Levertijden Apple iPhone 15 Pro

  • 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214403 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro

 

De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!


 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

416 reacties

Hi, paar dagen geleden een bestelling gedaan van een iphone 15 pro 128GB Naturel Titanium.

Alleen in mijn account kan hij de bestelling niet vinden ookal is de telefoon direct leverbaar.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, de levertijden zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Blauw 128GB (2-3 weken levertijden vanaf besteldatum 5 december)
  • Blauw 256GB (1 week levertijd vanaf besteldatum 3 december)

Hoi, de levertijden zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Blauw 128GB (2-3 weken levertijden vanaf besteldatum 5 december)
  • Blauw 256GB (1 week levertijd vanaf besteldatum 3 december)

Hoi, kan je even voor mij kijken wanneer mijn telefoon is geleverd? Ordernummer:204744497 groetjes Nadia 

Hoi, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Zwart 128GB (direct leverbaar)
  • Zwart 512GB (direct leverbaar)
  • Blauw 12GB (2-3 weken levertijd vanaf 29 november)
  • Wit 128GB (1-2 weken levertijd)
  • Wit 256GB (direct leverbaar)

Beste Marciano van Odido,

Ik hoop dat dit bericht je goed bereikt. Graag wil ik je aandacht vestigen op mijn recent geplaatste bestelling voor de iPhone 15 Pro Zwart 128GB, die ik op zaterdag 9 december heb gedaan.

Volgens de informatie op de website zou dit specifieke model direct leverbaar zijn, zoals aangegeven in het recente bericht en drie dagen geleden. Ik kreeg dan ook een bericht van de ophaallocatie dat de telefoon was besteld, echter was daarbij niet vermeld over wat voor levertijd het hier betrof. Ik had hier nog wel vragen over, aangezien ik van andere kleuren en met meerdere opslagruimte bijvoorbeeld, er wel langere wachttijden waren.

Toen ik de klantenservice hierover raadpleegde, werd mij verteld dat de gemiddelde levertijd tussen de 2-4 weken ligt, met een mogelijke uitloop tot 8 weken. Dit staat in contrast met de informatie op het forum, waar het toestel als 'direct leverbaar' wordt aangeduid. Deze discrepantie roept enige verwarring op.

Daarnaast ondervind ik moeilijkheden bij het opvragen van mijn bestelstatus via de website. Telkens krijg ik de melding "We konden je bestelling niet vinden." Dit maakt het voor mij lastig om een accuraat beeld te krijgen van de huidige status van mijn bestelling. Ik weet ook niet zeker of er nou wel of niet een lopende adreswijziging is gezien ik dit via PostNL wel had doorgegeven, maar het bij jullie niet veranderd leek te kunnen worden dmv een nog lopene glasvezel aanvraag van afgelopen februari. Die was namelijk tot op heden helaas nog niet geleverd en inmiddels ben ik al verhuisd.

Ik vind het dan ook niet zozeer erg om te wachten, mijn geduld is immers al op de proef gesteld sinds februari tot aan december met het beloofde glasvezel. Maar het zou fijn zijn als de communicatie wat minder stroef zou lopen dan de communciatie die ik daarover kreeg. Dat werd namelijk maar iedere maand ‘vooruitgeschoven’. ik ben dus benieuwd naar de status van mijn bestelling en hoop dan ook dat jullie daar wat meer duidelijkheid over kunnen geven.

Alvast bedankt voor je tijd en aandacht en met vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Blauw 128GB (2-3 weken levertijd)
  • Wit 128GB (1-2 weken levertijd)
  • Wit 512GB (4-6 weken levertijd)
  • Wit 1TB (1-2 weken levertijd vanaf leverdatum 6 december)
Reputatie 7
Badge +9

Hoi @DeanH, heb je je toestel inmiddels ontvangen? Heb je anders je ordernummer voor me? Dan kijk ik met je mee!

Hoi @N.ELM, ik zie dat je toestel sinds vandaag voor je klaarligt in de door jou gekozen shop! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TeleV, de levertijden in dit topic worden dagelijks bijgewerkt en zijn altijd up to date. Waar mijn collega's 2-4 weken tot aan 8 weken vandaan halen, durf ik niet te zeggen. De "We konden je bestelling niet vinden." melding zie ik inderdaad vaker. Heb je voor mij je ordernummer? Dan kijk ik direct met je mee! Dan zal er ook duidelijk worden welk adres er bij ons staat en wat de status is.

Ik heb 11-11 de iPhone 15 pro wit 128 gb besteld. Op dat moment was de levertijd 6-8 weken.

Afgelopen woensdag 6-12 kreeg ik een sms van Odido dat mijn iPhone onderweg was en ik bericht zou krijgen als deze binnen is. Morgen is dit een week geleden maar ik heb nog steeds niets gehoord.

 

Ik heb al met de klantenservice gebeld en met de winkel en zij kunnen dit bericht ook niet verklaren.

Hoe lang na het “bestelling verstuurd” bericht kwam bij jullie de telefoon binnen? Odido geeft nu aan dat ik dus nog een paar weken moet wachten...

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, de levertjiden zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Blauw 128GB (2-3 weken levertijd)
  • Wit512GB (4-6 weken levertijd)
Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Flower88, je kunt in dit geval het beste uitgaan van 6-8 weken, maar het kan altijd zo zijn dat jouw toestel eerder komt. Zodra het toestel daadwerkelijk in de shop ligt, laten mijn collega's het direct weten. Als je je ordernummer voor me hebt, kan ik voor de zekerheid wel even kijken, maar tenzij het toestel al voor je klaarligt en mijn collega's je een SMS hebben gestuurd, kan ik je geen specifieke datum geven.

Hoi @Flower88, je kunt in dit geval het beste uitgaan van 6-8 weken, maar het kan altijd zo zijn dat jouw toestel eerder komt. Zodra het toestel daadwerkelijk in de shop ligt, laten mijn collega's het direct weten. Als je je ordernummer voor me hebt, kan ik voor de zekerheid wel even kijken, maar tenzij het toestel al voor je klaarligt en mijn collega's je een SMS hebben gestuurd, kan ik je geen specifieke datum geven.

Nou, het gaat lekker bij Odido! Ik had ze afgelopen dinsdag 12-12 hierover gebeld, en de klantenservice zei contact op te nemen met de winkel die mijn telefoon zou ontvangen. De telefoon was er nog niet! Het smsje met verzendbevestiging kon niet verklaard worden hoewel hij wel beaamde dat ik dan de telefoon wel al ontvangen zou moeten hebben. Ik moest toch nog wel wachten die 6-8 weken. Werd ik gisteren 13-12 gebeld door de betreffende Odido shop dat m’n telefoon er al ligt sinds 10-12 maar ze mij niet konden bereiken en de bestelling al bijna geannuleerd hadden 😂😂 nou ja, eind goed al goed. Ik heb m’n telefoon!

Wij hebben 9-12-2023 2x de Iphone 15 Pro 256 Gb besteld bij een contractverlenging. Een witte en een grijze (natural). Op 13-12 en en op 15-12 gebeld met de klantenservice waar de toestellen blijven, deze geven iedere keer aan dat ze zitten te wachten op voorraad van Apple. En dan staat er op deze topic dat deze toestellen direct leverbaar zijn? Waar gaat het bij Odido niet goed? Ik snap het niet meer.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, de levertijden zijn bijgewerkt! Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest:

  • Blauw 128GB (direct leverbaar)
  • Blauw 256GB (1 week levertijd)
  • Wit 128GB (1 week levertijd)
Reputatie 6
Badge +6

Hallo allemaal, 

 

De levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist weer bijgewerkt! 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo allemaal, 

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! De levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist weer bijgewerkt! 

Reputatie 6
Badge +3

Hi,

De levertijden vooor de iPohone 15 pro zijn zojuist weer bijgewerkt!