Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259009 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 4

Wat een gezeur toch elke dag… nog voor de 15de was bekend dat er problemen zouden zijn met de levering. Mensen gedragen zich nu net als kleutertjes en hebben geen geduld. Ik heb ook de pro Max besteld maar wacht geduldig af. Wel getwijfeld zal ik het bij belsimpel doen of Odido maar aangezien beiden niet direct konden leveren maar rechtstreeks bij Odido gedaan. Geduld hebben mensen. Worden steeds toestellen geleverd beetje bij beetje. En vind het niet eens zo erg want zijn toch wel wat probleempjes die hopelijk allemaal opgelost zijn tegen de tijd dat die van mij geleverd wordt. 

Zullen we anderen gewoon respecteren en hun gedrag niet als kinderachtig bestempelen?
Iedereen heeft zijn eigen motieven, die kunnen voortkomen uit financiële overwegingen of andere perspectieven, wat sommige mensen misschien minder geduldig kan maken.

😀

Reputatie 2

Overigens wel fijn dat velen naar Belsimpel gaan, krijg ik hem hopelijk sneller bij Odido hehe

Reputatie 4

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het uiteraard direct weten!

Hi Marciano, 

Het is leuk om te zien dat er opnieuw een update beschikbaar is.

De vorige keer dat we een update ontvingen op 22/09, was er een wachttijd van 4-6 weken, met terugwerkende kracht voor mensen die op 15/09 hebben besteld (waarbij een week wordt afgetrokken).

Geldt deze wachttijd ook voor de huidige update, of is dit alleen van toepassing op nieuwe bestellingen?

Opmerking: Ik denk namens iedereen die al een bestelling heeft geplaatst, dat we graag duidelijke communicatie willen ontvangen via jullie updates, zodat we niet telkens dezelfde vragen hoeven te stellen en onnodige verwarring kunnen voorkomen.

Reputatie 4

Update voor de mensen die 15/09/2023 een 15 PM NT 256GB hebben besteld: 

Er zijn in het afgelopen uur mensen blij gemaakt met een SMS dat hun telefoon op voorraad is en zij binnen 24 uur een mail zullen krijgen met bezorg details.

Dat betekent dat niet alle mensen een volledige wachtteijd van 6-8 weken hebben voor ze hyn telefoon ontvangen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi everyone, first off; thank you to everyone for your patience so far! Writing this in English, so everyone can read it. I know you'd like to have your brand-new iPhone 15 Pro Max sooner than later and I apologise for the late response in this topic. I'd love to clarify a few questions that I saw in the comments, and we will try our best to communicate with you throughout your waiting period as much as we can. Please understand that it's very busy at the moment and we can't reply individually. I hope that these 'general’ replies will help you! If you have any other questions or if you need help with anything, please feel free to ask. We're always here to help!

  • Order numbers are indeed not only for iPhone orders, also Sim Only and every other order and phone as well. It doesn't give you a clear indication of your number in the waiting list
  • We also don't have a waiting list available. If we had it, I'd love to give every single one of you the best indication I could give you
  • Every time there's a change in delivery time, we update our iPhone topics. Some days you don't see an update, the one and only reason for this is; there is no update/change
  • Sometimes there's only an update for a specific model or even color or memory variant. In that case we only update the date and time in that specific topic. (It's a good thing if you don't see a change)
  • Stay Connected is indeed the name we use. You can be thrilled when you see that name! 
  • If you haven't received an e-mail, SMS, Track & Trace or been contacted by AMP for a delivery appointment, your phone is not with us yet.

Please check the delivery table, and especially 'Besteldatum’ to get an indication of how long you will have to wait. For example:

If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you. Customers who ordered that specific phone on 16-09 or later, the new 4-5 weeks apply. Keep the initial delivery time in mind for your own order. Did the Besteldatum and delivery time both change? For example; 15-09 with 4-5 weeks? In that case that means you can now assume that your delivery time has been delayed to 4-5 weeks. 

I hope this clarifies things a lot, but as I said; if you have any other questions, please ask away!

PS. a BIG thank you to everyone answering other people's questions as well!

Reputatie 1

Mijn iPhone 15 pro Max 256gb naturel titanium is zojuist thuis bezorgd. Had rond 14:18 bevestiging 15/09

15 sept rond 14.30 15 PM 256gb NT besteld. Tot op heden niets vernomen. 1 ding is nu zeker en dat is dat ik niet meer bij Odido ga bestellen.

Reputatie 1

Graag inderdaad meer context en informatie voor degenen die vrijdagmiddag direct besteld hebben en blijkbaar niet tot de gelukkigen behoren. Intussen heb ik wel een fors bedrag naar Odido overgemaakt; als er pas over 4-6 weken geleverd kan worden, zou het wel zo netjes zijn als ik dit bedrag pas op datum levering zou moeten betalen.

Reputatie 1

Eindelijk! Zojuist sms ontvangen dat mijn iphone er is en wordt geleverd (Iphone 15 pro max NT 256gb). Besteld op 15/09 rond 18:00. Bestel nr 20083xxxx. Hopelijk morgen/ zaterdag in huis. Fingers crossed.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden in bovenstaande tabel geldt voor alle bestellingen vanaf 15 september (zie kolom besteldatum vanaf 15-09). Voor de meest accurate indicatie pak je jouw besteldatum + de uiterlijke levertijd. Staat er bijvoorbeeld 2 tot 3 weken, ga dan uit van 3 weken (om teleurstelling te voorkomen). We werken de levertijden dagelijks bij en zodra we dit hebben gedaan ontvang je ook een SMS, mocht de levertijd van het door jou gekozen toestel gewijzigd zijn. Kijk dan ook goed naar de vanaf datum. Dit kan nog wel eens verschillen. 

Ik snap dat iedereen z'n nieuwe iPhone 15 het liefst vandaag nog in handen krijgt, maar ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Hij zal het zeker waard zijn. Voor nu wens ik iedereen nog een hele fijne dag en alvast een heel fijn weekend! 

Reputatie 2

Ik denk dat ze pas een update kunnen geven als ze de iPhones binnenkrijgen? Ws weten ze nog niet hoeveel ze er gaan ontvangen van elke soort/kleur deze week.

Reputatie 1

Misschien is de echte iPhone15 alle vrienden die we hebben gemaakt tijdens 't wachten. 

Reputatie 1

Heb mijn bestelling ook geannuleerd en kan hem morgen al mooi afhalen bij de mediamarkt!!

veel beter geregeld daar!!!

Reputatie 1

Net SMS gekregen dat ik binnen 24u afleverafspraak krijg. PM512NT, besteld op 24 september.

Het wachten wordt eindelijk beloond! Over een paar dagen kan ik mijn iPhone ophalen in de Odido-Shop. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn: iPhone 15 Pro Max, 256gb, Black Titanium op 18 september besteld. 

 

Reputatie 1

Het wachten word eindelijk beloond. Zojuist de mail gekregen van AMP Groep dat ik een afspraak kan maken voor het leveren van mijn iPhone. (Geen SMS gehad, alleen deze mail)

De afspraak staat op komende zaterdag. Hopen dat het ook echt zo is. Bij Odido is mijn bestelling status ook veranderd naar “We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger.”

Ik houd jullie op de hoogte.

Model: Pro Max BT 256 GB
Bestelt op: 15-09 14:15
Bevestigingsmail: 16-09 18:16, betaling meteen gedaan
Odernummer: 200787XXX

Lijkt erop dat de PM NT eindelijk loopt. Bestelling geplaatst en betaald op 15-09, 16:04. Zojuist een sms gekregen dat de iPhone er is. 

Reputatie 2

Ik had een bericht via Facebook naar Odido gestuurd dat ik het raar vond dat mensen die láter precies hetzelfde toestel met dezelfde kleur en geheugen besteld hadden, de telefoon nu al geleverd kregen en ik niet. Het blijkt dus wel degelijk om het moment van betalen te gaan, aangezien dan je bestelling pas is afgerond. (Ik heb pas zaterdag 16-09 betaald) Hieronder de reactie van Odido:
 

Goedenavond Roxanne!

 

Bedankt voor je bericht! Wij leveren de iPhone 15 serie toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, en hier zijn wij strikt in. Er is een aparte wachtrij voor elk type, kleur en geheugen iPhone 15. Weet wel dat een bestelling pas compleet is na ontvangst van betaling.

 

Meerdere factoren hebben hier invloed op, denk bijvoorbeeld aan verschillende verwerkingstijden van de banken en dat je tot een week de tijd hebt om te betalen na het plaatsen van een bestelling. Ook hebben de bezorgafspraken die gemaakt worden met de postbedrijven invloed op de bezorging van het toestel.

 

Jouw positie op de wachtlijst is bepaald door het bestelmoment, net als iedereen zijn positie. Hier zijn wij strikt in en dit wordt systematisch bijgehouden. Laat gerust een bericht achter als je verdere vragen hebt over jouw bestelling. Ik help je met liefde!

 

Groetjes,

Sibel

Reputatie 2

Zou @Hajar van Odido een update kunnen plaatste over de levertijden? 

Dit is de status van mijn bestelling: "Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen”.

 

Andere mensen hebben al eea gehoord over de levering. Het zou fijn zijn om een periode te horen, al is het in december. Ik heb mijn huidige telefoon namelijk verkocht dus ik moet even weten of ik een vervanging moet regelen voor de komende weken. Bij voorbaat veel dank!

Zojuist ook mijn sms’je gekregen. Besteld en betaald op de 17e. 
 

naturel 256gb

Reputatie 1

Sinds vorige week vrijdag nul informatie. Odido Service en mijn Odido zijn telefonisch vrijwel nutteloos. Om 14:02 op 15/09 hoopvol besteld aangezien mijn huidige iPhone zowat uit elkaar valt, maar vroeg zijn mag dus niet baten. Gaat al 7 jaar goed bij T mobile, nu is het een zooitje sinds “odido” dus ik zit er over te denken gewoon mijn verlenging te annuleren en ergens anders heen te gaan, dan wacht ik maar iets langer. 

Reputatie 2

@Don Spike

 

ik vraag me dat dus ook af..

het kan niet zo zijn dat als je de 15e hebt besteld met pre order dat je 6 tot 8 weken moet wachten,

want de mensen die nu zouden bestellen die hebben dezelfde wachttijd 

Lees het laatste bericht van de moderator, duidelijker wordt het niet. Levertijd staat duidelijk aangegeven met vanaf besteldatum. Dus bijvoorbeeld besteld op 15 Sep, 6 tot 8 weken vanaf dan. Besteld op 18 Sep, 6 tot 8 weken vanaf 18 Sep enzovoorts.

Reputatie 2

Zojuist geannuleerd en bij Belsimpel besteld... spannend gokje maar hoop dat het goed uit pakt!!!

 

Ik heb zo juist mijn iPhone pm 256 naturel opgehaald! 

 

Ik heb vandaag mijn iPhone 15 Pro max White ontvangen! Iedereen veel succes met wachten :) Tip : Bestel bij Belsimpel! Sneller binnen dan verwacht!