Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259181 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Hoi allemaal, de levertijden zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 1TB, Blauw 256GB en Naturel 256GB en 512GB.

Waarom is de witte zo slecht leverbaar??? Wacht al 6 weken en staat nog maar op 18-09🤷‍♀️🤷‍♀️

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 1TB, Blauw 256GB en Naturel 256GB en 512GB.

op 7 oktober de pro max BT 256 besteld.... Is het deze week dan zo ver?

Ik neem dat ze bedoelen met vanaf 6-10 dat iedereen die voor 6-10 besteld heeft, de iphone heeft gehad.

Het lijkt wel of niemand de blauwe heeft besteld. Ik zie weinig tot geen vragen/opmerkingen over de BT

Tussen 18 november en 2 december zou die van jou moeten komen. 

Werk je bij Odido?

Weken tellen vanaf je bestelling😂😂 nee heb wel voor t-mobile gewerkt. 

op 7 oktober de pro max BT 256 besteld.... Is het deze week dan zo ver?

Ik neem dat ze bedoelen met vanaf 6-10 dat iedereen die voor 6-10 besteld heeft, de iphone heeft gehad.

Het lijkt wel of niemand de blauwe heeft besteld. Ik zie weinig tot geen vragen/opmerkingen over de BT

Tussen 18 november en 2 december zou die van jou moeten komen. 

Werk je bij Odido?

op 7 oktober de pro max BT 256 besteld.... Is het deze week dan zo ver?

Ik neem dat ze bedoelen met vanaf 6-10 dat iedereen die voor 6-10 besteld heeft, de iphone heeft gehad.

Het lijkt wel of niemand de blauwe heeft besteld. Ik zie weinig tot geen vragen/opmerkingen over de BT

Tussen 18 november en 2 december zou die van jou moeten komen. 

op 7 oktober de pro max BT 256 besteld.... Is het deze week dan zo ver?

Ik neem dat ze bedoelen met vanaf 6-10 dat iedereen die voor 6-10 besteld heeft, de iphone heeft gehad.

Het lijkt wel of niemand de blauwe heeft besteld. Ik zie weinig tot geen vragen/opmerkingen over de BT

Na een lange tijd dacht ik, laat ik ook maar iets posten. 

15 sep besteld (dag dat ‘ie uitkwam), 19:25 bevestiging via mail ontvangen.
Gaat om de pro max zwart titanium 256GB, zakelijke order, ophalen in store.

We gaan nu al de 8 weken in, en nog helemaal niks. Paar keer gebeld, en kreeg steeds te horen dat er op voorraad gewacht wordt. Dacht dat ik al mensen zag die later hetzelfde model besteld hadden, maar die ‘m wel al binnen hebben 😅

 

Wordt wat

Dan zou je dus deze week aan de beurt moeten zijn. 
die witte 256 gb is ook zo slecht leverbaar. 

Na een lange tijd dacht ik, laat ik ook maar iets posten. 

15 sep besteld (dag dat ‘ie uitkwam), 19:25 bevestiging via mail ontvangen.
Gaat om de pro max zwart titanium 256GB, zakelijke order, ophalen in store.

We gaan nu al de 8 weken in, en nog helemaal niks. Paar keer gebeld, en kreeg steeds te horen dat er op voorraad gewacht wordt. Dacht dat ik al mensen zag die later hetzelfde model besteld hadden, maar die ‘m wel al binnen hebben 😅

 

Wordt wat

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256GB en 1TB, Blauw 256Gb en Naturel 512GB.

Reputatie 1

Het is nu 6 weken geleden dat ik besteld heb. Levertijd was tussen de 6 en 8 weken. Zou nu dan toch moeten gaan gebeuren. Helaas mensen die een week voor me besteld hebben hebben nog niks dus we gaan het zien. 
pro Max wit 256gb

Als er  halverwege de week geen updates komen voor de witte ga ik toch maar annuleren en naar Belsimpel. Heb er geen vertrouwen in dat het toestel er binnen 2 weken is.

Ik durf wel bijna te wedden dat het toestel er binnen 2 weken is, heb niemand gehoord (behalve bij een fout) dat het over de 8 weken wachten is gegaan.

Het is nu 6 weken geleden dat ik besteld heb. Levertijd was tussen de 6 en 8 weken. Zou nu dan toch moeten gaan gebeuren. Helaas mensen die een week voor me besteld hebben hebben nog niks dus we gaan het zien. 
pro Max wit 256gb

Als er  halverwege de week geen updates komen voor de witte ga ik toch maar annuleren en naar Belsimpel. Heb er geen vertrouwen in dat het toestel er binnen 2 weken is.

iPhone 15 pro max naturel besteld / is een verlenging van me sim only .
rond 26 oktober ik krijg het pas tussen 7 en 21 December binnen .althans dat zei dus  iemand van Odido tegen mij. Wat  een fijne kerstcadeau is dit ook lekker  lang wachten 😅

Ik zou dan echt verder gaan kijken.. dan komt alweer de iPhone 16 uit 🤣🤣

Klopt maar ik heb geduld dus ik wacht het rustig af haha. 

Reputatie 1

iPhone 15 pro max naturel besteld / is een verlenging van me sim only .
rond 26 oktober ik krijg het pas tussen 7 en 21 December binnen .althans dat zei dus  iemand van Odido tegen mij. Wat  een fijne kerstcadeau is dit ook lekker  lang wachten 😅

Ik zou dan echt verder gaan kijken.. dan komt alweer de iPhone 16 uit 🤣🤣

iPhone 15 pro max naturel besteld / is een verlenging van me sim only .
rond 26 oktober ik krijg het pas tussen 7 en 21 December binnen .althans dat zei dus  iemand van Odido tegen mij. Wat  een fijne kerstcadeau is dit ook lekker  lang wachten 😅

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Naturel 256GB

Klantenservice is echt drama en heb het gevoel dat elke medewerker telkens wat anders zegt. Begin oktober een nieuwe zakelijke aansluiting afgesloten met de 256GB NT, met betaling aan de deur van restbedrag. (Met nummerbehoud) Ik krijg steeds meer de neiging om te cancelen en ook via Belsimpel te bestellen of naar andere provider te gaan. Tot mijn verbazing kan dat alleen niet meer, omdat er al 14 dagen na bestelling en regelen contract zijn verstreken. (??) Naar mijns inziens was dit altijd nadat je je telefoon en simkaart daadwerkelijk ontvangen had? Medewerker was erg geïrriteerd toen ik dit aangaf en zei dat dit altijd zo is en ik mijn contract volgende keer maar beter moet lezen. Weet iemand hier meer over? Aangezien in dit topic veel mensen gecanceld lijken te hebben en dit allemaal geen probleem leek te zijn? Thanks alvast!

Heb het even voor je opgezocht. Je mag gewoon zeggen annuleer de boel maar. zet hieronder neer wat er in mijn bestellings mail staat.

 

  • Ben je van gedachten veranderd? Dan kun je vóór de bezorging of het ophalen aangeven dat je je bestelling wilt wijzigen of annuleren. Zodra je je telefoon hebt ontvangen, heb je 15 dagen bedenktijd waarin je ons kan laten weten dat je kosteloos wilt annuleren. Lees alles over annuleren & terugsturen of ga direct naar het retourformulier. Wil je tijdens de bedenktijd toch je nieuwe abonnement gebruiken? Geen probleem. Je betaalt dan alleen de gemaakte gebruikskosten binnen die dagen.

 

Klantenservice is echt drama en heb het gevoel dat elke medewerker telkens wat anders zegt. Begin oktober een nieuwe zakelijke aansluiting afgesloten met de 256GB NT, met betaling aan de deur van restbedrag. (Met nummerbehoud) Ik krijg steeds meer de neiging om te cancelen en ook via Belsimpel te bestellen of naar andere provider te gaan. Tot mijn verbazing kan dat alleen niet meer, omdat er al 14 dagen na bestelling en regelen contract zijn verstreken. (??) Naar mijns inziens was dit altijd nadat je je telefoon en simkaart daadwerkelijk ontvangen had? Medewerker was erg geïrriteerd toen ik dit aangaf en zei dat dit altijd zo is en ik mijn contract volgende keer maar beter moet lezen. Weet iemand hier meer over? Aangezien in dit topic veel mensen gecanceld lijken te hebben en dit allemaal geen probleem leek te zijn? Thanks alvast!

Heb je je voorwaarden al gelezen?? Misschien dat even doen.

Klantenservice is echt drama en heb het gevoel dat elke medewerker telkens wat anders zegt. Begin oktober een nieuwe zakelijke aansluiting afgesloten met de 256GB NT, met betaling aan de deur van restbedrag. (Met nummerbehoud) Ik krijg steeds meer de neiging om te cancelen en ook via Belsimpel te bestellen of naar andere provider te gaan. Tot mijn verbazing kan dat alleen niet meer, omdat er al 14 dagen na bestelling en regelen contract zijn verstreken. (??) Naar mijns inziens was dit altijd nadat je je telefoon en simkaart daadwerkelijk ontvangen had? Medewerker was erg geïrriteerd toen ik dit aangaf en zei dat dit altijd zo is en ik mijn contract volgende keer maar beter moet lezen. Weet iemand hier meer over? Aangezien in dit topic veel mensen gecanceld lijken te hebben en dit allemaal geen probleem leek te zijn? Thanks alvast!

Reputatie 1

“Echt niet leuk, je iPhone is er niet”. 
Op 15/09 PM NT 256GB besteld. Na 7 weken nog altijd niks gehoord te hebben gisteren (voor de derde keer) gebeld om te checken of de bestelling wel goed was doorgekomen, omdat zoveel mensen hier de telefoon later besteld hadden en al eerder hadden ontvangen. Na de eerste twee keer verzekerd te zijn van dat alles goed was verlopen en ik “gewoon” moest wachten, bleek gisteren dat er toch iets mis was gegaan. In de winkel werd goed met me meegedacht, maar konden ze niets bespoedigen. Drie hemeltergend frustrerende telefoontjes met machteloze en volstrekt incapabele klantenservice (en wederom tegengas te krijgen en zeggen dat ik meer geduld moest hebben) konden ze de bestelling toch bespoedigen, maar onduidelijk hoeveel. Bij deze wil ik iedereen hier waarschuwen voor de waardeloze service van Odido en hoe je als (zakelijke) klant wordt behandeld. Als ik geen zakelijke verbondenheid had aan Odido was ik al lang ergens anders naartoe gegaan en ik zal hierna zeker niet verlengen. Heel veel succes met de telefoons aan iedereen hier, ik duim voor jullie (en ook nog altijd voor mezelf)

 

TLDR: mijn iPhone is er na 7 weken nog steeds niet door een fout van Odido en er is nul begrip en behulpzaamheid gebleken

Ik zou zeggen, bestel via belsimpel!

Reputatie 1

De mensen die een sms ontvangen hadden van odido. Wanneer kun je de telefoon ophalen in de winkel? Ben nu al een paar dagen aan het wachten maar heb niets vernomen van odido.

Ik zou zeggen bel ze of ga dan even langs.

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 1TB en Naturel 512GB.

22 september de naturel titanium 256 gb besteld, eindelijk!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 1TB en Naturel 512GB.

“Echt niet leuk, je iPhone is er niet”. 
Op 15/09 PM NT 256GB besteld. Na 7 weken nog altijd niks gehoord te hebben gisteren (voor de derde keer) gebeld om te checken of de bestelling wel goed was doorgekomen, omdat zoveel mensen hier de telefoon later besteld hadden en al eerder hadden ontvangen. Na de eerste twee keer verzekerd te zijn van dat alles goed was verlopen en ik “gewoon” moest wachten, bleek gisteren dat er toch iets mis was gegaan. In de winkel werd goed met me meegedacht, maar konden ze niets bespoedigen. Drie hemeltergend frustrerende telefoontjes met machteloze en volstrekt incapabele klantenservice (en wederom tegengas te krijgen en zeggen dat ik meer geduld moest hebben) konden ze de bestelling toch bespoedigen, maar onduidelijk hoeveel. Bij deze wil ik iedereen hier waarschuwen voor de waardeloze service van Odido en hoe je als (zakelijke) klant wordt behandeld. Als ik geen zakelijke verbondenheid had aan Odido was ik al lang ergens anders naartoe gegaan en ik zal hierna zeker niet verlengen. Heel veel succes met de telefoons aan iedereen hier, ik duim voor jullie (en ook nog altijd voor mezelf)

 

TLDR: mijn iPhone is er na 7 weken nog steeds niet door een fout van Odido en er is nul begrip en behulpzaamheid gebleken

Reputatie 1

De mensen die een sms ontvangen hadden van odido. Wanneer kun je de telefoon ophalen in de winkel? Ben nu al een paar dagen aan het wachten maar heb niets vernomen van odido.

Ik zou iedereen aanraden om het via Belsimpel te doen, zolang de voorraad strekt. Zelf had ik het eerst via Mobiel gedaan, maar na een week tijd was er nog steeds geen duidelijkheid. Online veel klagende mensen en niemand kon wat vertellen over eventuele leveringen etc. Het is overduidelijk dat ze daar nog steeds bezig zijn met de bestellingen van September.

Gister ochtend heb ik bij Belsimpel mijn bestelling geplaatst voor de PM 256GB NT icm verlenging Odido, en deze kan ik vanmiddag al ophalen. Bij Mobiel heb ik direct geannuleerd.