Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259154 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 2

nou ik zit zaterdag op 4 weken dus dan nog twee weken te gaan, ben in ieder geval bijna over de helft van de wachttijd 😂

Helaas is dat geen enkel garantie maar alleen een indicatie. Kan zo maar +4 weken erbij komen.

nou ik zit zaterdag op 4 weken dus dan nog twee weken te gaan, ben in ieder geval bijna over de helft van de wachttijd 😂

Helaas is dat geen enkel garantie maar alleen een indicatie. Kan zo maar +4 weken erbij komen.

ja ach dat maakt me dan ook niet meer uit eerlijk gezegd het is toch al een flinke wachttijd dus we moeten maar geduld hebben he 😂

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Naturel 512GB en Wit 256GB.

Reputatie 3

Oh super nu is de levertijd van de witte 256GB ook nog veranderd naar 6-8 weken 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Reputatie 1

NT 512GB ook van 3 a 4 weken nu naar 6 tot 8 weken. WTF zijn jullie aan het doen Odido. Mediamarkt en belsimpel.nl leven die toestellen sneller dan jullie. In Duitsland is er schijnbaar ruime voorraad. 

De transparantie is ook ver te zoeken; de informatieverschaffing was bij mijn vorige aanschaf, 5 jaar geleden via t-mobile, vele malen beter. Je zou verwachten dat er in die 5 jaar vooruitgang zou zijn, maar het tegendeel ….

Reputatie 3

@esmeexx @belgje @dvecreativephoto ik heb zojuist gebeld met Belsimpel en de man van de klantenservice gaf aan dat op het moment dat ik de bestelling deed het echt 2-4 werkdagen levertijd was dus dat ze echt verwachten deze week het toestel voor mij binnen te hebben. Hij gaf duidelijk aan dat het een verwachting is en het afhangt van de leveringen van Apple, maar ze bestellen simpelweg x aantal toestellen die ze op volgorde van bestellingen oormerken, en een van de bestelde PM wit 256GB is dus geoormerkt voor mij. Ik hoop het van harte 🙃🙃

Hoelang duurde het bij jullie totdat jullie de iphone kregen nadat jullie deze sms hebben ontvangen?

 

@esmeexx @belgje @dvecreativephoto ik heb zojuist gebeld met Belsimpel en de man van de klantenservice gaf aan dat op het moment dat ik de bestelling deed het echt 2-4 werkdagen levertijd was dus dat ze echt verwachten deze week het toestel voor mij binnen te hebben. Hij gaf duidelijk aan dat het een verwachting is en het afhangt van de leveringen van Apple, maar ze bestellen simpelweg x aantal toestellen die ze op volgorde van bestellingen oormerken, en een van de bestelde PM wit 256GB is dus geoormerkt voor mij. Ik hoop het van harte 🙃🙃

ik hoop het ook voor je! nu het weer 6-8 weken is geworden ga ik echt twijfelen..

en we mogen nog langer wachten… helaas..

Reputatie 3

en we mogen nog langer wachten… helaas..

Hahaha same, voor een seconde was ik enthousiast maar NOPE

@queencmc Goed dat je even hebt gebeld dan! Nu kan ik al helemaal niet meer wachten hahah!😂 

en we mogen nog langer wachten… helaas..

Hier net zo. En bij belsimpel bestellen heeft geen zin. Als je de witte aanklikt wordt die levertijd ook pas over een aantal weken. Dus blijven we maar geduldig afwachten.

 

en we mogen nog langer wachten… helaas..

Hier net zo. En bij belsimpel bestellen heeft geen zin. Als je de witte aanklikt wordt die levertijd ook pas over een aantal weken. Dus blijven we maar geduldig afwachten.

 

True al staat bij mij bij belsimpel ook dat de leverdatum 13-10 is maar ik wacht het af en dan gaan we het zien 😂

Een rondje langs andere aanbieders laat zien dat bij hen de levertijd van de WT 256 ook lang is. 
Ik heb op 15/9 besteld en nog steeds een wachttijd van 6-8 weken. Het lijkt er helaas op dat er iets niet goed is gegaan met de ingekochte / ingeschatte aantallen.

Ons geduld wordt op de proef gesteld..

Ik weet niet precies wat ik moet geloven nu 😅 Ik heb op 2 oktober een Pro Max NT 512GB besteld, dit zou wel erg snel zijn maar misschien heb ik enorm mazzel gehad… Ik ga straks even de Odido Shop bellen of dit klopt!

 

Reputatie 2

Ik weet niet precies wat ik moet geloven nu 😅 Ik heb op 2 oktober een Pro Max NT 512GB besteld, dit zou wel erg snel zijn maar misschien heb ik enorm mazzel gehad… Ik ga straks even de Odido Shop bellen of dit klopt!

 

Ik heb 18 sept besteld jij krijgt het eerder. Mooi systeem van Odido.

Ik weet niet precies wat ik moet geloven nu 😅 Ik heb op 2 oktober een Pro Max NT 512GB besteld, dit zou wel erg snel zijn maar misschien heb ik enorm mazzel gehad… Ik ga straks even de Odido Shop bellen of dit klopt!

 

Ik heb 18 sept besteld jij krijgt het eerder. Mooi systeem van Odido.

I feel this. Ook op de 18de besteld pro max BT 256 

Reputatie 2

Ik weet niet precies wat ik moet geloven nu 😅 Ik heb op 2 oktober een Pro Max NT 512GB besteld, dit zou wel erg snel zijn maar misschien heb ik enorm mazzel gehad… Ik ga straks even de Odido Shop bellen of dit klopt!

 

 

Wacht eens even jongens, het gaat hier om de PM NT 512GB. 

@ShiftHad je deze versie ook besteld? Wanneer kreeg je je bevestigingsmail? 

Reputatie 1

Ik weet niet precies wat ik moet geloven nu 😅 Ik heb op 2 oktober een Pro Max NT 512GB besteld, dit zou wel erg snel zijn maar misschien heb ik enorm mazzel gehad… Ik ga straks even de Odido Shop bellen of dit klopt!

 

Haha, hier 24sept dezelfde besteld en vrijwel meteen bevestiging gehad. Als jij hem eerder krijgt ga ik echt iemand door de telefoon heen trekken.

Ik weet niet precies wat ik moet geloven nu 😅 Ik heb op 2 oktober een Pro Max NT 512GB besteld, dit zou wel erg snel zijn maar misschien heb ik enorm mazzel gehad… Ik ga straks even de Odido Shop bellen of dit klopt!

 

Ik heb 18 sept besteld jij krijgt het eerder. Mooi systeem van Odido.

Ja, mits dit ook echt klopt is dit inderdaad wel erg lullig voor de mensen die in de eerste dagen besteld hebben… Hopelijk krijgt iedereen ‘m zo snel mogelijk!

Reputatie 2

Ik weet niet precies wat ik moet geloven nu 😅 Ik heb op 2 oktober een Pro Max NT 512GB besteld, dit zou wel erg snel zijn maar misschien heb ik enorm mazzel gehad… Ik ga straks even de Odido Shop bellen of dit klopt!

 

Haha, hier 24sept dezelfde besteld en vrijwel meteen bevestiging gehad. Als jij hem eerder krijgt ga ik echt iemand door de telefoon heen trekken.

Heb je ook de 15 Pro Max Natural Titanium 512GB besteld met bevestigingsmail 24 september?

en we mogen nog langer wachten… helaas..

Hier net zo. En bij belsimpel bestellen heeft geen zin. Als je de witte aanklikt wordt die levertijd ook pas over een aantal weken. Dus blijven we maar geduldig afwachten.

 

True al staat bij mij bij belsimpel ook dat de leverdatum 13-10 is maar ik wacht het af en dan gaan we het zien 😂

Dat staat er idd bij maar als je Odido dan kiest als provider moet je ook wekenlang wachten via belsimpel. Eerste keer dat het zo dramatisch gaat. Ik ga nooit meer een pre order doen. Wacht voortaan wel. Wie weet wanneer ze een keer kunnen leveren. Geld hebben ze al🙈🙈

Reputatie 1

Ik weet niet precies wat ik moet geloven nu 😅 Ik heb op 2 oktober een Pro Max NT 512GB besteld, dit zou wel erg snel zijn maar misschien heb ik enorm mazzel gehad… Ik ga straks even de Odido Shop bellen of dit klopt!

 

Haha, hier 24sept dezelfde besteld en vrijwel meteen bevestiging gehad. Als jij hem eerder krijgt ga ik echt iemand door de telefoon heen trekken.

Heb je ook de 15 Pro Max Natural Titanium 512GB besteld met bevestigingsmail 24 september?

Jep. Bevestiging om 16:35 gehad op 24 sept. Ordernr 20131XXXX

Reputatie 2

Ik weet niet precies wat ik moet geloven nu 😅 Ik heb op 2 oktober een Pro Max NT 512GB besteld, dit zou wel erg snel zijn maar misschien heb ik enorm mazzel gehad… Ik ga straks even de Odido Shop bellen of dit klopt!

 

 

En wat is jouw bestelnummer balph en wanneer kreeg je je bevestigingsmail?

Hoi,

Op 15 september iets na twee uur ‘s middags heb ik de zwarte pro Max besteld met 256GB met ordernummer 20079xxx. Nu zie ik hierboven dat de leverdatum voor toestellen besteld vanaf 16-09 6 tot 8 weken zijn. Hoe zit het met toestellen die op de 15e zijn besteld?