[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308769 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

komt nog wel, vorig maar waren die mails ook enorm vertraagd. Kreeg em pas om 18:00 ofzo. Edit: oh je hebt em al gehad! Top!

Ook een amp mail ontvangen voor een bezorg afspraak?

Ik heb die nog niet.

Ben nu steeds bang dat ik um later als de 24e ga krijgen.

Nee die krijg je pas veeeeeeeeel later. Volgende week donderdag ofzo

Ze doen nooit een afspraak pas een dag voor de release inplannen.
Dit staat in de mail:

 

Bezorgafspraak maken

Zodra je het resterende bedrag hebt betaald en je toestel op voorraad is, ontvang je binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan ontvang je uiterlijk de volgende werkdag een mail van T-Mobile met verdere uitleg. Betaal je niet binnen 2 uur? Dan betaal je eenvoudig aan de koerier bij de bezorging van je bestelling. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen.

 

Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is

Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is

Staat dat bij betaling regelen in je order status? Dat heb ik ook namelijk...

Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is

Staat dat bij betaling regelen in je order status? Dat heb ik ook namelijk...

Waar kan ik dat zien?

 

Groetjes,

 

I.Bosman

Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is

Staat dat bij betaling regelen in je order status? Dat heb ik ook namelijk...

Waar kan ik dat zien?

 

Groetjes,

 

I.Bosman

Via deze link: Bekijk de status van je T-Mobile bestelling | T-Mobile

er staat alleen dat mijn bestelling is geannuleerd.

Geen reden waarom, bij betaling regelen staat dat er geen bedrag meer open staat.

Omdat het geannuleerd is neem ik aan.

 

Groetjes,

 

Ik heb 15:43 mijn abonnement verlengt online en het is nu bijna uur verder maar nog steeds geen bevestigings mail ontvangen? 

Hoe lang kan dit duren? ik vind ook mijn bestelling niet terug op bestel status site van t-mobile ? Maar heb wel een bestelnr, kan dit komen door de drukte en kan mijn bevestigingsmail nog steeds wel komen?

meerdere mensen met het zelfde ?

 

*update: NEVERmind nu net me bevestigings mail ontvangen

Het is wel echt super vaag, staat dat het geannuleerd is maar niet waarom.

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

komt nog wel, vorig maar waren die mails ook enorm vertraagd. Kreeg em pas om 18:00 ofzo. Edit: oh je hebt em al gehad! Top!

Ook een amp mail ontvangen voor een bezorg afspraak?

Ik heb die nog niet.

Ben nu steeds bang dat ik um later als de 24e ga krijgen.

Nee die krijg je pas veeeeeeeeel later. Volgende week donderdag ofzo

Ze doen nooit een afspraak pas een dag voor de release inplannen.
Dit staat in de mail:

 

Bezorgafspraak maken

Zodra je het resterende bedrag hebt betaald en je toestel op voorraad is, ontvang je binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan ontvang je uiterlijk de volgende werkdag een mail van T-Mobile met verdere uitleg. Betaal je niet binnen 2 uur? Dan betaal je eenvoudig aan de koerier bij de bezorging van je bestelling. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen.

 

Oh ja je hebt gelijk. Ik dacht me dat te herinneren van vorige keer

Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is

Bij mij ook! Wanneer heb jij besteld?

Aangezien er nog geen voorraad is zal er wel later pas een bestelafspraak gemaakt worden gok ik, op basis van binnenkomst van bestellingen. Ze willen eerst weten hoeveel ze er binnen krijgen om vervolgens afspraken te kunnen maken gok ik zo.

Heb voor de zekerheid nogmaals gechat. Bij mij staat ook geannuleerd alleen ze kon met zekerheid bevestigen dat dit niet het geval is. Waarschijnlijk kan ik hem volgende week vrijdag gewoon verwachten!

Reputatie 1

Ik heb net ook gechat over die annulering. Lijkt een foutje te zijn, want de mijne is ook “zeker niet geannuleerd”. 

Ik heb de iPhone 13 Pro Max besteld en heb gekozen voor ophalen in de winkel.

Moet de iPhone vrijdag de 24e opgehaald worden of kan ik deze ook dinsdag ophalen? Ik vraag dit omdat ik nu op vakantie ben en ik maandag pas weer in Nederland ben. 

Reputatie 3

Mocht je donderdag of vrijdag bericht krijgen dat je toestel voorradig is in de winkel, houd de winkel het toestel 7 dagen voor je vast. Na die tijd hebt je kans dat je telefoon verkocht wordt aan iemand anders…

 

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Nee, nog niet.

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Bij vorige vrijdag-releases kwam deze mail op z'n vroegst op woensdag binnen (in mijn geval).

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Bij vorige vrijdag-releases kwam deze mail op z'n vroegst op woensdag binnen (in mijn geval).

Wat ook logisch is, want dan pas hebben ze voorraad. Daarom zei ik al: verwacht ‘em donderdag pas. Als ze nu al voorraad zouden hebben, zouden ze em morgen al kunnen leveren natuurlijk! Dat zou veel eerder zijn dan de planning.

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Bij vorige vrijdag-releases kwam deze mail op z'n vroegst op woensdag binnen (in mijn geval).

Wat ook logisch is, want dan pas hebben ze voorraad. Daarom zei ik al: verwacht ‘em donderdag pas. Als ze nu al voorraad zouden hebben, zouden ze em morgen al kunnen leveren natuurlijk! Dat zou veel eerder zijn dan de planning.

Ik dacht meer dat ze al weten hoeveel ze gaan krijgen en de afspraken al kunnen maken.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Leuk om te zien dat er zoveel mensen de nieuwe iPhone hebben besteld. Ik begrijp dat jullie die zo snel mogelijk in handen willen krijgen. 

Je ontvangt een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken zodra het toestel op voorraad is.Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. 

Als je het toestel in de T-Shop gaat ophalen, dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Dus je moet wel echt de sms afwachten. 

Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je prachtige iPhone! 

@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

Reputatie 1

@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

ja zeer benieuwd.. zeker niet de enige die dat heeft dus.

Reputatie 1

@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

ja zeer benieuwd.. zeker niet de enige die dat heeft dus.

volgens de vriendelijke mevrouw van de klantenservice is in ieder geval bij mij de bestelling ook niet geannuleerd en is het waarschijnlijk een fout in de melding van de bestelstatus pagina want alles staat verder goed in het systeem. ze gaat het doorgeven om te kijken of er iets aan de pagina gedaan kan worden. 

 

Hi allemaal,

Leuk om te zien dat er zoveel mensen de nieuwe iPhone hebben besteld. Ik begrijp dat jullie die zo snel mogelijk in handen willen krijgen. 

Je ontvangt een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken zodra het toestel op voorraad is.Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. 

Als je het toestel in de T-Shop gaat ophalen, dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Dus je moet wel echt de sms afwachten. 

Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je prachtige iPhone! 

 

\Wanneer zal het eerste moment zijn dat we een smsje kunnen verwachten om de Iphone op te halen in de winkel ? gaat om een Iphone Pro .

Reageer