Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259156 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Ik zit nu op week 6 van me levertijd.. 18 sept besteld 15 pm 256 zwart. Hopen dat deze week al de verlossende week gaat zijn.. 😣

Ik zit nu op week 6 van me levertijd.. 18 sept besteld 15 pm 256 zwart. Hopen dat deze week al de verlossende week gaat zijn.. 😣

Same here!

Ik zit nu op week 6 van me levertijd.. 18 sept besteld 15 pm 256 zwart. Hopen dat deze week al de verlossende week gaat zijn.. 😣

Same here!

Ook 18de besteld 256 zwarte pro max? 😅

Reputatie 1

Ik zit nu op week 6 van me levertijd.. 18 sept besteld 15 pm 256 zwart. Hopen dat deze week al de verlossende week gaat zijn.. 😣

Heel herkenbaar! Ik hoop het voor iedereen! 

Reputatie 2

ook 18e besteld PM 256GB NT. Ik denk dat er nog weken niets geleverd zal worden van de bestellers van 18e. Ze moeten nog 16-17 nog allemaal leveren.

Ik zit nu op week 6 van me levertijd.. 18 sept besteld 15 pm 256 zwart. Hopen dat deze week al de verlossende week gaat zijn.. 😣

Same here!

Ook 18de besteld 256 zwarte pro max? 😅

Jazeker, om 11:00 besteld en om 11:03 online aanbetaald. 

Ben wel benieuwd hoelaat jij? En welk ordernummer heb je? 

20096xxx is die van mij.

Reputatie 1

ook 18e besteld PM 256GB NT. Ik denk dat er nog weken niets geleverd zal worden van de bestellers van 18e. Ze moeten nog 16-17 nog allemaal leveren.

En zelfs van de 15e 😶

Ik zit nu op week 6 van me levertijd.. 18 sept besteld 15 pm 256 zwart. Hopen dat deze week al de verlossende week gaat zijn.. 😣

Same here!

Ook 18de besteld 256 zwarte pro max? 😅

Jazeker, om 11:00 besteld en om 11:03 online aanbetaald. 

Ben wel benieuwd hoelaat jij? En welk ordernummer heb je? 

20096xxx is die van mij.

Ik heb op 18 sept, wel om 19:18 pas besteld en 20 sept om 09:30 betaald. Maar ik blijf gewoon van mijn besteldatum uitgaan gezien elk klantenservice persoon die ik gevraagd en gebeld heb incl Marciano van Odido hier op het forum mij dat verteld heeft..

Bestelnummer 200996xxx

Reputatie 2

Nieuwe week, nieuwe kans… om overgeslagen te worden omdat je ‘afhalen in de winkel’ hebt gekozen. 15/9 besteld om 14:02, bevestiging om 14:24, Pro Max 256 Natural (bestelnummer 200794xxx).

 

Wat een genot!

Reputatie 2

ook 18e besteld PM 256GB NT. Ik denk dat er nog weken niets geleverd zal worden van de bestellers van 18e. Ze moeten nog 16-17 nog allemaal leveren.

Er zou een grote container komen van Apple de komende twee a drie weken. De kans is dus heel groot dat het heel vlot zal gaan. Hopelijk heeft Odido hiervan een flink deel gereserveerd. We zullen zien...

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt!

Zouden ze echt alleen s’ochtends tot begin middag sms’jes/mailtjes eruit sturen ? 

Nieuwe week, nieuwe kans… om overgeslagen te worden omdat je ‘afhalen in de winkel’ hebt gekozen. 15/9 besteld om 14:02, bevestiging om 14:24, Pro Max 256 Natural (bestelnummer 200794xxx).

 

Wat een genot!

Ik heb 15/9 besteld @ 16:43, 19/10 een SMS gehad in de ochtend en kom ‘m 20/10 al in de winkel afhalen. Betreft een 15PM Naturel 256GB. 

Nou mensen die op de 15e hebben besteld en ophalen/betalen in de winkel zijn dus flink de pineut.

Dat hadden ze ook wel op de website mogen vermelden.

Iets zoals "mensen die het toestel in de Odido winkel halen en betalen worden overgeslagen en of veel later geholpen". 

 

Erg oneerlijk vindt ik 't allemaal.. En dit is de laatste keer dat ik iets bij Odido bestel 

Heb die van mij de 20e afgehaald in de winkel. Ook de 15e besteld gewoon. 

Reputatie 2

Nieuwe week, nieuwe kans… om overgeslagen te worden omdat je ‘afhalen in de winkel’ hebt gekozen. 15/9 besteld om 14:02, bevestiging om 14:24, Pro Max 256 Natural (bestelnummer 200794xxx).

 

Wat een genot!

Ik heb 15/9 besteld @ 16:43, 19/10 een SMS gehad in de ochtend en kom ‘m 20/10 al in de winkel afhalen. Betreft een 15PM Naturel 256GB. 

Oh da’s top voor jou, enjoy! Wel heel vaag dus hoe dit wordt afgehandeld. Mods houden hier wijs hun mond over, maar denk dat ze in de winkels eerst elkaar de nieuwe iPhone gunnen en dan de klanten pas… als ik het fout heb hoor ik het graag, maar dan hoor ik ook graag de verklaring waarom mensen die ‘m later besteld hebben hem al hebben.  

Am I the only one left from the 15/09 for NT 256??? I mean cmon, that was my first time with a phone subscription which already started to make me sick. Im really this 🤏close to cancel my subscription and go on with my 6 year old samsung rn 😒

Reputatie 2

Am I the only one left from the 15/09 for NT 256??? I mean cmon, that was my first time with a phone subscription which already started to make me sick. Im really this 🤏close to cancel my subscription and go on with my 6 year old samsung rn 😒

You’re not the only one… still waiting as well.

 

The plot thickens: mijn vestiging levert nu ook mondjesmaat uit. Er lag al anderhalve week een toestel (PM 256 NT) te wachten om opgehaald te worden. Ze hebben netjes gebeld om te vragen of hij/zij die nog wilde; zo niet konden ze hem wellicht aan mij meegeven. Maar toen kwam de extra onderbouwing:

  • Schijnbaar krijgen de klanten met Unlimited Data voorrang op klanten die ‘slechts’ kleinere bundels hebben (aldus medewerker aan de telefoon)
  • Ik mocht (als die klant hem niet meer zou komen halen) de telefoon meenemen, maar ‘er was wel een kans’ dat ik dan ook een verzekering en upgrade naar unlimited moest afsluiten. Dan krijg je namelijk prioriteit en dat had die klant namelijk ook. Daarna kon ik de verzekering (binnen 14 dagen) weer annuleren en eventueel de databundel weer naar beneden bijstellen.

Niks ten nadele van de medewerker aan de telefoon die echt voor mij heeft geprobeerd een toestel klaar te kunnen leggen. 

Am I the only one left from the 15/09 for NT 256??? I mean cmon, that was my first time with a phone subscription which already started to make me sick. Im really this 🤏close to cancel my subscription and go on with my 6 year old samsung rn 😒

You’re not the only one… still waiting as well.

 

The plot thickens: mijn vestiging levert nu ook mondjesmaat uit. Er lag al anderhalve week een toestel (PM 256 NT) te wachten om opgehaald te worden. Ze hebben netjes gebeld om te vragen of hij/zij die nog wilde; zo niet konden ze hem wellicht aan mij meegeven. Maar toen kwam de extra onderbouwing:

  • Schijnbaar krijgen de klanten met Unlimited Data voorrang op klanten die ‘slechts’ kleinere bundels hebben (aldus medewerker aan de telefoon)
  • Ik mocht (als die klant hem niet meer zou komen halen) de telefoon meenemen, maar ‘er was wel een kans’ dat ik dan ook een verzekering en upgrade naar unlimited moest afsluiten. Dan krijg je namelijk prioriteit en dat had die klant namelijk ook. Daarna kon ik de verzekering (binnen 14 dagen) weer annuleren en eventueel de databundel weer naar beneden bijstellen.

Niks ten nadele van de medewerker aan de telefoon die echt voor mij heeft geprobeerd een toestel klaar te kunnen leggen. 

The store ive bought from made my subscription with Unlimited Data that i can change it afterwards. Now i see why… Although there is nothing can be done, it sucks to be waiting for such new device that many of my friends have already used to their new 15pm’s while ive got nothing. Still gotta wait i guess

Am I the only one left from the 15/09 for NT 256??? I mean cmon, that was my first time with a phone subscription which already started to make me sick. Im really this 🤏close to cancel my subscription and go on with my 6 year old samsung rn 😒

You’re not the only one… still waiting as well.

 

The plot thickens: mijn vestiging levert nu ook mondjesmaat uit. Er lag al anderhalve week een toestel (PM 256 NT) te wachten om opgehaald te worden. Ze hebben netjes gebeld om te vragen of hij/zij die nog wilde; zo niet konden ze hem wellicht aan mij meegeven. Maar toen kwam de extra onderbouwing:

  • Schijnbaar krijgen de klanten met Unlimited Data voorrang op klanten die ‘slechts’ kleinere bundels hebben (aldus medewerker aan de telefoon)
  • Ik mocht (als die klant hem niet meer zou komen halen) de telefoon meenemen, maar ‘er was wel een kans’ dat ik dan ook een verzekering en upgrade naar unlimited moest afsluiten. Dan krijg je namelijk prioriteit en dat had die klant namelijk ook. Daarna kon ik de verzekering (binnen 14 dagen) weer annuleren en eventueel de databundel weer naar beneden bijstellen.

Niks ten nadele van de medewerker aan de telefoon die echt voor mij heeft geprobeerd een toestel klaar te kunnen leggen. 

Zulke medewerkers heb je ook niets aan. Klopt helemaal niets van en is gewoon een manier om meer aan jou te verdienen. Ik heb gewoon een 10GB bundel en geen unlimited data abo genomen en ook geen verzekering.

Als iemand een bericht krijgt dat ie zijn toestel kan ophalen dan blijft ie daar liggen tot het wordt opgehaald, geannuleerd wordt door de klant OF (vgm) 2 weken verstreken zijn. De medewerkers kunnen niet zomaar beslissen om de telefoon aan iemand anders te geven en de abo die diegene had gaat niet ‘mee’ met de toestel. Dus als hij een unlimited abo zou nemen dan ben je niet verplicht om hetzelfde te nemen. Bs 

 

Nieuwe week, nieuwe kans… om overgeslagen te worden omdat je ‘afhalen in de winkel’ hebt gekozen. 15/9 besteld om 14:02, bevestiging om 14:24, Pro Max 256 Natural (bestelnummer 200794xxx).

 

Wat een genot!

Ik heb 15/9 besteld @ 16:43, 19/10 een SMS gehad in de ochtend en kom ‘m 20/10 al in de winkel afhalen. Betreft een 15PM Naturel 256GB. 

Oh da’s top voor jou, enjoy! Wel heel vaag dus hoe dit wordt afgehandeld. Mods houden hier wijs hun mond over, maar denk dat ze in de winkels eerst elkaar de nieuwe iPhone gunnen en dan de klanten pas… als ik het fout heb hoor ik het graag, maar dan hoor ik ook graag de verklaring waarom mensen die ‘m later besteld hebben hem al hebben.  

Er is sws een formule voor het afleveren en denk niet dat de mods het zelf ook precies weten. Ik denk zelf dat de voorraden verspreidt worden over alle winkels/steden en van daaruit wordt er gekeken naar de volgorde van bestelling. Dus niet alleen volgorde bestelling maar ook vanuit de stad waar je woont of waar je die ophaalt. Dat is de enige reden waarom ik bijvoorbeeld mijn telefoon sneller heb gekregen dan iemand die het iets eerder had geregeld. 

 

Mijn logica: Dus Amsterdam 10.000 bestellingen en Rotterdam 12.000 bestellingen. Beide steden krijgen 2.000 iPhones (te weinig geleverd vanuit Apple). Van daaruit wordt dan gekeken wie eerder is op het lijst. Hierbij maakt het dus niet uit of de bestellingen in Amsterdam eerder waren of niet want hun 2.000 stuks zijn al verzonden naar klanten. 

Reputatie 2

Nieuwe week, nieuwe kans… om overgeslagen te worden omdat je ‘afhalen in de winkel’ hebt gekozen. 15/9 besteld om 14:02, bevestiging om 14:24, Pro Max 256 Natural (bestelnummer 200794xxx).

 

Wat een genot!

Ik heb 15/9 besteld @ 16:43, 19/10 een SMS gehad in de ochtend en kom ‘m 20/10 al in de winkel afhalen. Betreft een 15PM Naturel 256GB. 

Oh da’s top voor jou, enjoy! Wel heel vaag dus hoe dit wordt afgehandeld. Mods houden hier wijs hun mond over, maar denk dat ze in de winkels eerst elkaar de nieuwe iPhone gunnen en dan de klanten pas… als ik het fout heb hoor ik het graag, maar dan hoor ik ook graag de verklaring waarom mensen die ‘m later besteld hebben hem al hebben.  

Er is sws een formule voor het afleveren en denk niet dat de mods het zelf ook precies weten. Ik denk zelf dat de voorraden verspreidt worden over alle winkels/steden en van daaruit wordt er gekeken naar de volgorde van bestelling. Dus niet alleen volgorde bestelling maar ook vanuit de stad waar je woont of waar je die ophaalt. Dat is de enige reden waarom ik bijvoorbeeld mijn telefoon sneller heb gekregen dan iemand die het iets eerder had geregeld. 

 

Mijn logica: Dus Amsterdam 10.000 bestellingen en Rotterdam 12.000 bestellingen. Beide steden krijgen 2.000 iPhones (te weinig geleverd vanuit Apple). Van daaruit wordt dan gekeken wie eerder is op het lijst. Hierbij maakt het dus niet uit of de bestellingen in Amsterdam eerder waren of niet want hun 2.000 stuks zijn al verzonden naar klanten. 

Klinkt logisch, maar de SMS-berichten (Hij is later dan verwacht, hij is onderweg naar de winkel etc.) worden vanuit het hoofdkantoor gestuurd. Daar wordt dus gekeken naar de volgorde en wie wanneer aan de beurt is lijkt me.

Nieuwe week, nieuwe kans… om overgeslagen te worden omdat je ‘afhalen in de winkel’ hebt gekozen. 15/9 besteld om 14:02, bevestiging om 14:24, Pro Max 256 Natural (bestelnummer 200794xxx).

 

Wat een genot!

Ik heb 15/9 besteld @ 16:43, 19/10 een SMS gehad in de ochtend en kom ‘m 20/10 al in de winkel afhalen. Betreft een 15PM Naturel 256GB. 

Oh da’s top voor jou, enjoy! Wel heel vaag dus hoe dit wordt afgehandeld. Mods houden hier wijs hun mond over, maar denk dat ze in de winkels eerst elkaar de nieuwe iPhone gunnen en dan de klanten pas… als ik het fout heb hoor ik het graag, maar dan hoor ik ook graag de verklaring waarom mensen die ‘m later besteld hebben hem al hebben.  

Er is sws een formule voor het afleveren en denk niet dat de mods het zelf ook precies weten. Ik denk zelf dat de voorraden verspreidt worden over alle winkels/steden en van daaruit wordt er gekeken naar de volgorde van bestelling. Dus niet alleen volgorde bestelling maar ook vanuit de stad waar je woont of waar je die ophaalt. Dat is de enige reden waarom ik bijvoorbeeld mijn telefoon sneller heb gekregen dan iemand die het iets eerder had geregeld. 

 

Mijn logica: Dus Amsterdam 10.000 bestellingen en Rotterdam 12.000 bestellingen. Beide steden krijgen 2.000 iPhones (te weinig geleverd vanuit Apple). Van daaruit wordt dan gekeken wie eerder is op het lijst. Hierbij maakt het dus niet uit of de bestellingen in Amsterdam eerder waren of niet want hun 2.000 stuks zijn al verzonden naar klanten. 

Klinkt logisch, maar de SMS-berichten (Hij is later dan verwacht, hij is onderweg naar de winkel etc.) worden vanuit het hoofdkantoor gestuurd. Daar wordt dus gekeken naar de volgorde en wie wanneer aan de beurt is lijkt me.

Je weet niet zeker of ze van de hoofdkantoor komen, denk zelf van niet. Het is eerder een algemene nummer waar alles naartoe wordt verzonden vanuit de winkels/depots. Een soort doorschakel systeem dus.

Reputatie 2

Nieuwe week, nieuwe kans… om overgeslagen te worden omdat je ‘afhalen in de winkel’ hebt gekozen. 15/9 besteld om 14:02, bevestiging om 14:24, Pro Max 256 Natural (bestelnummer 200794xxx).

 

Wat een genot!

Ik heb 15/9 besteld @ 16:43, 19/10 een SMS gehad in de ochtend en kom ‘m 20/10 al in de winkel afhalen. Betreft een 15PM Naturel 256GB. 

Oh da’s top voor jou, enjoy! Wel heel vaag dus hoe dit wordt afgehandeld. Mods houden hier wijs hun mond over, maar denk dat ze in de winkels eerst elkaar de nieuwe iPhone gunnen en dan de klanten pas… als ik het fout heb hoor ik het graag, maar dan hoor ik ook graag de verklaring waarom mensen die ‘m later besteld hebben hem al hebben.  

Er is sws een formule voor het afleveren en denk niet dat de mods het zelf ook precies weten. Ik denk zelf dat de voorraden verspreidt worden over alle winkels/steden en van daaruit wordt er gekeken naar de volgorde van bestelling. Dus niet alleen volgorde bestelling maar ook vanuit de stad waar je woont of waar je die ophaalt. Dat is de enige reden waarom ik bijvoorbeeld mijn telefoon sneller heb gekregen dan iemand die het iets eerder had geregeld. 

 

Mijn logica: Dus Amsterdam 10.000 bestellingen en Rotterdam 12.000 bestellingen. Beide steden krijgen 2.000 iPhones (te weinig geleverd vanuit Apple). Van daaruit wordt dan gekeken wie eerder is op het lijst. Hierbij maakt het dus niet uit of de bestellingen in Amsterdam eerder waren of niet want hun 2.000 stuks zijn al verzonden naar klanten. 

Klinkt logisch, maar de SMS-berichten (Hij is later dan verwacht, hij is onderweg naar de winkel etc.) worden vanuit het hoofdkantoor gestuurd. Daar wordt dus gekeken naar de volgorde en wie wanneer aan de beurt is lijkt me.

Je weet niet zeker of ze van de hoofdkantoor komen, denk zelf van niet. Het is eerder een algemene nummer waar alles naartoe wordt verzonden vanuit de winkels/depots. Een soort doorschakel systeem dus.

Medewerker zei twee weken terug dat zij (de winkels) zelf geen smsjes sturen. Da’s dan mijn ‘zeker weten’😜

Nieuwe week, nieuwe kans… om overgeslagen te worden omdat je ‘afhalen in de winkel’ hebt gekozen. 15/9 besteld om 14:02, bevestiging om 14:24, Pro Max 256 Natural (bestelnummer 200794xxx).

 

Wat een genot!

Ik heb 15/9 besteld @ 16:43, 19/10 een SMS gehad in de ochtend en kom ‘m 20/10 al in de winkel afhalen. Betreft een 15PM Naturel 256GB. 

Oh da’s top voor jou, enjoy! Wel heel vaag dus hoe dit wordt afgehandeld. Mods houden hier wijs hun mond over, maar denk dat ze in de winkels eerst elkaar de nieuwe iPhone gunnen en dan de klanten pas… als ik het fout heb hoor ik het graag, maar dan hoor ik ook graag de verklaring waarom mensen die ‘m later besteld hebben hem al hebben.  

Er is sws een formule voor het afleveren en denk niet dat de mods het zelf ook precies weten. Ik denk zelf dat de voorraden verspreidt worden over alle winkels/steden en van daaruit wordt er gekeken naar de volgorde van bestelling. Dus niet alleen volgorde bestelling maar ook vanuit de stad waar je woont of waar je die ophaalt. Dat is de enige reden waarom ik bijvoorbeeld mijn telefoon sneller heb gekregen dan iemand die het iets eerder had geregeld. 

 

Mijn logica: Dus Amsterdam 10.000 bestellingen en Rotterdam 12.000 bestellingen. Beide steden krijgen 2.000 iPhones (te weinig geleverd vanuit Apple). Van daaruit wordt dan gekeken wie eerder is op het lijst. Hierbij maakt het dus niet uit of de bestellingen in Amsterdam eerder waren of niet want hun 2.000 stuks zijn al verzonden naar klanten. 

Klinkt logisch, maar de SMS-berichten (Hij is later dan verwacht, hij is onderweg naar de winkel etc.) worden vanuit het hoofdkantoor gestuurd. Daar wordt dus gekeken naar de volgorde en wie wanneer aan de beurt is lijkt me.

Je weet niet zeker of ze van de hoofdkantoor komen, denk zelf van niet. Het is eerder een algemene nummer waar alles naartoe wordt verzonden vanuit de winkels/depots. Een soort doorschakel systeem dus.

Medewerker zei twee weken terug dat zij (de winkels) zelf geen smsjes sturen. Da’s dan mijn ‘zeker weten’😜

Is sws een geautomatiseerd systeem met één telefoonnummer die alles verzendt. Wat we iig zeker weten is dat het NIET puur op volgorde alleen wordt geregeld anders krijg ik (en anderen) het niet eerder dan de klanten die eerder bestelden. Dus een combinatie van locatie+ordernummer is het meest waarschijnlijke. Of dat eerlijk is is een ander verhaal.

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)