Levertijden Apple iPhone 15 Pro

  • 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214462 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

416 reacties

6 oktober heb ik de iphone 15 pro naturel titanium besteld 128 GB. Heeft iemand een indicatie wanneer die binnen kan komen of blijven de levertijden daadwerkelijk 6-8 weken🥲

Reputatie 1

Hoi @naomineerhof het door jou bestelde model heeft een levertijd van 4-6 weken, dus ik verwacht dat PostNL tussen 31 oktober en 14 november de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum! 

Hi @Samiiii44 gaat jouw bezorging via PostNL of AMP? Als PostNL de bezorging doet mag iemand het pakketje voor je aannemen. Via AMP moet je dit zelf doen. Kijk even of je de bezorgdatum nog aan kunt laten passen via de PostNL app of via Mijn afspraak | AMP Groep via AMP.

Hey @Odidogebruiker het kan altijd voorkomen dat je toestel eerder geleverd wordt. Houd je SMS'jes goed in de gaten! 

En de mijne dan? 😢 25-09 besteld een wit titaniun iphone 15 pro 128 gb ik had al langer geleden een berichtje gestuurd

Tussen 23/9 en 6/11 volgens de tabel (25/9+4-6 weken).

Edit: Nu met de update tussen 6/11 en 25/11. 🌝

Ik krijg nu ook weer een automatische sms dat het vertraagd is. Beetje stom als je nog niet eens de 4 weken voorbij bent (wat ik in eerste instantie sws al moest wachten).

Reputatie 1

6 oktober heb ik de iphone 15 pro naturel titanium besteld 128 GB. Heeft iemand een indicatie wanneer die binnen kan komen of blijven de levertijden daadwerkelijk 6-8 weken🥲

Als je de tabel moet geloven wel, maar heel eerlijk denk ik dat ze een gegeven moment sterk gaan inlopen. Dat is in voorgaande jaren in ieder geval gebeurd. Alleen even afwachten wanneer dat precies gaat zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB en 512GB
  • Blauw: alle modellen
  • Naturel 128GB, 256GB en 512GB
  • Wit 128GB en 256GB

Weeeer vertraagd. 🙄

Weeeer vertraagd. 🙄

Bij mij ook. Kreeg net een sms binnen dat het langer zal gaan duren :/

Hi, I purchased Iphone15 Pro 128 GB, Black titanium on 4th of October, so what is the delivery date right now?

 

BR

Selin

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro

 


 

De levertijden van de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt op 26-10-2023 om 10:37 uur.

 

FA

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!


 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

 

Krijg zojuist een sms…

 

Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Check de levertijd op www.odido.nl/iph Tot gauw, Odido

 

😢

Reputatie 1

Krijg zojuist een sms…

 

Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Check de levertijd op www.odido.nl/iph Tot gauw, Odido

 

😢

Ja die krijg je automatisch als voor jouw iPhone de levertijd in de tabel is aangepast naar een langere wachttijd.

Hoi @naomineerhof het door jou bestelde model heeft een levertijd van 4-6 weken, dus ik verwacht dat PostNL tussen 31 oktober en 14 november de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum! 

Hi @Samiiii44 gaat jouw bezorging via PostNL of AMP? Als PostNL de bezorging doet mag iemand het pakketje voor je aannemen. Via AMP moet je dit zelf doen. Kijk even of je de bezorgdatum nog aan kunt laten passen via de PostNL app of via Mijn afspraak | AMP Groep via AMP.

Hey @Odidogebruiker het kan altijd voorkomen dat je toestel eerder geleverd wordt. Houd je SMS'jes goed in de gaten! 

En de mijne dan? 😢 25-09 besteld een wit titaniun iphone 15 pro 128 gb ik had al langer geleden een berichtje gestuurd

Tussen 23/9 en 6/11 volgens de tabel (25/9+4-6 weken).

Edit: Nu met de update tussen 6/11 en 25/11. 🌝

Ik krijg nu ook weer een automatische sms dat het vertraagd is. Beetje stom als je nog niet eens de 4 weken voorbij bent (wat ik in eerste instantie sws al moest wachten).

Dankjewel voor de reactie pff ik hoop dat ie er snel is! Lijk me zo'n fijne telefoon ik mis m terwijl ik m nie had hahaha

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Blauw 1TB (direct leverbaar)

Als er een nieuwe update is, laat ik het jullie uiteraard weten en ik hoop dat iedereen snel zijn gloednieuwe iPhone in handen heeft!

Ik kan iedereen die nog wacht aanraden om naar Belsimpel te gaan. Gister Odido bestelling geannuleerd ivm de lange wachttijd. Toen bij Belsimpel besteld en ik heb mijn nieuwe Iphone nu al in huis, waar ik bij Odido nog zeker 2-4 weken zou moeten wachten. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Blauw 128GB en 256GB
  • Naturel 128GB

Iemand toevallig ook een iphone 15 pro wit titanium 128gb gekocht die ook nog aan t wachten is ik al vanaf 25/09

Reputatie 1

Iemand toevallig ook een iphone 15 pro wit titanium 128gb gekocht die ook nog aan t wachten is ik al vanaf 25/09

Als t goed is wacht iedereen nog die op/na 22/9 hebben besteld op die iphone. Ik heb zelf de 256gb een weekje later besteld (ook de witte). Hoop nog steeds dat ze ineens een grote levering krijgen en hij eerder komt dan de aangegeven levertijd.. Je ziet wel bij sommige andere modellen dat ze ineens een flink stuk vooruitgaan wbt de besteldatum. 🤞🏻

Iemand toevallig ook een iphone 15 pro wit titanium 128gb gekocht die ook nog aan t wachten is ik al vanaf 25/09

Als t goed is wacht iedereen nog die op/na 22/9 hebben besteld op die iphone. Ik heb zelf de 256gb een weekje later besteld (ook de witte). Hoop nog steeds dat ze ineens een grote levering krijgen en hij eerder komt dan de aangegeven levertijd.. Je ziet wel bij sommige andere modellen dat ze ineens een flink stuk vooruitgaan wbt de besteldatum. 🤞🏻

Jaa inderdaad hoop ik ook haha ik zag t ook bij sommige gebeuren ja!

Iemand toevallig ook een iphone 15 pro wit titanium 128gb gekocht die ook nog aan t wachten is ik al vanaf 25/09

Als t goed is wacht iedereen nog die op/na 22/9 hebben besteld op die iphone. Ik heb zelf de 256gb een weekje later besteld (ook de witte). Hoop nog steeds dat ze ineens een grote levering krijgen en hij eerder komt dan de aangegeven levertijd.. Je ziet wel bij sommige andere modellen dat ze ineens een flink stuk vooruitgaan wbt de besteldatum. 🤞🏻

Jaa inderdaad hoop ik ook haha ik zag t ook bij sommige gebeuren ja!

Ik heb een smsje! Had de NT 128gb online besteld op 25/9. 

Iemand toevallig ook een iphone 15 pro wit titanium 128gb gekocht die ook nog aan t wachten is ik al vanaf 25/09

Als t goed is wacht iedereen nog die op/na 22/9 hebben besteld op die iphone. Ik heb zelf de 256gb een weekje later besteld (ook de witte). Hoop nog steeds dat ze ineens een grote levering krijgen en hij eerder komt dan de aangegeven levertijd.. Je ziet wel bij sommige andere modellen dat ze ineens een flink stuk vooruitgaan wbt de besteldatum. 🤞🏻

Jaa inderdaad hoop ik ook haha ik zag t ook bij sommige gebeuren ja!

Ik heb een smsje! Had de NT 128gb online besteld op 25/9. 

Aah mooi!!! Ben benieuwd wanneer mijne komt! Denk dan ook misschien snel haha

Iemand toevallig ook een iphone 15 pro wit titanium 128gb gekocht die ook nog aan t wachten is ik al vanaf 25/09

Als t goed is wacht iedereen nog die op/na 22/9 hebben besteld op die iphone. Ik heb zelf de 256gb een weekje later besteld (ook de witte). Hoop nog steeds dat ze ineens een grote levering krijgen en hij eerder komt dan de aangegeven levertijd.. Je ziet wel bij sommige andere modellen dat ze ineens een flink stuk vooruitgaan wbt de besteldatum. 🤞🏻

Jaa inderdaad hoop ik ook haha ik zag t ook bij sommige gebeuren ja!

Ik heb een smsje! Had de NT 128gb online besteld op 25/9. 

Aah mooi!!! Ben benieuwd wanneer mijne komt! Denk dan ook misschien snel haha

De levertijd van jouw kleur was oorspronkelijk korter dan die van mij dus denk niet lang meer  🤞 :)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB, 256GB en 512GB
  • Blauw 128GB en 256GB
  • Naturel: alle modellen
  • Wit 128GB

Om 13:43 sms ontvangen dat m’n 15pro BT 128GB binnen is :D

23-09 besteld

Hoi 👋

Ik heb op 30-09 de iPhone 15Pro 128GB Naturel besteld. Enig idee of deze binnen 2-3 weken wordt bezorgd?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. De Zwart 1TB is nu direct leverbaar!

Ben benieuwd wanneer ik mijn blauwe 15peo 128gb kan verwachten. Heb nog nooit zo lang op mijn iPhone moeten wachten 🙈

Ik kan iedereen die nog wacht aanraden om naar Belsimpel te gaan. Gister Odido bestelling geannuleerd ivm de lange wachttijd. Toen bij Belsimpel besteld en ik heb mijn nieuwe Iphone nu al in huis, waar ik bij Odido nog zeker 2-4 weken zou moeten wachten. 

Wanneer heb je hem besteld en hoelang duurde het dat je hem binnen kreeg?