[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308772 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is

Staat dat bij betaling regelen in je order status? Dat heb ik ook namelijk...

Waar kan ik dat zien?

 

Groetjes,

 

I.Bosman

Via deze link: Bekijk de status van je T-Mobile bestelling | T-Mobile

I ordered an iPhone 13 mini pink last Thursday. It’s supposed to be immediately available. Does someone know how long can it take? 

er staat alleen dat mijn bestelling is geannuleerd.

Geen reden waarom, bij betaling regelen staat dat er geen bedrag meer open staat.

Omdat het geannuleerd is neem ik aan.

 

Groetjes,

 

Ik heb 15:43 mijn abonnement verlengt online en het is nu bijna uur verder maar nog steeds geen bevestigings mail ontvangen? 

Hoe lang kan dit duren? ik vind ook mijn bestelling niet terug op bestel status site van t-mobile ? Maar heb wel een bestelnr, kan dit komen door de drukte en kan mijn bevestigingsmail nog steeds wel komen?

meerdere mensen met het zelfde ?

 

*update: NEVERmind nu net me bevestigings mail ontvangen

Het is wel echt super vaag, staat dat het geannuleerd is maar niet waarom.

Reputatie 7

@JetteP 

De verwachte levertijden gelden vanaf het moment waarop je jouw bestelling hebt geplaatst.

@Paula Morales 

If it is an order you’re picking up at the T-Shop then it can take a few days, before your order has been processed, shipped and processed again by the store. If it’s an order with the delivery service, then you’ll receive a message to make an appointment shortly!

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

komt nog wel, vorig maar waren die mails ook enorm vertraagd. Kreeg em pas om 18:00 ofzo. Edit: oh je hebt em al gehad! Top!

Ook een amp mail ontvangen voor een bezorg afspraak?

Ik heb die nog niet.

Ben nu steeds bang dat ik um later als de 24e ga krijgen.

Nee die krijg je pas veeeeeeeeel later. Volgende week donderdag ofzo

Ze doen nooit een afspraak pas een dag voor de release inplannen.
Dit staat in de mail:

 

Bezorgafspraak maken

Zodra je het resterende bedrag hebt betaald en je toestel op voorraad is, ontvang je binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan ontvang je uiterlijk de volgende werkdag een mail van T-Mobile met verdere uitleg. Betaal je niet binnen 2 uur? Dan betaal je eenvoudig aan de koerier bij de bezorging van je bestelling. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen.

 

Oh ja je hebt gelijk. Ik dacht me dat te herinneren van vorige keer

Bellen ze vanuit de t-mobile shop of sturen ze een sms? Heb zojuist nl 2 oproepen gemist van een anoniem nummer. 

Ja bij mij belde ze anoniem 

Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is

Bij mij ook! Wanneer heb jij besteld?

ik vroeg iphon13 pro Kan ik de bestelling annuleren?

 

Aangezien er nog geen voorraad is zal er wel later pas een bestelafspraak gemaakt worden gok ik, op basis van binnenkomst van bestellingen. Ze willen eerst weten hoeveel ze er binnen krijgen om vervolgens afspraken te kunnen maken gok ik zo.

Bellen ze vanuit de t-mobile shop of sturen ze een sms? Heb zojuist nl 2 oproepen gemist van een anoniem nummer. 

Ja bij mij belde ze anoniem 

Idd anoniem

Reputatie 2

Is er iemand die een Pro Max heeft bestelt van 128GB en bericht heeft gekregen over ophalen in de winkel?! Ik zie alleen maar berichten over de pro maar niemand over de pro max 🥲

Reputatie 7

@Nayardt 

I’m quite sorry to read that my colleague has given you guarantees that we can never give. Like I stated earlier, we’re dependent on stock from Apple and also on the volume and frequency of the deliveries that they’re sending us. That’s why (on this Community) we’re always sticking to the delivery dates that we know have been verified and that’s also why we’ll not make any promises on when someone will receive their phone. 

I wish I could speed up the process for you, so you could take the phone with you, but unfortunately it’s a waiting game right now. If you have any other questions, feel free to ask.

@TigoKok1 

Ik heb geen informatie voor je wanneer de volgende levering of update er zal zijn, maar zodra wij meer informatie hebben delen we dat direct in de desbetreffende levertijdentopics.

Heb voor de zekerheid nogmaals gechat. Bij mij staat ook geannuleerd alleen ze kon met zekerheid bevestigen dat dit niet het geval is. Waarschijnlijk kan ik hem volgende week vrijdag gewoon verwachten!

Reputatie 1

Ik heb net ook gechat over die annulering. Lijkt een foutje te zijn, want de mijne is ook “zeker niet geannuleerd”. 

Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

Ben om 13:00 gebeld om een afspraak te maken om mijn iPhone op te halen.

Morgen ochtend heb ik mijn afspraak staan voor in de shop 

 

f

Yessss ik heb een uur geleden een afspraak gemaakt met AMP voor het bezorgen van mijn iPhone 13 mini morgen tussen 8:00 en 18:00!! En dat terwijl ik gewoon donderdagavond vorige week al mijn bestelling heb weten te plaatsen waarvan ik bang was dat deze ongeldig zou zijn!

 

Heb jij geluk! Mijne is doodleuk geannuleerd...

Weet je het zeker? Want bij iedereen stond dat ie geannuleerd is he? Foutje op de statuspagina

Yessss ik heb een uur geleden een afspraak gemaakt met AMP voor het bezorgen van mijn iPhone 13 mini morgen tussen 8:00 en 18:00!! En dat terwijl ik gewoon donderdagavond vorige week al mijn bestelling heb weten te plaatsen waarvan ik bang was dat deze ongeldig zou zijn!

 

Heb jij geluk! Mijne is doodleuk geannuleerd...

Weet je het zeker? Want bij iedereen stond dat ie geannuleerd is he? Foutje op de statuspagina

Ja ik weet het zeker. Kreeg een mail dat die geannuleerd was. Ik belde gistermiddag met de vraag of mijn order er nog altijd goed in stond. De medewerker bevestigde dit en heeft na het gesprek per ongeluk mijn order geannuleerd. Nu sta ik achteraan in de rij. Gister hierover een uur aan de telefoon gezeten met T Mobile.

Na contact met de klantenservice heb ik van de middag geannuleerd. Er is volgens mijn totaal geen zicht hoe lang het gaat duren. De eerdere beloftes worden niet waar gemaakt. Net bij Belsimpel besteld en Verzendbevestiging zojuist ontvangen


 

 

Reputatie 1

Na contact met de klantenservice heb ik van de middag geannuleerd. Er is volgens mijn totaal geen zicht hoe lang het gaat duren. De eerdere beloftes worden niet waar gemaakt. Net bij Belsimpel besteld en Verzendbevestiging zojuist ontvangen


 

 

Na contact met de klantenservice heb ik van de middag geannuleerd. Er is volgens mijn totaal geen zicht hoe lang het gaat duren. De eerdere beloftes worden niet waar gemaakt. Net bij Belsimpel besteld en Verzendbevestiging zojuist ontvangen


 

 

I wish I could do that too!! Gutted that I have a contract with them

Ik heb de iPhone 13 Pro Max besteld en heb gekozen voor ophalen in de winkel.

Moet de iPhone vrijdag de 24e opgehaald worden of kan ik deze ook dinsdag ophalen? Ik vraag dit omdat ik nu op vakantie ben en ik maandag pas weer in Nederland ben. 

Reputatie 3

Mocht je donderdag of vrijdag bericht krijgen dat je toestel voorradig is in de winkel, houd de winkel het toestel 7 dagen voor je vast. Na die tijd hebt je kans dat je telefoon verkocht wordt aan iemand anders…

 

Yessss ik heb een uur geleden een afspraak gemaakt met AMP voor het bezorgen van mijn iPhone 13 mini morgen tussen 8:00 en 18:00!! En dat terwijl ik gewoon donderdagavond vorige week al mijn bestelling heb weten te plaatsen waarvan ik bang was dat deze ongeldig zou zijn!

 

Heb jij geluk! Mijne is doodleuk geannuleerd...

Weet je het zeker? Want bij iedereen stond dat ie geannuleerd is he? Foutje op de statuspagina

Ja ik weet het zeker. Kreeg een mail dat die geannuleerd was. Ik belde gistermiddag met de vraag of mijn order er nog altijd goed in stond. De medewerker bevestigde dit en heeft na het gesprek per ongeluk mijn order geannuleerd. Nu sta ik achteraan in de rij. Gister hierover een uur aan de telefoon gezeten met T Mobile.

Mijn hemel! Dus je had beter niet kunnen bellen? Wat een gestuntel zeg!!

Reageer