Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259168 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Ziet er dus naar uit dat ze iedere dinsdag een batch krijgen en wegwerken. 

Zelf op de 18de besteld en direct betaald om 11:03. Ben dus wel benieuwd wanneer ik aan de beurt ga zijn. 20096XXXX is mijn order nummer. 

 

Ook wel heel erg benieuwd naar de mensen die hebben geannuleerd of die toevallig niet een bericht hebben gehad. 

 

(Edit: wellicht wel handig heb de telefoon besteld: Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Zwart Titanium)

Zelfde besteldatum en telefoon besteld bevestigingmail gelijk gekregen op 19:18. 
Wel pas op 20 sept betaald rond 09:30. 
200996XXX bestelnummer

 

Ik ben ook benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn

 

Ik hoop dat er veel mensen hebben geannuleerd haha..Maar zelfs tussen ons zit er een behoorlijk gat, als je kijkt naar bestelnummer. 

Tijd zou het leren zou ik zeggen. Ik hoop dat hij gewoon sneller binnen is dan aangegeven. 

Reputatie 2

Nieuwe week, nieuwe kans… om overgeslagen te worden omdat je ‘afhalen in de winkel’ hebt gekozen. 15/9 besteld om 14:02, bevestiging om 14:24, Pro Max 256 Natural (bestelnummer 200794xxx).

 

Wat een genot!

Ik heb 15/9 besteld @ 16:43, 19/10 een SMS gehad in de ochtend en kom ‘m 20/10 al in de winkel afhalen. Betreft een 15PM Naturel 256GB. 

Oh da’s top voor jou, enjoy! Wel heel vaag dus hoe dit wordt afgehandeld. Mods houden hier wijs hun mond over, maar denk dat ze in de winkels eerst elkaar de nieuwe iPhone gunnen en dan de klanten pas… als ik het fout heb hoor ik het graag, maar dan hoor ik ook graag de verklaring waarom mensen die ‘m later besteld hebben hem al hebben.  

Er is sws een formule voor het afleveren en denk niet dat de mods het zelf ook precies weten. Ik denk zelf dat de voorraden verspreidt worden over alle winkels/steden en van daaruit wordt er gekeken naar de volgorde van bestelling. Dus niet alleen volgorde bestelling maar ook vanuit de stad waar je woont of waar je die ophaalt. Dat is de enige reden waarom ik bijvoorbeeld mijn telefoon sneller heb gekregen dan iemand die het iets eerder had geregeld. 

 

Mijn logica: Dus Amsterdam 10.000 bestellingen en Rotterdam 12.000 bestellingen. Beide steden krijgen 2.000 iPhones (te weinig geleverd vanuit Apple). Van daaruit wordt dan gekeken wie eerder is op het lijst. Hierbij maakt het dus niet uit of de bestellingen in Amsterdam eerder waren of niet want hun 2.000 stuks zijn al verzonden naar klanten. 

Klinkt logisch, maar de SMS-berichten (Hij is later dan verwacht, hij is onderweg naar de winkel etc.) worden vanuit het hoofdkantoor gestuurd. Daar wordt dus gekeken naar de volgorde en wie wanneer aan de beurt is lijkt me.

Je weet niet zeker of ze van de hoofdkantoor komen, denk zelf van niet. Het is eerder een algemene nummer waar alles naartoe wordt verzonden vanuit de winkels/depots. Een soort doorschakel systeem dus.

Medewerker zei twee weken terug dat zij (de winkels) zelf geen smsjes sturen. Da’s dan mijn ‘zeker weten’😜

Waarom doet bestelling status niet ik voer mij code in, het postcode en huis nummer maar kan niks vinden 

Waar en hoe kan je je bestelstatus checken?

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
 

Bij mij doe die niet 😑

Thanks! Bij mij doet ‘ie het dus wel, maar ik niet schiet veel op met deze info😕

 

Reputatie 1

Hello! Anyone receiving any updates today?

 

 

Reputatie 1

Zoals ik al eerder heb gezegd! Bestel je annulering bij Odido en verleng via Belsimpel, andere providers leveren ze morgen al en Odido 3 weken, maar ze leveren eerder want ze kopen overal in!

Bel simpel zegt op hun site ook 3 weken. Hoe zit dat dan?

Ja Belsimpel zegt 3 weken en Odido zegt 6-8 weken?

Belsimpel zegt 3 weken.. om teleurstellingen te voorkomen. 29ste besteld, mijn iPhone komt morgen ☺️

welk model?

 

@Cynthiaaxo Aah nee wat balen! :(

Heb wel 2 jaar geleden de iPhone 13 pro besteld via T-Mobile, dit was toen de nieuwste iPhone en was ook net uit. Heb die iphone 3 maanden gebruikt toen hij ineens vastliep, uitviel en niet meer aan wou. Het toestel reageerde letterlijk nergens meer op. De iPhone werd voor reparatie opgestuurd naar Dynafix, het was niet te repareren dus kreeg ik een nieuw toestel (wel zonder de doos). Wel heel leuk de nieuwste iPhone hebben, maar dit soort dingen gebeuren helaas ook alleen hoor je het niet vaak.



Ahhh ja mijne is ook opgestuurd naar Dynafix! Ik hoop dat hij gemaakt kan worden… We gaan het zien, en indd dit soort dingen kunnen gebeuren! Maar wel balen :(((

Hi @Abdelhafid, vanaf je besteldatum gaat jouw levertijd in. Je kunt het beste uitgaan van - in dit geval - 8 weken. Het kan altijd iets langer duren, maar het kan ook altijd sneller gaan. Ik hoop dat je jouw toestel snel mag ontvangen!

Hopen dat t in iedergeval gewoon op 8 weken blijft dan..

Nieuwe week, nieuwe kans… om overgeslagen te worden omdat je ‘afhalen in de winkel’ hebt gekozen. 15/9 besteld om 14:02, bevestiging om 14:24, Pro Max 256 Natural (bestelnummer 200794xxx).

 

Wat een genot!

Ik heb 15/9 besteld @ 16:43, 19/10 een SMS gehad in de ochtend en kom ‘m 20/10 al in de winkel afhalen. Betreft een 15PM Naturel 256GB. 

Oh da’s top voor jou, enjoy! Wel heel vaag dus hoe dit wordt afgehandeld. Mods houden hier wijs hun mond over, maar denk dat ze in de winkels eerst elkaar de nieuwe iPhone gunnen en dan de klanten pas… als ik het fout heb hoor ik het graag, maar dan hoor ik ook graag de verklaring waarom mensen die ‘m later besteld hebben hem al hebben.  

Er is sws een formule voor het afleveren en denk niet dat de mods het zelf ook precies weten. Ik denk zelf dat de voorraden verspreidt worden over alle winkels/steden en van daaruit wordt er gekeken naar de volgorde van bestelling. Dus niet alleen volgorde bestelling maar ook vanuit de stad waar je woont of waar je die ophaalt. Dat is de enige reden waarom ik bijvoorbeeld mijn telefoon sneller heb gekregen dan iemand die het iets eerder had geregeld. 

 

Mijn logica: Dus Amsterdam 10.000 bestellingen en Rotterdam 12.000 bestellingen. Beide steden krijgen 2.000 iPhones (te weinig geleverd vanuit Apple). Van daaruit wordt dan gekeken wie eerder is op het lijst. Hierbij maakt het dus niet uit of de bestellingen in Amsterdam eerder waren of niet want hun 2.000 stuks zijn al verzonden naar klanten. 

Klinkt logisch, maar de SMS-berichten (Hij is later dan verwacht, hij is onderweg naar de winkel etc.) worden vanuit het hoofdkantoor gestuurd. Daar wordt dus gekeken naar de volgorde en wie wanneer aan de beurt is lijkt me.

Je weet niet zeker of ze van de hoofdkantoor komen, denk zelf van niet. Het is eerder een algemene nummer waar alles naartoe wordt verzonden vanuit de winkels/depots. Een soort doorschakel systeem dus.

Medewerker zei twee weken terug dat zij (de winkels) zelf geen smsjes sturen. Da’s dan mijn ‘zeker weten’😜

Is sws een geautomatiseerd systeem met één telefoonnummer die alles verzendt. Wat we iig zeker weten is dat het NIET puur op volgorde alleen wordt geregeld anders krijg ik (en anderen) het niet eerder dan de klanten die eerder bestelden. Dus een combinatie van locatie+ordernummer is het meest waarschijnlijke. Of dat eerlijk is is een ander verhaal.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn bijgewerkt. Voor het volgende toestel is er een wijziging geweest: Zwart 256GB.