Levertijden Apple iPhone 15 Plus

  • 15 September 2023
  • 82 reacties
  • 15939 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Plus
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Plus! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Plus

 

De iPhone 15 Plus toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 23-11-2023 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 


Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

82 reacties

Net bericht gehad dat mijn iPhone 15 plus roze morgen word geleverd 🥰🥰🥰

Net bericht gehad dat mijn iPhone 15 plus roze morgen word geleverd 🥰🥰🥰

Wat is jou ordernummer en wanneer heb je besteld?

mijn vriend wacht op zijn 15 plus zwart 128 GB, hij heeft wel op de 25ste besteld. 

Net bericht gehad dat mijn iPhone 15 plus roze morgen word geleverd 🥰🥰🥰

Wat is jou ordernummer en wanneer heb je besteld?

mijn vriend wacht op zijn 15 plus zwart 128 GB, hij heeft wel op de 25ste besteld. 

Wel echt bijzonder dat jij hem dan eerder krijgt dan mijn vriend gezien jou langere “levertijd” haha. 
maar ben ofcourse blij voor je ! Have fun met je nieuwe Iphone

Reputatie 1

Dit gaat helemaal niet op bestelnummer en [moderator edit: let op je taalgebruik]. Ik zie comments van mensen waarvan de bestelnummer na mij is en ze de toestel al geleverd krijgen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 12GB, Groen 128GB en 256GB, Blauw 128GB en 256GB. Zodra er een update is laten we het je weten!

Iphone 15 plus 128 gb zwart van mijn vriend komt morgen binnen! Hij kreeg vanmiddag zijn mailtje van postnl. 
hij heeft hem besteld op 25 sept. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Roze 256GB, Geel 256GB, Groen 128GB, Blauw 256GB.

19 september de plus roze 128 besteld. Nogsteeds aan het wachten.. Ik heb geen smsje gehad of iets wat vele wel kregen met uw bestelling is vertraagd, kan mijn bestelstatus ook niet checken want het geeft aan bestelling niet kunnen vinden (letterlijk alles geprobeerd ook met de gegevens van de odido winkel waar het naar toe moet) Klantenservice is ruk, stuurt mij elke keer naar de winkel en je kan de winkel niet eens bellen (BELACHELIJK ALS PROVIDER ZIJNDE) telefoonnummer op google is onzin 20x gebeld word nooit opgenomen of direct voicemail. Ondertussen al 4 keer voor niks naar de winkel geweest, vandaag weer te horen gekregen ga ff langs de winkel. Schandalig.

Reputatie 2

Superfijn om alle berichten te lezen dat de leveringen nu langzaam op gang beginnen te komen! Ik merk dat dit vooral om de Pro en Pro Max toestellen gaat. Heeft iemand toevallig al bericht ontvangen over de roze iPhone 15 plus 128 GB?? Voor dat toestel is en blijft de levertijd sinds 15-09 4-6 weken en ik vind nog geen een bericht in het forum van iemand die al iets heeft gehoord of gezien. Ik heb mijn toestel besteld en betaald op 18-09 om 10:15 bevestiging per mail ontvangen met bestelnummer 200958275.

Ik heb gekozen voor thuislevering (door AMP?) met een nieuw contract. Begrijp ik het tevens goed dat alleen bij verlengde contracten de levering via Post.nl zal zijn en nieuwe acquisities via AMP?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gulla en @Gina81 , ik snap volkomen dat jullie niet kunnen wachten tot je je nieuwe iPhone in handen hebt. De verwachte levertijd voor het door jou gekozen toestel staat inderdaad al vanaf 15 september op 4-6 weken. In de tussentijd is er geen wijziging geweest, vandaar dat je nog geen bericht hebt gehad. Zodra de levertijd voor dit model veranderd, laat ik het in een reactie in dit topic weten en ontvang je ook een SMS. Voor nu verwacht ik dat AMP jouw toestel tussen 13 en 27 oktober bezorgd. Zodra jouw toestel op voorraad is nemen zij contact met je op om een bezorgafspraak in te plannen. Dan kan het heel snel gaan! Ook klopt het dat AMP voor acquisities levert en PostNL voor verlengingen.

Ik snap niet waarom mijn collega's je naar de shop hebben gestuurd, maar dit is echt nergens voor nodig. De levertijden in dit topic zijn leidend. Mijn excuses voor de informatie die mijn collega's je hebben gegeven! Het is voor nu echt even afwachten tot AMP/PostNL contact met je opneemt over de bezorging.

Reputatie 2

Hi @Gulla en @Gina81 , ik snap volkomen dat jullie niet kunnen wachten tot je je nieuwe iPhone in handen hebt. De verwachte levertijd voor het door jou gekozen toestel staat inderdaad al vanaf 15 september op 4-6 weken. In de tussentijd is er geen wijziging geweest, vandaar dat je nog geen bericht hebt gehad. Zodra de levertijd voor dit model veranderd, laat ik het in een reactie in dit topic weten en ontvang je ook een SMS. Voor nu verwacht ik dat AMP jouw toestel tussen 13 en 27 oktober bezorgd. Zodra jouw toestel op voorraad is nemen zij contact met je op om een bezorgafspraak in te plannen. Dan kan het heel snel gaan! Ook klopt het dat AMP voor acquisities levert en PostNL voor verlengingen.

Ik snap niet waarom mijn collega's je naar de shop hebben gestuurd, maar dit is echt nergens voor nodig. De levertijden in dit topic zijn leidend. Mijn excuses voor de informatie die mijn collega's je hebben gegeven! Het is voor nu echt even afwachten tot AMP/PostNL contact met je opneemt over de bezorging.

Ik hoopte eigenlijk stilletjes dat ook voor mijn toestel de levertijden niet zouden kloppen… aangezien voor de Pro Max toestellen een levertijd van 6-8 weken stond voor bestellingen vanaf 15-09 en die nu wel geleverd worden zoals ik hier de afgelopen 2 dagen lees?

 

Reputatie 1

Net bericht gehad dat mijn iPhone 15 plus roze morgen word geleverd 🥰🥰🥰

Wat mooi! Wanneer had jij hem besteld? ☺️

Reputatie 2

Kijk Odido… zo’n tabel als bij Vodafone zou veel duidelijker zijn. Het kan dus wel! Mijn toestel 15 plus roze 128 GB (besteld 19-09) zou daar nu wel al leverbaar zijn ☹️

 

Hallo 👋 Odido, waarom kan ik als bestaande klant niet mijn abonnement verlengen ? En moet ik 30 dagen wachten na meerder keren telefonisch contact opgenomen te hebben heeft een andere collega mij wel kunnen helpen maar heeft mij als nieuwe klant moeten aanmelden hierdoor heb ik alleen nadelen en ergernis opgelopen 1-zo mis ik mijn persoonlijke €2,50 korting 2- als verlening zou mijn pakket verstuurd worden door POSTNL maar nu ik als nieuwe klant ben aangemeld moet ik wachten op AMP, ik vindt het teleurstellend hoe jullie je klanten te woord staan ophangen bij moeilijke en of kritische vragen jammer dat er niemand antwoord kan geven op mijn vragen tientallen minuten wachten aan de telefoon viande chat alleen een AL robot 🤖 die communiceert met de klanten wil je een medewerker spreken wordt er gevraagd beantwoord je met ja krijg je niemand te spreken want niemand is beschikbaar en zo beland je wederom in een vicieuze cirkel ⭕️ van OdidO de bedrijf die het contact tussen klanten menselijker wou maken jah ik merk het heel erg menselijk dit om als bestaande klant geen verlening te kunnen krijgen met korting maar als je als nieuwe klant aangemeld wordt kan je wel een bestelling plaatsen nou ik heb genoeg wachttijd voor mijn Iphone 15 PLUS 128GB bezorg zal worden maar kan jullie al verklappen dat het toestel wederom geretourneerd zal worden om met dit bedrijf nog een 2’jarige overeenkomsten aan te gaan heeft mij aan aan het denken gezet door middel hoe jullie omgaan rondom dit proces. 

Reputatie 2

Hallo 👋 Odido, waarom kan ik als bestaande klant niet mijn abonnement verlengen ? En moet ik 30 dagen wachten na meerder keren telefonisch contact opgenomen te hebben heeft een andere collega mij wel kunnen helpen maar heeft mij als nieuwe klant moeten aanmelden hierdoor heb ik alleen nadelen en ergernis opgelopen 1-zo mis ik mijn persoonlijke €2,50 korting 2- als verlening zou mijn pakket verstuurd worden door POSTNL maar nu ik als nieuwe klant ben aangemeld moet ik wachten op AMP, ik vindt het teleurstellend hoe jullie je klanten te woord staan ophangen bij moeilijke en of kritische vragen jammer dat er niemand antwoord kan geven op mijn vragen tientallen minuten wachten aan de telefoon viande chat alleen een AL robot 🤖 die communiceert met de klanten wil je een medewerker spreken wordt er gevraagd beantwoord je met ja krijg je niemand te spreken want niemand is beschikbaar en zo beland je wederom in een vicieuze cirkel ⭕️ van OdidO de bedrijf die het contact tussen klanten menselijker wou maken jah ik merk het heel erg menselijk dit om als bestaande klant geen verlening te kunnen krijgen met korting maar als je als nieuwe klant aangemeld wordt kan je wel een bestelling plaatsen nou ik heb genoeg wachttijd voor mijn Iphone 15 PLUS 128GB bezorg zal worden maar kan jullie al verklappen dat het toestel wederom geretourneerd zal worden om met dit bedrijf nog een 2’jarige overeenkomsten aan te gaan heeft mij aan aan het denken gezet door middel hoe jullie omgaan rondom dit proces. 

Hoi Arab,

Vervelend om te horen dat je je niet gehoord en geholpen voelt door klantenservice en je door jou ervaring nu overweegt om over te stappen naar een andere provider. Je weet dat je hiervoor niet hoeft te wachten op de levering? Je kunt je bestelling daarvoor al annuleren en je bestelling ergens anders doen. Ik zou dan in ieder geval via Belsimpel bestellen als ik jou was. Vrijwel alle kleuren van de 15 plus 128 GB kunnen binnen 2-4 werkdagen geleverd worden 😉

waarom kon je niet verlengen? Ligt de einddatum van je huidige contract verder dan 4 maanden in de toekomst misschien? 
 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, voor de iPhone 15 Plus zijn de levertijden bijgewerkt. Er is een wijziging geweest voor de volgende toestellen: Roze 256GB en Groen 128GB.

Wat is er gewijzigd dan? @Marciano van Odido 

Hallo 👋 Odido, waarom kan ik als bestaande klant niet mijn abonnement verlengen ? En moet ik 30 dagen wachten na meerder keren telefonisch contact opgenomen te hebben heeft een andere collega mij wel kunnen helpen maar heeft mij als nieuwe klant moeten aanmelden hierdoor heb ik alleen nadelen en ergernis opgelopen 1-zo mis ik mijn persoonlijke €2,50 korting 2- als verlening zou mijn pakket verstuurd worden door POSTNL maar nu ik als nieuwe klant ben aangemeld moet ik wachten op AMP, ik vindt het teleurstellend hoe jullie je klanten te woord staan ophangen bij moeilijke en of kritische vragen jammer dat er niemand antwoord kan geven op mijn vragen tientallen minuten wachten aan de telefoon viande chat alleen een AL robot 🤖 die communiceert met de klanten wil je een medewerker spreken wordt er gevraagd beantwoord je met ja krijg je niemand te spreken want niemand is beschikbaar en zo beland je wederom in een vicieuze cirkel ⭕️ van OdidO de bedrijf die het contact tussen klanten menselijker wou maken jah ik merk het heel erg menselijk dit om als bestaande klant geen verlening te kunnen krijgen met korting maar als je als nieuwe klant aangemeld wordt kan je wel een bestelling plaatsen nou ik heb genoeg wachttijd voor mijn Iphone 15 PLUS 128GB bezorg zal worden maar kan jullie al verklappen dat het toestel wederom geretourneerd zal worden om met dit bedrijf nog een 2’jarige overeenkomsten aan te gaan heeft mij aan aan het denken gezet door middel hoe jullie omgaan rondom dit proces. 

Hoi Arab,

Vervelend om te horen dat je je niet gehoord en geholpen voelt door klantenservice en je door jou ervaring nu overweegt om over te stappen naar een andere provider. Je weet dat je hiervoor niet hoeft te wachten op de levering? Je kunt je bestelling daarvoor al annuleren en je bestelling ergens anders doen. Ik zou dan in ieder geval via Belsimpel bestellen als ik jou was. Vrijwel alle kleuren van de 15 plus 128 GB kunnen binnen 2-4 werkdagen geleverd worden 😉

waarom kon je niet verlengen? Ligt de einddatum van je huidige contract verder dan 4 maanden in de toekomst misschien? 
 

hoi Gino81 bedankt voor je reactie ik weet ook niet waarom ik niet kon verlengen dat wil ik dus ook graag weten daar krijg ik geen antwoord op en hierdoor loop ik persoonlijke korting mis als bestaande klant en moest ik als nieuwe klant aangemeld worden waarom ? Bedankt voor je tip dat ik het bij belsimpel kan bestellen zo wel fijn geweest zijn als ik de tip toen kreeg toen ik meerdere malen contact had opgenomen met de klantenservice van Odido waar niemand mij goed te woord kon staan wel jammer en teleurstellend vindt ik het dat ik hier onder lijdt misschien een tip om een melding te maken van dit mis misverstand en fout waardoor ik als bestaande klant langer moet wachten en geen korting krijg bij Vodafone gebeuren zulke dingen niet. 
 

 

Hallo allemaal zojuist vandaag sms gekregen opvolgend door een email dat de iPhone plus zwart 128 GB binnen zijn check je spam box als je geen sms hebt gekregen heb mijn afspraak al ingepland hoop spoedig jullie allemaal ook. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Reputatie 2

Hi all ☺️

ik heb de SMS ook ontvangen… van zowel AMP als Odido.. bezorgafspraak voor donderdag gemaakt 🥳

 

iPhone 15 Plus roze 128 GB besteld en betaald op maandag 18-09 10:15 bevestiging gehad. Levertijd vanaf 15-09 zou 4-6 weken zijn. Dit blijkt nu dus uiteindelijk slechts 3,5 (lange lange) weken te zijn!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Plus zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 128GB, Geel 128GB en 256GB, Blauw 128GB. Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weten.

Hi Odido, ik heb op 30-09 de Iphone 15 Plus Roze (128GB) besteld.. nou zie ik dat de levertijd 4 tot 6 weken is, maar heb een beetje hoop dat ie eerder komt na de reacties van anderen. Kan het zijn dat ie wat eerder komt of kan ik m echt verwachten over een week of 2/3? 

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! 

Hi! Hoe zit het met de Iphone 15 plus 512 GB roze heb het besteld op 16 september, alles gelukt ook mail alleen Ik zie dat ze helemaal wegzijn gehaald op de site en er daarover ook geen update wordt gegeven? 

Reputatie 2

Hi Odido, ik heb op 30-09 de Iphone 15 Plus Roze (128GB) besteld.. nou zie ik dat de levertijd 4 tot 6 weken is, maar heb een beetje hoop dat ie eerder komt na de reacties van anderen. Kan het zijn dat ie wat eerder komt of kan ik m echt verwachten over een week of 2/3? 

Je moet dan rekenen van 30-9 4 weken verder, dus tussen 27-10 en 10-11 kan je hem verwachten. Odido gaat niet zeggen of die eerder komt. Dan gaan ze niet beloven. Want als die dan toch later komt kan jij ze “ophangen” en ze dekken zich dus wel helemaal in.

 

Mijn partner heeft op 18-9 rond 14 uur haar roze 128GB besteld. Maar ook nog niks gehoord. Dus ja. Sommige die hem hebben besteld op 18-9 in de ochtend die hebben al wel iets gehoord. Maar het is gewoon wachten tot het lijstje afgewerkt is. Wij rekenen gewoon op vanaf volgende week dat zij hem kan gaan ontvangen. Dus wel vanaf 4 weken voor haar. 

 

Gewoon afwachten