[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308769 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

Ik heb voor mijn iPhone 13 pro max gekozen om deze te laten bezorgen, maar nu vroeg ik mij af of het mogelijk is dat ik deze toch kan komen ophalen in de winkel. Is dat nog mogelijk of is zo een wijziging niet meer mogelijk?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @zoeselina 

Gefeliciteerd met je bestelling. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, want je bestelling moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan dus je zou zelf moeten afwegen wat het beste voor je is. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reputatie 1

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

Ik heb net toevallig een sms’je gehad van de T-Shop.

‘Beste …

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!’

Fingers crossed dus :) 

Hi @zoeselina 

Gefeliciteerd met je bestelling. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, want je bestelling moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan dus je zou zelf moeten afwegen wat het beste voor je is. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Prima! Helemaal duidelijk, dankjewel :)

Iemand toevallig al wat gehoor voor de bezorging?

Iemand toevallig al wat gehoor voor de bezorging?

Nee 😕

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

Ik heb net toevallig een sms’je gehad van de T-Shop.

‘Beste …

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!’

Fingers crossed dus :) 

Ik heb ook deze SMS ontvangen; dat het toestel niet op voorraad is. Zegt dat iets over of je wel of niet bij de 1e levering op de 24e zit? Of krijgt iedereen deze sms omdat het toestel er pas de 24e is?

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. Ze zijn trouwens ook alles behalve klantvriendelijk en meedenkend nu…

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. 

Wow dat is echt heel zuur :sob: Vind het sowieso vaag aan veel kanten en weinig informatie.

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. Ze zijn trouwens ook alles behalve klantvriendelijk en meedenkend nu…

Wauw dat is echt superslecht...

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. 

Wow dat is echt heel zuur :sob: Vind het sowieso vaag aan veel kanten en weinig informatie.

Diegene die ik aan de lijn hebt zegt ook de collega geeft toe dat dit is gebeurd en je word achteraan gezet. Krijg verder niemand te spreken.

Mijn bestelling opnieuw moeten plaatsen en sta dus weer helemaal achteraan, ze kunnen/willen niks voor me betekenen. Ze kunnen alleen een compensatie aanbieden terwijl ik liever gewoon mijn iPhone vrijdag ontvang. T Mobile medewerkers spreken elkaar ook tegen. Iemand kon zien dat zijn collega de bestelling handmatig had geannuleerd met de melding ”Klant ziet er vanaf”. De collega die ik vervolgens aan de lijn krijgt spreekt van een systeemfout. 

Jaren fan van T-Mobile geweest maar dit is wel echt een domper zeg. Zeker ook als je zo klant-ontvriendelijk te woord word gestaan.

Reputatie 1

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

Ik heb net toevallig een sms’je gehad van de T-Shop.

‘Beste …

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!’

Fingers crossed dus :) 

Ik heb ook deze SMS ontvangen; dat het toestel niet op voorraad is. Zegt dat iets over of je wel of niet bij de 1e levering op de 24e zit? Of krijgt iedereen deze sms omdat het toestel er pas de 24e is?

Ik vermoed dat ze het heel letterlijk bedoelen en dat ‘ie nu niet op voorraad is.
Of ja, ik hoop het vooral eigenlijk 😂

do you think I have more chance to get my iPhone earlier if it get it delivered or if I pick it up from the shop?

I make pre order in sunday evening . I so hope that I will get my new Iphone soon , want in 24 datum 😢

Hi @zoeselina 

Gefeliciteerd met je bestelling. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, want je bestelling moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan dus je zou zelf moeten afwegen wat het beste voor je is. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hello . I make pre order in 19 september , and I didnt have any sms , so I dont understand , they work with my order or not ? ? 😢😢

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

komt nog wel, vorig maar waren die mails ook enorm vertraagd. Kreeg em pas om 18:00 ofzo. Edit: oh je hebt em al gehad! Top!

Ook een amp mail ontvangen voor een bezorg afspraak?

Ik heb die nog niet.

Ben nu steeds bang dat ik um later als de 24e ga krijgen.

Nee die krijg je pas veeeeeeeeel later. Volgende week donderdag ofzo

Ze doen nooit een afspraak pas een dag voor de release inplannen.
Dit staat in de mail:

 

Bezorgafspraak maken

Zodra je het resterende bedrag hebt betaald en je toestel op voorraad is, ontvang je binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan ontvang je uiterlijk de volgende werkdag een mail van T-Mobile met verdere uitleg. Betaal je niet binnen 2 uur? Dan betaal je eenvoudig aan de koerier bij de bezorging van je bestelling. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen.

 

Oh ja je hebt gelijk. Ik dacht me dat te herinneren van vorige keer

How looks e-mail with order confirmation ? ? ? 
because I have this - 

“Je bent er bijna 

Beste *****,

Je bestelling van 19-9-2021 met bestelnummer **** is succesvol verwerkt.

Je betaalt voor je toestel wanneer je hem ophaalt in de T-Mobile Shop Den Haag Grote Marktstraat.                                            

Het openstaand saldo van je bestelling is € ****

Naar ons netwerk in de volgende stappen 

 

 

☑️Bestelling is ontvangen 

We gaan direct voor je aan de slag.

2️⃣ Bestelling ophalen in de T-Shop

Je hebt gekozen om je Apple iPhone 13 Pro 128GB Goud op te halen in de T-Mobile Shop 

  • Je kunt je bestelling alleen zelf ophalen, als tekenbevoegde.

  • Neem het legitimatiebewijs mee wat je hebt ingevuld bij je bestelling.

  • Neem tevens de bankpas mee van de rekening waarmee je jouw T-Mobile facturen gaat betalen. 

    3️⃣  Nummerbehoud aanvragen

    We hebben je aanvraag voor nummerbehoud ontvangen. Zodra je je bestelling hebt opgehaald bij T-Mobile Shop Den Haag Grote Marktstraat versturen we je aanvraag naar je huidige provider. Je hoort dan binnen twee werkdagen van je huidige provider of je aanvraag is goedgekeurd. We houden je op de hoogte! 
     
    ➖  Je contract ontvangen

    Nadat je jouw bestelling in ontvangst hebt genomen, ontvang je per mail je contract. 
     
    ​​​​​​​ 

@MaryMercy that’s the right confirmation email. They’ve received your order. Now you just need to wait for the sms from the T-Mobile store in The Hague to let you know they have your phone in stock and you can come and pick it up. 

@MaryMercy that’s the right confirmation email. They’ve received your order. Now you just need to wait for the sms from the T-Mobile store in The Hague to let you know they have your phone in stock and you can come and pick it up. 

But most of people got that SMS , as I see here in comments . But I dont have , 2 days waiting and nothing 😭 

@MaryMercy that’s the right confirmation email. They’ve received your order. Now you just need to wait for the sms from the T-Mobile store in The Hague to let you know they have your phone in stock and you can come and pick it up. 

But most of people got that SMS , as I see here in comments . But I dont have , 2 days waiting and nothing 😭 


No one has received an SMS yet to say their iPhone is ready to pick up. Those mentioned earlier are to the stores to check status and hearing back they still have to wait. Deep Breath. Relax. 😇

Reputatie 1

Nu ben ik ook altijd super gehyped over de nieuwste iPhone en heb ik ook dit jaar weer de nieuwe iPhone besteld, maar mensen, vergeet niet dat het maar een telefoon is. 
1 of 2 dagen/weken na de release dag je telefoon ontvangen is niet het einde van de wereld. 

Mijn bestelling opnieuw moeten plaatsen en sta dus weer helemaal achteraan, ze kunnen/willen niks voor me betekenen. Ze kunnen alleen een compensatie aanbieden terwijl ik liever gewoon mijn iPhone vrijdag ontvang. T Mobile medewerkers spreken elkaar ook tegen. Iemand kon zien dat zijn collega de bestelling handmatig had geannuleerd met de melding ”Klant ziet er vanaf”. De collega die ik vervolgens aan de lijn krijgt spreekt van een systeemfout. 

Jaren fan van T-Mobile geweest maar dit is wel echt een domper zeg. Zeker ook als je zo klant-ontvriendelijk te woord word gestaan.

 

 

Dit heb ik ook bij vorige relaease gehad , toen mijn toestel bij Belsimpel besteld … misschien kan dit je helpen?

Reageer