten AMP en PostNL. Als er in je e-mail PostNL staat dan zal die door hun bezorgd worden. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Reputatie 2

Ja hoor, een sms’je dat ik van AMP mail zou hebben…niet dus…als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er dat dat ook wel weer 3 dagen kan duren…nou…ben benieuwd

Reageer